To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-04
Ogłoszenie nr 78116 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Szaflary: Przebudowa istniejącego boiska na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy Publicznym ZSPiG w Bańskiej Niżnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47458
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szaflary, krajowy numer identyfikacyjny
491892713, ul.
Zakopiańska
18,
34-424
Szaflary, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 754 703, faks
182 754 977, e-mail
sekretariat@szaflary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szaflary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejącego boiska na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy Publicznym ZSPiG w Bańskiej Niżnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe - rozbiórka wyposażenia boiska - rozebranie piłkochwytów - rozebranie paneli ogrodzenia - pozostaje jeden rząd paneli - obcięcie słupków ogrodzeniowych z rur fi 63 mm wraz z zaślepieniem słupków - rozbiórka nawierzchni asfaltowej boiska - rozbiórka obrzeży betonowych, krawężników betonowych , ław pod krawężniki i obrzeża - cięcie nawierzchni asfaltowej - rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej i nawierzchni betonowej - rozbiórka garażu blaszanego wraz z fundamentami - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki 2. Roboty ziemne - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne boiska - wywóz ziemi 3. Budowa boiska - wykonanie warstw konstrukcyjnych boiska - ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem - ułożenie odwodnienia liniowego betonowego klasy A15 130x120 mm z rusztem z blachy ocynkowanej ( alternatywnie z rusztem z tworzywa sztucznego) na ławie betonowej z oporem - montaż studzienek systemowych do odwodnienia liniowego - wykonanie nawierzchni poliuretanowej gr 13 mm na boisku wraz z malowaniem linii ( boisko do siatkówki , koszykówki i piłki ręcznej) 4. Wyposażenie boiska - montaż piłkochwytów o wysokości 5 m wraz z wykonaniem fundamentów , montaż bramy 4,5x4,5 m i furtki 1,2x2 m ( z dodatkowych słupkiem dla montażu furtki) - montaż urządzeń sportowych ( 2 kosze do koszykówki , 2 bramki do piłki ręcznej , 1 komplet słupków i siatki do siatkówki) - montaż ławek ławek -montaż kosza na śmieci 5. Roboty wykończeniowe - ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem dla trawnika w miejscu rozebranego garażu - rozścielenie ziemi urodzajnej - plantowanie ziemi urodzajnej z obsianiem trawą - prace porządkowe z wywozem pozostałości po budowie 6. Nawierzchnie z kostki brukowej , montaż palisady , montaż barierki zabezpieczającej - ułożenie palisady betonowej na ławie betonowej z oporem - montaż barierki zabezpieczającej -wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię z kostki brukowej - ułożenie odwodnienia liniowego betonowego klasy A15 130x120 mm z rusztem z blachy ocynkowanej ( alternatywnie z rusztem z tworzywa sztucznego) na ławie betonowej z oporem - ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem - ułożenie obrzeży betonowych8x30 cm na ławie betonowej z oporem - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej wraz z obramowaniami 7. Dostosowanie wysokościowe nawierzchni i urządzeń podziemnych - dostosowanie wysokościowe nawierzchni z kostki brukowej za budynkiem oddziału przedszkolnego od strony południowej - dostosowanie wysokościowe nawierzchni asfaltowej wjazdu na boisko - regulacja urządzeń podziemnych ( studni kanalizacyjnych, wpustu ulicznego) - wpięcie rynny do kanalizacji deszczowej z dostosowaniem rury spustowej 8. Budowa kanalizacji deszczowej - roboty pomiarowe - roboty ziemne z wywozem ziemi - ułożenie rur kanalizacji deszczowej z obsypaniem rur piaskiem - montaż systemowych studzienek kanalizacyjnych - zasypanie wykopów pospółka dowiezioną przez Wykonawcę z zagęszczeniem do Is=1,0 - próba szczelności kanalizacji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45112000-5,
45236110-4,
45255600-5,
45236100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT297354.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 233001.57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.