Ogłoszenie z dnia 2015-01-13
Nowy Targ: Sprzątanie w budynkach oraz odśnieżanie chodników i parkingów przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29
Numer ogłoszenia: 7804 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nowym Targu, ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 0-18 2612612, faks 0-18 2612612.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie w budynkach oraz odśnieżanie chodników i parkingów przy budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: sprzątanie w dwóch budynkach odśnieżanie chodników i parkingów przy dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29 Powierzchnia pomieszczeń budynku większego : 3 500 m2 Powierzchnia pomieszczeń budynku mniejszego: 1 340 m2 Rodzaje powierzchni do czyszczenia: -wykładzina dywanowa - 1 227 m2 -płytki ceramiczne i granitogresowe - 2 627 m2 posadzki -wykładzina PCV - 916 m2 -deski podłogowe - 20 m2 -jastrych betonowy - 50 m2 -elementy ze stali nierdzewnej -elementy z kamienia -płytki ceramiczne na ścianach (np. łazienki i korytarze) -okna - 220 m2 -szklane ścianki i przegrody -szklane elementy elewacji, ścian i dachu obydwa budynki - 600 m2 -schody zewnętrzne wraz z balustradami -schody zewnętrzne prowadzące do podziemnej części większego budynku -schody zewnętrzne prowadzące do pomieszczeń z urządzeniami elektrycznymi wraz z metalowymi drzwiami oraz skrzynkami na bezpieczniki - taras na I piętrze mniejszego budynku -metalowe elementy na wysokości -standardowe wyposażenie biurowe (np. meble - w tym witryny, telefony, faxy, kserokopiarki, sejfy, lampy, oprawy oświetleniowe) -wyposażenie pomieszczeń socjalnych oraz pokoi gościnnych (meble tapicerowane, lodówki, kuchenki, zlewozmywaki) - chodniki i parkingi przy budynkach Sądu - 2 200 m2 Wielkości powierzchni szklanych tj. okien oraz ścian, elewacji i dachu podane są jednostronnie (natomiast wymagane jest mycie tych powierzchni z obu stron).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELIT CLEAN TOMASZ RAJSKI, PRZEMYSŁAW PIEKARZ S.C.
jakie przetargi wygrała firma
ELIT CLEAN TOMASZ RAJSKI, PRZEMYSŁAW PIEKARZ S.C.
- Tomasz Rajski i Przemysław Piekarz prowadzący działalność gospodarczą pn. STEAM POWER S.C. Tomasz Rajski, Przemysław Piekarz, ul. Kowaniec 52a, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161838,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142520,00
Oferta z najniższą ceną: 142520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153258,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych i wartość zamówienia jest mniejsza niż 134 000 euro
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego z trzpieniem przynasadowym wraz z użyczeniem napędów i instrumentarium
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Robota budowlana - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa PSzS na potrzeby SOR, OIOM oraz poradni po-covidowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 19634/3, obr. 0001 w Nowym Targu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla inwestycji: "Przebudowa i rozbudowa budynku Starego Szpitala w Nowym Targu wraz z zagospodarowaniem terenu dla Akademii Nauk Stosowanych w NT"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusz Kościuszki w Nowym Targu".
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Interwencyjne prace porządkowe na terenie Chorzowa
- Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.