Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-04
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 78137 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa sprzętu komputerowego - komputerów stacjonarnych (15 szt.), monitorów (13 szt.), drukarek (10 szt.), skanerów (4 szt.), notebooków (8 szt.), urządzeń wielofunkcyjnych (4 szt.), zasilaczy awaryjnych (UPS)(2 szt.), routera bezprzewodowego (1 szt.), dysków zewnętrznych (6 szt.), pendrivów (13 szt.); 2) dokumentacja techniczna; 3) świadczenie usług w ramach serwisu gwarancyjnego. Zamówienie realizowane będzie w trzech częściach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.40.00-8, 31.22.00.00-4, 32.41.31.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg reguły spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę urządzeń,sprzętu o wartości porównywalnej z łączną ceną brutto oferty ( przez łączną cenę brutto oferty rozumie się sumę cen brutto wszystkich części zamówienia, których dotyczy oferta) i potwierdzi spełnianie tego warunku złożeniem dokumentów, o których mowa w p. III.4.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych urządzeń sporządzone zgodnie z opisem w SIWZ oraz specyfikacje techniczne producentów tych urządzeń, dla których wymaganie takie określono w SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca, jeżeli Wykonawca zamierza korzystać z zasobów tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp. 2) wypełnione formularze cenowe, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty, 4) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą - aktualne zaświadczenie lub kopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą: 1) specyfikacji dostarczonego sprzętu w sytuacji, gdy w chwili realizacji zamówienia wyszczególniony w ofercie sprzęt jest niedostępny - Wykonawca może dostarczyć sprzęt równoważny, to znaczy o parametrach technicznych i jakości nie gorszej niż sprzęt wyszczególniony w ofercie pod warunkiem uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego; 2) wartości podatku VAT w sytuacji gdy: a) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT, b) [dotyczy CZĘŚCI 1 i 2] Zamawiający nie uzyska zaświadczenia z MNiSW, że zamawiany sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej; 3) terminu realizacji dostaw, w sytuacji gdy ze względów organizacyjnych lub losowych Zamawiający zmuszony będzie do przesunięcia terminów dostaw.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 51, faks: 22 234-71-01, e-mail: akrynska@ch.pw.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 162 (Biuro Dziekana).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery stacjonarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 1 zamówienia jest dostawa trzech różnych typów komputerów stacjonarnych, łącznie 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitory, drukarki, skanery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 2 zamówienia jest dostawa monitorów (5 różnych typów, łącznie 13 szt.), drukarek (5 różnych typów, łącznie 13 szt.), skanerów (4 szt.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Notebooki, urządzenia wielofunkcyjne, zasilacze awaryjne, akcesoria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 3 zamówienia jest dostawa notebooków (7 różnych typów, łącznie 8 szt.), urządzeń wielofunkcyjnych ( 3 różne typy, łącznie 4 szt.), routera bezprzewodowego (1 szt.), zasilaczy awaryjnych (2 szt.), dysków zewnętrznych (6 szt.), pendrivów (13 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.40.00-8, 31.22.00.00-4, 32.41.31.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.