eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańAudyt zewnętrzny projektu DPI/2.6/P/22/06 Promowanie i wspieranie przedsiębiorczości i innowacyjności na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Poznań: Audyt zewnętrzny projektu DPI/2.6/P/22/06 Promowanie i wspieranie przedsiębiorczości i innowacyjności na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 78115 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia wyższa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Audyt zewnętrzny projektu DPI/2.6/P/22/06 Promowanie i wspieranie przedsiębiorczości i innowacyjności na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Audyt zewnętrzny projektu DPI/2.6/P/22/06 Promowanie i wspieranie przedsiębiorczości i innowacyjności na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, procedur akceptacji wydatków kwalifikowalnych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania oraz sprawozdawania realizacji projektu ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów projektu i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie projektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.10.00 - Usługi księgowe i audytorskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 usługę w zakresie audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego z funduszy strukturalnych o wartości pracy audytorskiej nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - dysponują 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym 1 osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta d) złożą ofertę cenową e) zaakceptują termin wykonania zamówienia f) zaakceptują termin związania ofertą g) zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. - formularz ofertowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z wykonawców. - wykaz wykonanych usług oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kserokopiami ich kwalifikacji zawodowych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Dział zamówień publicznych, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt DPI/2.6/P/22/06 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.