Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 778 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Ostrów: Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354683
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
69003156900000, ul.
Ostrów
225,
39103
Ostrów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
172 235 810, faks
172 235 809, e-mail
zuk@ostrow.gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ostrow.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do zakładowej stacji paliw na terenie zaplecza składowiska odpadów w Kozodrzy, w ilości około 150 000 dm3. Pojedyncze dostawy zgłaszane będą na bieżąco przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb, średnio 6 000 - 8 000 dm3 dwa razy w miesiącu. 2. Podana ilość jest szacunkowa i w przypadku zamówienia przez Zamawiającego w okresie umownym mniejszej ilości paliw, nie poniesie on żadnych konsekwencji z tego tytułu. 3. Dostarczane paliwo musi odpowiadać aktualnie obowiązującym wymaganiom jakościowym dla oleju napędowego : wg PN-EN 590:2013-12, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. z 2014 r. poz.1728 z póź. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz.1680). Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia 4. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy. Koszty dostaw paliwa oraz wszystkie inne koszty Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w oferowaną cenę jednostkową . 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za zamówione paliwo do chwili jego zrzutu do zbiornika Zamawiającego. 6. Ustalenie ilości dostarczonego paliwa odbywać się będzie na podstawie wskazań legalizowanego licznika zainstalowanego na autocysternie w temperaturze referencyjnej 15°C. 7. Dostarczone ilości oleju napędowego mają być fakturowane w temperaturze referencyjnej 15°C. 8. Należności za faktycznie dostarczone paliwo (wg ilości wynikającej z pomiarów zgodnie z pkt 7) będą regulowane przelewem na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT nabywca: Gmina Ostrów, 39-103 Ostrów 225, NIP 818-15-89-011 odbiorca: Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie, 39-103 Ostrów 225. 9. Dostarczający olej napędowy kierowca wykonawcy, zobowiązany jest posiadać dokument wydania paliwa z magazynu i okazać go, na żądanie przedstawiciela zamawiającego. Dokument wydania paliwa z magazynu nie może być wystawiony wcześniej niż 24 godziny poprzedzające dostawę. Brak tych dokumentów może być podstawą odmowy przyjęcia dostarczonego paliwa. 10. Dostawy oleju napędowego będą następowały na zlecenie zamawiającego przekazane faksem lub drogą elektroniczną, wskazujące ilość oleju napędowego oraz datę realizacji dostawy. Zamówienie będzie składane z 24 godzinnym wyprzedzeniem przed datą planowanej dostawy. 11. Zamawiający dopuszcza opóźnienie dostawy, lecz nie większe niż 1 dzień od wyznaczonego terminu. Mimo ewentualnego opóźnienia dostawy paliwa, wykonawca w wystawianej fakturze będzie ujmował cenę z dnia, w którym była wymagana dostawa. 12. Realizacja dostaw w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 700 - 1500
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT600000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 511500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OSTRÓW
- Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów
- "Budowa chodników przy drogach powiatowych w miejscowości Ocieka i Kamionka".
więcej: przetargi OSTRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





