To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-11
Opole: Sprzątanie pomieszczeń w 3 obiektach Rejonu w Brzegu w okresie od 01.01.2010 r do 31.12.2010 r.
Numer ogłoszenia: 7818 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220087 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w 3 obiektach Rejonu w Brzegu w okresie od 01.01.2010 r do 31.12.2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Sprzątanie pomieszczeń w 3 obiektach Rejonu w Brzegu w okresie 01.01.2010 r. - 31.12.2010, Zamówienie obejmuje: Sprzątanie: a. obiekt budynku biurowego przy ul. Oławskiej 25 w Brzegu w dniach roboczych po godz. 15.00 - powierzchnia 300m2 ( parter , I, II piętro) w tym pomieszczenia : biurowe, sanitariaty, korytarze, klatka schodowa - 170m2 piwnica i strych - parking 65m2 i chodnik przy posesji w budynku zatrudnionych jest 10 osób b. obiekt budynku biurowo socjalnego Bazy Materiałowej w Brzegu ul. Grobli 12b w dniach roboczych po godz. 15.00 - powierzchnia 90m2 w tym pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitariaty , korytarz w budynku pracuje 4 osoby i 9 osób całodobowo w okresie zimy c. obiekt budynku biurowo socjalnego Bazy Materiałowej w Niemodlinie w dniach roboczych po godz. 15.00 - powierzchnia 105 m3 w tym pomieszczenia : biurowe, socjalne, sanitariaty, korytarz - chodnik, rynsztok przy krawężnikach o powierzchni 57 m2 w budynku pracuje 4 osoby całodobowo i 8 osób całodobowo w okresie zimy Zakres obowiązków i czynności, które winne być realizowane w ramach zamówienia - podany został w dalszej części niniejszej SIWZ. Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać przepisów Kodeksu Pracy oraz przyjętych powszechnie standardów w zakresie wykonywania usługi sprzątania. Wykonawca wykaże stałe osoby do wykonywania czynności sprzątania w poszczególnych budynkach przed podpisaniem umowy Inne istotne elementy zamówienia. Wykonawca zapewni w ramach ceny niezbędne środki do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym między innymi: odzież roboczą dla pracownika, narzędzia oraz na bieżąco środki do utrzymania czystości podłóg, mebli, okien sanitariatów, oraz do wyłożenia w toaletach papier toaletowymi dwuwarstwowy na rolce - dzielony na listki, ręczniki papierowe na rolce , antybakteryjne mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, środki zapachowe w aerozolu. środki dezynfekcyjno - zapachowe do muszli sedesowej, JAKOŚĆ ŚRODKÓW OFEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WINNA BYĆ TAKA ABY ZAPEWNIAŁA WYKONANIE USŁUGI NA NALEŻYTYM POZIOMIE. Zamawiający zapewni odpowiednie pomieszczenie dla pracownika wykonawcy oraz do przechowywania materiałów i narzędzi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18360.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABC Service Sp. J. R. Brzakała, R. Gawron, M. Nazaruk Zakład Pracy Chronionej, ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18360.00
- Oferta z najniższą ceną: 18360.00 oferta z najwyższą ceną: 42600.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/6/TP/2025] Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez "Zakład Komunalny" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





