eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Dostawa materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - etap IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-14

Brenna: Dostawa materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - etap IV
Numer ogłoszenia: 77838 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna , ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - etap IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Nasze dzieci- nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - etap IV, wg zadań jak niżej: Nr zadania Nazwa zadania Ilość pozycji wg. asortymentu w poszczególnych zadaniach Zadanie 1 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w SP 1 (regionalne) poz. 1 Zadanie 2 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w SP 1 (multimedialne) poz. 2 Zadanie 3 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w SP 2 (książki, mapy, tablice, słowniki) poz. 2 Zadanie 4 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w SP 2 (multimedialne) poz. 1 Zadanie 5 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w Gimnazjum (książki, mapy, tablice, słowniki) poz. 4 Zadanie 6 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w Gimnazjum (pozostałe) poz. 6 Zadanie 7 . Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (wsparcie pedagogiczno - psychologiczne) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w Gimnazjum poz. 1 Zadanie 8 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć(wsparcie pedagogiczno - psychologiczne) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w Gimnazjum poz. 1 Zadanie 9 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (regionalne, etnologiczne) poz. 3 Zadanie 10 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (muzyczne) poz. 1 Zadanie 11 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć dydaktyczno wyrównawczych w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (książki, mapy, tablice, słowniki) poz. 5 Zadanie 12 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (książki, mapy, tablice, słowniki) poz. 11 Zadanie 13 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (wsparcie pedagogiczno-psychologiczne) poz. 1 Zadanie 14 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (wsparcie pedagogiczno-psychologiczne) poz. 1 Zadanie 15 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (dydaktyczno-wyrównawcze) poz. 2 Zadanie 16 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (multimedialne) poz. 4 Zadanie 17 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (pozostałe) poz. 4 Zadanie 18 Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (pozostałe) poz. 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 22.11.30.00-5, 22.11.40.00-2, 37.52.41.00-8, 48.19.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1). 2/ Wykaz cenowy materiałów Załącznik nr 8 na podstawie Specyfikacja techniczna załącznik nr 7, podpisany przez Wykonawcę. 3/ Wykaz Podwykonawców oraz zgodę Podwykonawców na wykonanie określonej części zamówienia - jeżeli dotyczy ( załącznik nr 6 ) 4/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Działając zgodnie z Art.144 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1.1. Zmian ogólnych: - zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej. - zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 1.2. Zmian wpływających na wynagrodzenie - możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) - z obniżeniem kosztu wykonania usług a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikająca z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć. 1.3. Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy: a) zostanie ogłoszona likwidacja lub upadłości Wykonawcy, b) Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie, c) Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy, d) Wykonawca przerwał realizację dowozu z przyczyn leżących po jego stronie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna pok. 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna Parter-Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w SP 1 (regionalne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śpiewniki regionalne na zajęcia zespołu regionalnego sztuk 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w SP 1 (multimedialne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie Office na zajęcia dziennikarskie sztuka 1 Program komputerowy na zajęcia informatyczne sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w SP 2 (książki, mapy, tablice, słowniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mapy na zajęcia dla miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej sztuk 5 Podręczniki na zajęcia dla miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej sztuk 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w SP 2 (multimedialne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program multimedialny Królik Bystrzak na zajęcia informatyczne sztuki 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w Gimnazjum (książki, mapy, tablice, słowniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mapy konturowe na zajęcia geograficzne sztuki 15 Tablice geograficzne sztuki 15 Tablice matematyczne sztuki 10 Repetytorium na zajęcia z j. angielskiego sztuki 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w Gimnazjum (pozostałe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompas na zajęcia geograficzne sztuki 12 Kalkulatory na zajęcia z matematyki sztuki 20 Palnik z butlą gazową na zajęcia fizyczno-chemiczne sztuki 1 Butelka lejdejska na zajęcia fizyczno-chemiczne sztuki 2 Mierniki uniwersalne na zajęcia fizyczno-chemiczne sztuki 5 Folia do rzutnika na zajęcia z j. angielskiego sztuki 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (wsparcie pedagogiczno - psychologiczne) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w Gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materacyki sztuk 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć(wsparcie pedagogiczno - psychologiczne) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w Gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty z muzyką relaksacyjną zestaw 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (regionalne, etnologiczne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup książek na zajęcia etnologiczne sztuki 32 Zakup kaset, płyt CD i filmów na zajęcia etnologiczne sztuki 12 Śpiewniki na zajęcia etnologiczne sztuki 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (muzyczne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śpiewniki na zajęcia z chóru sztuki 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć dydaktyczno wyrównawczych w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (książki, mapy, tablice, słowniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mapy ścienne na zajęcia przyrodnicze sztuki 5 Plansze poglądowe na zajęcia przyrodnicze zestaw 1 Zbiór zadań na zajęcia z matematyki sztuki 42 Słowniki na zajęcia z j. polskiego sztuki 9 Ćwiczenia na zajęcia wyrównawcze sztuki 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (książki, mapy, tablice, słowniki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słowniki i encyklopedie na zajęcia z j. polskiego sztuki 25 Książki na zajęcia biologiczne sztuki 10 Atlas anatomii na zajęcia biologiczne sztuki 6 Książki przyrodnicze na zajęcia z przyrody sztuki 8 Zbiór zadań na zajęcia z matematyki sztuki 8 Gry logiczno - manipulacyjne na zajęcia z matematyki sztuki 12 Książki na zajęcia biblijne sztuki 8 Mapy na zajęcia biblijne sztuki 2 Zakup słowników na zajęcia z j. angielskiego sztuki 8 Lektury szkolne po angielsku na zajęcia z j. angielskiego sztuki 5 Słownik kolokacji na zajęcia z j. angielskiego sztuki 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (wsparcie pedagogiczno-psychologiczne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gry i puzzle edukacyjne sztuki 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (wsparcie pedagogiczno-psychologiczne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusta animacyjna sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w projekcie Nasze dzieci nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (dydaktyczno-wyrównawcze).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anaglify z okularami 3D na zajęcia z matematyki sztuki 42 Kalkulator na zajęcia z matematyki sztuki 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (multimedialne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słownik multimedialny na zajęcia z j. angielskiego sztuki 1 Program multimedialny Profesor Henry na zajęcia z j. angielskiego sztuki 3 Ćwiczenia słuchowe na płytach CD na zajęcia z j. angielskiego sztuki 10 Programy komputerowe na zajęcia z matematyki sztuki 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (pozostałe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Model szkieletu człowieka na zajęcia biologiczne sztuki 1 Modele układów i narządów wewnętrznych na zajęcia biologiczne sztuki 5 Lupy na zajęcia przyrodnicze sztuki 8 Zestawy doświadczalne na zajęcia fizyczne sztuki 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć (kompetencje kluczowe) w projekcie Nasze dzieci Nasza przyszłość w ZSP GÓRKI (pozostałe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gra Szachy na zajęcia szachowe sztuki 5 Zegar szachowy na zajęcia szachowe sztuki 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.