eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Główczyce › Budowa hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody, wykonanie nowego ujęcia wody SW2 oraz sieci wodociągowej w miejscowości Dochowo - Wielka Wieś. Oznaczenie sprawyZP-RB/341/01/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Główczyce: Budowa hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody, wykonanie nowego ujęcia wody SW2 oraz sieci wodociągowej w miejscowości Dochowo - Wielka Wieś. Oznaczenie sprawy: ZP-RB/341/01/2008
Numer ogłoszenia: 78137 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce, ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody, wykonanie nowego ujęcia wody SW2 oraz sieci wodociągowej w miejscowości Dochowo - Wielka Wieś. Oznaczenie sprawy: ZP-RB/341/01/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody, wykonanie nowego ujęcia wody SW2 oraz sieci wodociągowej w miejscowości Dochowo - Wielka Wieś. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która jest załącznikiem do SIWZ. Zakres robót do wykonania: - budowa budynku hydroforni wraz z urządzeniami stacji uzdatniania wody, - budowa sieci wodociągowej z miejscowości Dochowo do miejscowości Wielka Wieś, - wykonanie nowego ujęcia wody SW2.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) udokumentują wykonanie jako generalny wykonawca przynajmniej dwóch robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia w których zakres wchodziło jednocześnie: budowa hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody, wykonanie nowego ujęcia wody oraz sieci wodociągowej w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wartość całości każdej z robót minimum 600 tys. zł. brutto; 6) posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, metodą spełnia/nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz 24 ust 1 i 2 ustawy , sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) wykaz kierownictwa i kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia - (wg załącznika nr 4 do SIWZ) do oferty wykonawca załącza aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; warunek należy spełnić sporządzając wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób i ich przynależność do samorządu zawodowego 6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane udokumentowanie wykonania jako generalny wykonawca przynajmniej dwóch robót w których zakres wchodziło jednocześnie: budowa hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody, wykonanie nowego ujęcia wody oraz sieci wodociągowej w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wartość całości każdej z robót minimum 600 tys. zł. brutto;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.glowczyce.ibip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy w Główczycach ul. Kościuszki 8 76-220 Główczyce Gminne Centrum Informacji.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy Główczyce pok. nr 1 , przy ulicy Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, do dnia 13. 05. 2008r. do godziny 12:00.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.