eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › USŁUGI W ZAKRESIE TRANSPORTU SANITARNEGO W PODSTAWOWEJ OPIECE MEDYCZNEJ I TRANSPORTU DROGOWEGO OSÓB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Świecie: USŁUGI W ZAKRESIE TRANSPORTU SANITARNEGO W PODSTAWOWEJ OPIECE MEDYCZNEJ I TRANSPORTU DROGOWEGO OSÓB
Numer ogłoszenia: 77844 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminna Przychodnia , ul. Wojska Polskiego, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3311165, faks 0-52 3311165.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE TRANSPORTU SANITARNEGO W PODSTAWOWEJ OPIECE MEDYCZNEJ I TRANSPORTU DROGOWEGO OSÓB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a-Przedmiotem zamówienie jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego w POZ i transportu osobowego dla potrzeb Miejsko-Gminnej Przychodni w Świeciu, na terenie miasta i gminy Świecie oraz przewozy pacjentów poza teren miasta i gminy Świecie. b-Przewóz personelu medycznego codziennie: w godz. od 8.00 do godz. 18.00 , zgodnie z harmonogramem pracy w cyklu miesięcznym /w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy, niedziele i święta/ c-Transport sanitarny pacjentów zadeklarowanych do Miejsko-Gminne Przychodni w Świeciu, który odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do godz. 18.00, na podstawie zlecenia lekarza POZ Miejsko-Gminnej Przychodni w Świeciu /bez opieki medycznej lub z personelem medycznym/minimum sanitariusz/ d-Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie transportu sanitarnego POZ pojazdem /ambulans - Fiat Doblo - wraz z wyposażeniem medycznym/ będącym własnością Miejsko-Gminnej Przychodni, którego użytkowanie określone zostało w umowie - załącznik nr 7 oraz w załączniku 7a, 7b,7c,7d,7e do siwz e-Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi transportowe osobowe własnymi pojazdami f-W przypadku awarii umownego środka transportu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego pojazdu o takim samym standardzie technicznym i na takich samych stawkach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających - nie więcej niż 40 % wartości zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, które jest uzależnione od terminów kontraktowania usług przez Narodowy Fundusz Zdrowia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY DOKONA W OPARCIU O KRYTERIUM SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY DOKONA W OPARCIU O KRYTERIUM SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY DOKONA W OPARCIU O KRYTERIUM SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY DOKONA W OPARCIU O KRYTERIUM SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY DOKONA W OPARCIU O KRYTERIUM SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy- projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu podpisanego przez obie strony. 3.Zastrzega się, że strony mogą dokonać zmiany postanowień treści umowy czasowe lub trwale w trakcie jej obowiązywania w przypadkach podanych poniżej a/strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w każdym czasie i okoliczność ta nie wymaga zgody Zamawiającego b/podwyższenie cen jednostkowych brutto może nastąpić jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysokość tych zmian 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru dostawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach a/zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego bez zmiany samych stron umowy /zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy/ w przypadku zaistnienia wymienionych wyżej zmian po stronie stron umowy, b/ zmiany po stronie Wykonawcy o ile zmiana polegać będzie na zasadzie przejęcia odpowiedzialności za wykonanie zadania wraz z wybranym Wykonawcą w następstwie długu, c/ jeżeli w wyniku procesu legislacyjnego zaistnieją nowe okoliczności określające warunki świadczenia usług transportu sanitarnego zgodnie z którymi Wykonawcy usług będą zobowiązani do dysponowania sprzętem nie wymaganym na etapie zawierania umowy lub gdy rozwiązania wynikające z nowych przepisów wprowadzą nowe obowiązki , które przepisy obowiązujące w dacie zawierania umowy nie przewidywały,d/jeżeli warunki wykonywania świadczeń zdrowotnych przez Zamawiającego w następstwie zmian zasad wykonywania tych świadczeń a określonych czy to przez przepisy ogólnie obowiązujące lub warunki kontraktowania opracowane przez NFZ nie będą przewidywały konieczności czy możliwości wykorzystywania środków transportu obcego, tylko transport sanitarny będzie mógł być wykonywany własnymi siłami i środkami Zamawiającego, a czego nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, to Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odstąpienia od umowy bez prawa żądania przez wykonawcę wynagrodzenia za czas pozostały do czasu na jaki została zawarta umowa. e/ zmiana przedstawicieli reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę podczas realizacji umowy np. osoby upoważnionej ze strony Wykonawcy do wystawiania faktur w przypadkach -śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wymienionych wyżej osób, -nie wywiązania się wymienionych osób z obowiązków wynikających z umowy -jeżeli zmiana wymienionych wyżej osób okaże się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron /np.rezygnacji itp./ f/zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ. 5.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a realizowanie złożonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub leży w interesie publicznym. 6. W razie zaistnienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach /art. 145 Prawo zamówień publicznych/ W przypadku, o którym mowa Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKO-GMINNA PRZYCHODNIA W ŚWIECIU 86-100 ŚWIECIE UL. WOJSKA POLSKIEGO 80 PIĘTRO II ADMINISTRACJA POK. 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKO-GMINNA PRZYCHODNIA W ŚWIECIU 86-100 ŚWIECIE UL. WOJSKA POLSKIEGO 80 PIĘTRO II SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.