eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Kucharz - cukiernik. Nr postępowaniaDOR-271-7/12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Nowy Sącz: Kucharz - cukiernik. Nr postępowania: DOR-271-7/12.
Numer ogłoszenia: 77818 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38313 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kucharz - cukiernik. Nr postępowania: DOR-271-7/12..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn.: Kucharz - cukiernik dla 8 kobiet pochodzenia romskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 8 kobiet pochodzenia romskiego w ramach projektu My Kobiety Romskie damy radę - Amen Rominiałe koda kieraha, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Poddziałanie 1.3.1 Projekty na rzecz społeczności romskiej). 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie kucharz-cukiernik. 3. Czas trwania szkolenia wynosi: 26 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia. Ustala się następujące dni wolne od zajęć: 5 i 6 kwiecień 2012 r. oraz 2 i 4 maj 2012 r. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Planowany termin realizacji szkolenia: 4.1. Rozpoczęcie szkolenia: 02.04.2012 r. 4.2. Zakończenie szkolenia: 16.05.2012 r. II. Warunki realizacji szkolenia. A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin zajęć szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 150 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - teoretyczno - warsztatowy dotyczący zawodu kucharza i cukiernika - obejmujący 90 godzin zegarowych, 1.2. Moduł II - praktyczny - obejmujący zajęcia praktyczne w zakładach gastronomicznych - 60 godzin zegarowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego nie później niż 3 dni przed podpisaniem umowy następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę i zakres szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, 2.1.6. opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. sposób sprawdzenia efektów szkolenia - przewidziane sprawdziany. 2.2. Harmonogram zajęć teoretyczno - zawodowych oraz warsztatowych, który powinien zawierać: tematykę zajęć, liczbę godzin zegarowych, miejsce realizacji szkolenia oraz imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia. 2.3. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej, która będzie prowadzić zajęcia szkoleniowe w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.6. Dane kontaktowe (imię, nazwisko, stanowisko, telefon) wskazanej osoby lub wskazanych osób odpowiedzialnej/ych za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialna/e za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Harmonogram zajęć praktycznych powinien zawierać: wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, tematykę zajęć, liczbę godzin, zegarowych, miejsce realizacji zajęć praktycznych oraz imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć praktycznych nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. Zamawiający wymaga, aby liczba osób odbywających praktykę u jednego pracodawcy wynosiła od 2 do 4 osób. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom szkolenia rzetelne przygotowanie do podjęcia pracy w zawodzie kucharza-cukiernika. 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia. 5. Szczegółowy program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Program szkolenia powinien obejmować zajęcia: 5.1. Moduł I - teoretyczno - warsztatowy - obejmujący 90 godzin zegarowych, w tym: a) zajęcia teoretyczne - 15 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa w każdym dniu szkolenia w trakcie realizacji Modułu I) zawierające m.in. następujące zagadnienia tematyczne: 1) podstawowe zasady i przepisy obowiązujące w gospodarce żywnościowej, 2) charakterystyka pracy w placówkach gastronomicznych, 3) nazwy, pojęcia i określenia stosowane w branży gastronomicznej 4) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego, 5) przestrzeganie przepisów sanitarno - epidemiologicznych, 6) rodzaje, budowa oraz obsługa narzędzi, sprzętów, maszyn i urządzeń, które stanowią wyposażenie placówek gastronomicznych 7) stosowanie zasad prawidłowego żywienia, 8) charakterystyka procesów technologicznych, 9) planowanie i organizowanie pracy własnej, 10) zestawianie potraw w posiłki- śniadanie, obiad, kolacja, 11) dokonywanie oceny jakościowej surowców, półproduktów i gotowych potraw, 12) ocenianie przydatności surowców i półproduktów oraz przygotowanie ich do produkcji, 13) przechowywanie gotowych potraw oraz wyrobów cukierniczych i ciastkarskich, 14) wizerunek zawodowy kucharza-cukiernika (higiena osobista, estetyka, fryzura, ubiór, makijaż), 15) zasady zawodowych relacji interpersonalnych w miejscu pracy, 16) kultura osobista i etyka zawodowa na stanowisku kucharza-cukiernika. b) stacjonarne warsztaty praktyczne - polegające na utworzeniu stanowiska kucharza- cukiernika dla każdego uczestnika szkolenia - obejmujące 75 godzin zegarowych (5 godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia w trakcie realizacji Modułu I) zawierające m.in. następujące zakresy tematyczne: 1) organizacja stanowiska i miejsca pracy zgodnie z zasadami BHP, 2) utrzymywanie porządku i czystości na stanowiskach pracy, usuwanie odpadów, 3) przygotowanie surowców i półproduktów do produkcji kulinarnej, 4) zabezpieczenie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych przed zepsuciem w/g instrukcji kuchennych, 5) mieszanie surowców (zgodnie z recepturami) w zależności od rodzaju ciast (drożdżowe, francuskie, kruche, biszkoptowe, biszkoptowo-tłuszczowe, orzechowe, bezowe) oraz ich wyrabianie, 7) techniki wykonywania różnych wyrobów ciastkarskich, 8) przygotowanie śniadania (posiłki na ciepło i na zimno), 9) przystawki, przekąski (do dania głównego lub jako odrębne danie: na ciepło i na zimno), 10) bufet obiadowy (przygotowanie zup, drugiego dania: dania mięsne, mączne, jarskie), 11) surówki, sałatki (jako dodatki do dania głównego lub jako odrębne danie: na ciepło i na zimno), 12) sporządzanie napojów zimnych i gorących, 13) desery (budynie, kisiele, galaretki), 14) formowanie i wypiek lub smażenie, ciast i ciastek o różnych kształtach i gramaturach w zależności od rodzaju, 15) przygotowywanie różnego rodzaju nadzień, np. mas, kremów, polew, galaretek, owoców, marmolad, ponczów, 16) przekładanie i nadziewanie różnymi nadzieniami w zależności od rodzaju ciasta lub ciastek, 17) dekorowanie i wykańczanie ciast i ciastek, 18) tradycyjna kuchnia romska - łączenie elementów kuchni romskiej i polskiej. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe obejmowały taką samą ilość godzin z zakresu nauki zawodu kucharza jak i cukiernika. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczno - zawodowe były prowadzone w sposób czytelny i zrozumiały dla wszystkich uczestników szkolenia oraz aby w trakcie trwania zajęć teoretyczno-warsztatowych wszelkie wątpliwości i pytania beneficjentów wyjaśniane były na bieżąco, a tempo pracy dostosowane było do uczestników szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia były wspomagane materiałami szkoleniowymi zawierającymi liczne zdjęcia obrazujące w/w tematykę. Zamawiający wymaga, aby w każdym dniu szkolenia z Modułu I, zajęcia rozpoczynały się jedną godziną zajęć teoretycznych, a następnie beneficjenci uczestniczą w pięciogodzinnych warsztatach praktycznych. Ogółem liczba godzin szkoleniowych, w każdym dniu szkolenia wynosi 6 godzin zegarowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu nr POKL.01.03.01-00-232/10 My Kobiety Romskie damy radę - Amen Rominiałe koda kieraha, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałanie 1.3.1 Projekty na rzecz społeczności romskiej...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29232,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38864,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.