Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Lublin: Dostawa materiałów budowlanych.
Numer ogłoszenia: 78204 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: materiałów budowlanych OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PAKIET I: Gips i wyroby z gipsu, PAKIET II: Kleje, zaprawy, cement, PAKIET III: Cegły, PAKIET IV: Pokryciowe, PAKIET V: Tworzywa izolacyjne, PAKIET VI: Wykładziny podłogowe, PAKIET VII: Materiały chodnikowe, PAKIET VIII: Płytki ceramiczne, I.1. Szczegółowy opis parametrów techniczno jakościowych przedmiotu zamówienia dla każdego pakietu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości odpowiedniej dla oferowanego pakietu t.j.: a. Pakiet I, kwota wadium 150,00zł, (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) b. Pakiet II, kwota wadium 400,00zł, (słownie: czterysta złotych) c. Pakiet III, kwota wadium 100,00zł, (słownie: sto złotych) d. Pakiet IV, kwota wadium 1000,00zł, (słownie: tysiąc złotych) e. Pakiet V, kwota wadium 200,00zł, (słownie: dwieście złotych) f. Pakiet VI, kwota wadium 1500,00zł, (słownie: tysiąc pięćset złotych) g. Pakiet VII, kwota wadium 350,00zł, (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych) h. Pakiet VIII, kwota wadium 250,00zł, (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; a) gwarancjach bankowych; b) gwarancjach ubezpieczeniowych; c) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13:00 dnia 06/04/2009 r. W TYTULE PRZELEWU NALEŻY PODAĆ NUMERY PAKIETÓW KTÓRYCH DOTYCZY WPŁACANE WADIUM. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin. 4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 13:00 dnia 06/04/2009 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a. i 5. ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin niezwłocznie dokona zwrotu wadium z zastrzeżeniem pkt. 8 (zgodnie z art. 4a. ustawy prawo zamówień publicznych), na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, czyli wykonawcy którzy 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1), - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 1 do oferty. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 2), 3) - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 2 do oferty. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 3 do oferty. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako zał. nr 4 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. 5. Opisu parametrów techniczno-jakościowych oferowanych wyrobów dla każdej pozycji. (W zakresie asortymentu pakietu/ów na które Wykonawca złożył ofertę) - jako załącznik nr 5 do oferty. 6. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - jako zał. nr 6 do oferty. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20 - 020 Lublin, pokój 117. Opłata za SIWZ wynosi 12,52 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, pokój nr 103 (kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gips i wyroby z gipsu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. gips budowlany - 660 kg 2. gips szpachlowy - 1080 kg 3. gładź gipsowa wewnętrzna - 4840 kg 4. gładź gipsowa zewnętrzna - 1080 kg 5. kreda malarska - 950 kg 6. wapno chlorowane workowane - 100 kg 7. wapno hydratyzowane workowane - 1080 kg 8. płyta gipsowo-kartonowa - 255,84 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.92.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kleje, zaprawy, cement.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. klej do płytek szybkowiążący 375 kg 2. klej do płytek wewnętrzny 4750 kg 3. klej do płytek zewnętrzny 1750 kg 4. zaprawa murarska 1800 kg 5. zaprawa tynkarska 1300 kg 6. masa samopoziomująca 2650 kg 7. spoina wąska do płytek ceramicznych, 130 kg 8. spoina wąska do płytek ceramicznych, 130 kg 9. spoina wąska do płytek ceramicznych, 60 kg 10. spoina wąska do płytek ceramicznych, 10 kg 11. cement portlandzki 50,9 t.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cegły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 cegła dziurawka 400 szt. 2 cegła pełna 4450 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pokryciowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. papa asfaltowa wierzchniego krycia 105 m2 2. papa podkładowa termozgrzewalna 740 m2 3. papa termozgrzewalna wierzchniego krycia modyfikowana 4100 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tworzywa izolacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. środek do konserwacji i klejenia papy na zimno 1900 kg 2. preparat biobójczy (np. Izomur) lub równoważny 156 l 3. preparat gruntujący do powierzchniowego wzmacniania podłoży przed malowaniem i robotami okładzinowymi 2165 l 4. Roztwór asfaltowy gruntujący (np. Izolbet A), lub równoważny 260 kg 5. Lepik asfaltowy stosowany na zimno (np. Izolbet K), lub równoważny 1060 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.15.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykładziny podłogowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 wykładzina PCV 305 m2 2 wykładzina PCV 900 m2 3 wykładzina PCV 798 m2 4 wykładzina dywanowa 100 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały chodnikowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kostka brukowa 142 m2 2 obrzeże trawnikowe 240 szt. 3 płytki chodnikowe 100 szt. 4 płytki chodnikowe 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Płytki ceramiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. glazura 5 m2 2. glazura 260 m2 3. glazura 23 m2 4. terakota gres 190 m2 5. terakota gres 116 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa środków kontrastowych.
- Dostawa bielizny pościelowej do Pralni Szpitalnej
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Lublinie
- Usługa organizacji szkoleń dla opiekunów faktycznych z terenu województwa lubelskiego w ramach projektu "Polityka Senioralna EFS+"
- Remont schodów wejściowych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku Lubelskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Zamościu przy ul. Strefowej 5.
- Przebudowa ul. Podwale - drogi gminnej nr 106554L w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.