eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › Przebudowa istniejącego boiska na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy Publicznym ZSPiG w Bańskiej Niżnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-04

Ogłoszenie nr 78116 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.

Szaflary: Przebudowa istniejącego boiska na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy Publicznym ZSPiG w Bańskiej Niżnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 47458


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szaflary, krajowy numer identyfikacyjny 491892713, ul. Zakopiańska  18, 34-424   Szaflary, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 182 754 703, faks 182 754 977, e-mail sekretariat@szaflary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szaflary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa istniejącego boiska na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy Publicznym ZSPiG w Bańskiej Niżnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe - rozbiórka wyposażenia boiska - rozebranie piłkochwytów - rozebranie paneli ogrodzenia - pozostaje jeden rząd paneli - obcięcie słupków ogrodzeniowych z rur fi 63 mm wraz z zaślepieniem słupków - rozbiórka nawierzchni asfaltowej boiska - rozbiórka obrzeży betonowych, krawężników betonowych , ław pod krawężniki i obrzeża - cięcie nawierzchni asfaltowej - rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej i nawierzchni betonowej - rozbiórka garażu blaszanego wraz z fundamentami - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki 2. Roboty ziemne - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne boiska - wywóz ziemi 3. Budowa boiska - wykonanie warstw konstrukcyjnych boiska - ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem - ułożenie odwodnienia liniowego betonowego klasy A15 130x120 mm z rusztem z blachy ocynkowanej ( alternatywnie z rusztem z tworzywa sztucznego) na ławie betonowej z oporem - montaż studzienek systemowych do odwodnienia liniowego - wykonanie nawierzchni poliuretanowej gr 13 mm na boisku wraz z malowaniem linii ( boisko do siatkówki , koszykówki i piłki ręcznej) 4. Wyposażenie boiska - montaż piłkochwytów o wysokości 5 m wraz z wykonaniem fundamentów , montaż bramy 4,5x4,5 m i furtki 1,2x2 m ( z dodatkowych słupkiem dla montażu furtki) - montaż urządzeń sportowych ( 2 kosze do koszykówki , 2 bramki do piłki ręcznej , 1 komplet słupków i siatki do siatkówki) - montaż ławek ławek -montaż kosza na śmieci 5. Roboty wykończeniowe - ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem dla trawnika w miejscu rozebranego garażu - rozścielenie ziemi urodzajnej - plantowanie ziemi urodzajnej z obsianiem trawą - prace porządkowe z wywozem pozostałości po budowie 6. Nawierzchnie z kostki brukowej , montaż palisady , montaż barierki zabezpieczającej - ułożenie palisady betonowej na ławie betonowej z oporem - montaż barierki zabezpieczającej -wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię z kostki brukowej - ułożenie odwodnienia liniowego betonowego klasy A15 130x120 mm z rusztem z blachy ocynkowanej ( alternatywnie z rusztem z tworzywa sztucznego) na ławie betonowej z oporem - ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem - ułożenie obrzeży betonowych8x30 cm na ławie betonowej z oporem - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej wraz z obramowaniami 7. Dostosowanie wysokościowe nawierzchni i urządzeń podziemnych - dostosowanie wysokościowe nawierzchni z kostki brukowej za budynkiem oddziału przedszkolnego od strony południowej - dostosowanie wysokościowe nawierzchni asfaltowej wjazdu na boisko - regulacja urządzeń podziemnych ( studni kanalizacyjnych, wpustu ulicznego) - wpięcie rynny do kanalizacji deszczowej z dostosowaniem rury spustowej 8. Budowa kanalizacji deszczowej - roboty pomiarowe - roboty ziemne z wywozem ziemi - ułożenie rur kanalizacji deszczowej z obsypaniem rur piaskiem - montaż systemowych studzienek kanalizacyjnych - zasypanie wykopów pospółka dowiezioną przez Wykonawcę z zagęszczeniem do Is=1,0 - próba szczelności kanalizacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45112000-5, 45236110-4, 45255600-5, 45236100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT297354.56
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GREENSPORT Anna Straszewska,  biuro.greensort@gmail.com,  ul. Zamkowa40a/5,  40-415,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233001.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233001.57
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 315486.48
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.