eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnieznoprzebudowa nawierzchni ulicy Kołłątaja w Gnieźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-09

POZYCJA 7808

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gniezno: przebudowa nawierzchni ulicy Kołłątaja w Gnieźnie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Gniezno, do kontaktów: Jarosław Polaszewski, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4260427, fax 061 4261687, e-mail: zamowieniapubliczne@gniezno.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.gniezno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie Wydział Techniczno Inwestycyjny referat Utrzymania Dróg, Małgorzata Bagrowska-Jagodzińska, ul. Lecha 6 pok. 7, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 426 04 57, fax 061 426 04 29, e-mail: drogi@um.gniezno.pl, www.um.gniezno.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa nawierzchni ulicy Kołłątaja w Gnieźnie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ulica Kołłątaja w Gnieźnie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1. robót przygotowawczych, 2. robót ziemnych, 3. odwodnienia, 4. nawierzchni jezdni 5. nawierzchni chodników i wjazdów oraz miejsc postojowych, 6. na własny koszt projektu i oznakowania robót zgodnie z Projektem Organizacji Ruchu zatwierdzonym przez Komendę Powiatową Policji oraz Starostwo Powiatowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy posiadający doświadczenie jako generalny wykonawca w robotach o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, którzy wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (2002 - 2006) przed wszczęciem postępowania co najmniej 3 roboty (w tym jedna jako generalny wykonawca) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, poparte minimum 3 referencjami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (roboty o wartości min. 700.000,00 zł brutto każda). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny wypis z właściwego rejestru lub z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że działalność Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. dowód posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe), 4. zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy, aktualizowane przez okres trwania umowy, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i personelu kierowniczego z ostatnich 3 lat (2004, 2005, 2006) przed wszczęciem postępowania, oddzielnie dla każdego roku. 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, 8. wykaz trzech podobnych technologicznie i sprzętowo robót, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (2002 - 2006) przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 9. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, aktualizowany przez okres trwania umowy, 10. w przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 11. aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu (min. 2 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (Prawo o ruchu drogowym - art. 6), 12. oświadczenie o zapewnieniu wykonania prac geodezyjnych, wystawione przez uprawnionego geodetę lub firmę geodezyjną, jeżeli Wykonawca nie prowadzi działalności gospodarczej w tej branży.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gniezno.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: dotyczy specyfikacji w formie papierowej - przelewem na konto zamawiającego lub w kasie Urzędu Miejskiego w Gnieźnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.02.2007, godzina 10:15, Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 pok. 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.