Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 777532-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Wykonanie przebudowy i remontu Sali dydaktycznej nr 8 i 9 w ramach Projektu pn. "Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: „Mechatroniczne kwalifikacje dla Przemysłu 4.0” nr umowy RPLD.11.03.02-10-0006/19
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 426 783 378,
faks: 426 780 798
e-mail: a.sawicka@lcdnikp.elodz.edu.pl,
www: http://wckp.lodz.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103&rp=1
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103&rp=1
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: drogą pocztową lub osobiście
Adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: MK4.0/6/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie pomieszczeń sali dydaktycznej nr 8 i 9. Przedmiotowe pomieszczenia zlokalizowane są na parterze budynku Łódzkiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego.
II.5) Główny kod CPV: 45.21.40.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Co do zasady, rozpoczęcie robót powiązane jest z rozpoczęciem przerwy wakacyjnej w jednostkach edukacyjnych tj. w terminie od dnia 26.06.2021 r. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i ukończenia przedmiotu zamówienia w terminie do 60 kolejnych dni kalendarzowych liczonych od dnia protokolarnego przekazania placu budowy, Co do zasady, ostateczny termin zakończenia robót powiązany jest z zakończeniem przerwy wakacyjnej w jednostkach edukacyjnych co oznacza, że przedmiot zamówienia należy ukończyć, z zachowaniem terminu (60 kolejnych dni kalendarzowych), do dnia 31.08.2021 r. Zamawiający dopuszcza możliwość rozpoczęcia robót w terminie wcześniejszym niż 26.06.2021 r. o ile Wykonawca wyrazi zgodę na takie rozwiązanie. Wszystkie inne istotne postanowienia dotyczące sposobu realizacji zamówienia, w tym termin wykonania (60 kolejnych dni kalendarzowych), pozostają w takiej sytuacji niezmienione. Termin realizacji zamówienia został również ustalony za jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert - Wykonawcy mogą uzyskać punkty dodatkowe w przypadku zaoferowania w treści oferty krótszego tj. korzystniejszego dla Zamawiającego, terminu realizacji zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów - w tym zakresie, za wystarczające Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej o którym mowa powyżej w lit c) w zakresie posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada ważną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące a) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego Wykonawcy, b) zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej o którym mowa powyżej w lit a) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże (w postaci wykazu robót), że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu kompleksowego remontu lub modernizacji budynku użyteczności publicznej „w ruchu” lub zamieszkałego wielorodzinnego budynku mieszkalnego o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej o którym mowa powyżej w lit b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże (w formie imiennego wykazu osób), że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami tj. co najmniej jedną osobą - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Dokumenty składane do upływu terminu składania ofert (wraz z ofertą): W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Dokumenty składane po otwarciu ofert: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających: - spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia zawodowego Wykonawcy: a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa wykaz doświadczenia zawodowego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu. - spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa wykaz osób/kadry - wraz z niezbędnymi dokumentami dotyczącymi tych osób w celu potwierdzenia spełniania przez te osoby warunku udziału w postępowaniu. - spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa polisę OC lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z tym że wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w momencie upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy złożyć w oryginale wraz z ofertą przed terminem wyznaczonym na składanie ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja jakości: | 20,00 |
Termin wykonania: | 15,00 |
Aspekt społeczny: | 5,00 |
Cena oferty brutto: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty, b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, c) zmiany miejsc dostaw, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług towarzyszących wykonaniu przedmiotu umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego, innych jednostek, na rzecz których, w imieniu których i/lub wspólnie z którymi Zamawiający udzielił zamówienia. Ponadto, Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia: a) działania innej siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia wyłącznie w stopniu którego profesjonalnie działający Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności, nie mógł przewidzieć. b) wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. c) wystąpienia okoliczności towarzyszących przedmiotowemu zamówieniu (zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy) wynikających z przedłużającego się okresu trwania epidemii COVID-19 albo trwania związanego z tym stanu wyjątkowego na terytorium RP i wynikających z tego powodu obostrzeń lub ograniczeń stanowionych odpowiednimi aktami prawa lub decyzji administracyjnych oraz powodujących że nie jest możliwe wykonanie zamówienia. Zmiana terminu wykonania zamówienia w związku z wystąpieniem okoliczności przywołanych powyżej następuje na pisemny wniosek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wraz z wnioskiem wiarygodne i obiektywne dowody potwierdzające zaistnienie okoliczności pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania i utrzymania przez Zamawiającego podstawowego terminu wykonania zamówienia. W przypadku uznania przez Zamawiającego okoliczności przedstawionych we wniosku Wykonawcy, zmiany terminów wymagają formy pisemnej w postaci Aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest wnieść przed terminem zawarcia umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 10% całkowitej wartości wynagrodzenia brutto (ustalonej zgodnie z ofertą Wykonawcy) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont sanitariatów w budynku warsztatu Zespołu Szkół Samochodowych przy ul. Hipotecznej 8/10 w Łodzi
- Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad systemem InfoMedica i AMMS dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Usługa zorganizowania wycieczek dla pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz członków ich rodzin w roku 2025, dofinansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sterylizatornii.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 118 w Łodzi
- usługa szkoleniowa w zakresie kierowca wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11, ul. Aleksandry 17 w Krakowie - Remont ogrodzenia
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość, realizującego (...)"
- Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku starego młyna zlokalizowanego nad zalewem "Borki" w Radomiu na funkcję usługową (gastronomia) wraz z budową drogi pożarowej
- Budowa żłobka w Żyrakowie
- Utworzenie Gminnego Żłobka w Wilczynie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.