eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzeglądy budynków roczne, pięcioletnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Zielona Góra: Przeglądy budynków roczne, pięcioletnie
Numer ogłoszenia: 77746 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy budynków roczne, pięcioletnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie następujących przeglądów obiektów i urządzeń położonych na terenie ABM nr 1, ABM nr 2, na terenie bazy ZGKiM oraz Działu Zagospodarowania Odpadów: 1.Teren ABM nr 1: - wykonanie przeglądów rocznych budynków komunalnych na obszarze ABM 1 - 147 budynków zgodnie z załączonym wykazem - wykonanie przeglądów pięcioletnich budynków komunalnych na obszarze ABM1 - 74 budynki zgodnie z załączonym wykazem - dwukrotny przegląd jednoroczny oraz gazowy do 30.05.2015 i 31.10.2015 roku budynku Palmiarni przy ul. Wrocławskiej 12a - zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane wymagane jest bezzwłoczne pisemne zawiadomienie właściwego organu o przeprowadzonej kontroli - wykonanie przeglądów gazowych w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz częściach wspólnych budynków komunalnych na obszarze ABM 1 - 101 budynków zgodnie z załączonym wykazem - badanie instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji w lokalach komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych - 501 lokali zgodnie z załączonym wykazem. Przeglądy roczne muszą być zakończone oddzielnym protokołem dla każdego budynku. Przeglądy pięcioletnie obejmują również przegląd instalacji elektrycznej na częściach wspólnych, w mieszkaniach lokatorskich i w lokalach użytkowych i powinny być zakończone protokołem dla każdego budynku, a w przypadku instalacji elektrycznej oddzielnym protokołem dla części wspólnej oraz każdego lokalu mieszkalnego i użytkowego. Przeglądy gazowe powinny być zakończone osobnym protokołem dla każdego lokalu i części wspólnych. Przeglądy instalacji elektrycznej w lokalach komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych powinny być zakończone protokołem dla każdego mieszkania. Do przeglądów należy dołączyć dokumentację fotograficzną min. 10 zdjęć przy przeglądzie jednorocznym i 20 zdjęć przy przeglądzie pięcioletnim na dowolnym nośniku elektronicznym. Proponowany harmonogram przeprowadzenia przeglądów, zakończenia przeglądów: - 30.05.2015 i 31.10.2015 - budynek Palmiarni - 30.06.2015 - przeglądy jednoroczne, pięcioletnie i gazowe - 30.06.2015 - przeglądy pięcioletnie instalacji elektrycznej w lokalach komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych. Do faktury należy dołączyć załącznik w formie pisemnej i elektronicznej, który powinien zawierać niezbędne dane: liczbę porządkową, adres budynku, kod budynku, cenę netto, VAT, cenę brutto, koszt i uwagi, przy czym dwie ostatnie pozycje tj. koszt i uwagi do uzupełnienia przez Zamawiającego. 2.Teren ABM nr2: 1. przeglądy roczne - 127 budynków do 31.10.2015 r. 2. przeglądy pięcioletnie - 26 budynków do 31.10.2015 r. 3. przeglądy pięcioletnie elektryczne - 129 lokali komunalnych w 27 budynkach komunalnych do 31.10.2015 r. 4. przeglądy pięcioletnie elektryczne - 13 lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych do 31.10.2015 r. 5. przeglądy roczne gazowe - w 434 lokalach komunalnych do 30.09.2015 r. 6. badanie i pomiary elektryczne maszyn zainstalowanych w warsztacie i wykorzystywanych przez konserwatorów ABM nr 2 do 31.10.2015 r. Przeglądy pięcioletnie obejmują również przegląd instalacji elektrycznej na częściach wspólnych, w mieszkaniach lokatorskich i w lokalach użytkowych i powinny być zakończone osobnym protokołem dla każdego budynku, lokalu i części wspólnych. Wszystkie przeglądy powinny być zakończone oddzielnym protokołem dla każdego budynku lub lokalu. 3.Baza ZGKiM, ul. Zjednoczenia 110, Zielona Góra 1. przeglądy roczne - 19 obiektów budowlanych do 30.09.2015 r. 4. Dział Zagospodarowania Odpadów, ul. Wrocławska 73, Zielona Góra 1. przeglądy roczne - 21 obiektów budowlanych do 30.11.2015 r. 2. przeglądy półroczne budynku sortowni o powierzchni zabudowy 3000m2 do 30.05.2015 r. i do 31.10.2015 r. 3. przeglądy roczne pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz rezystancji izolacji z powodu specyficznych warunków eksploatacji ze względu na wilgoć, zapylenie,i agresywne środowisko - 21 obiektów budowlanych do 30.11.2015 r. Dokonanie przeglądu powinien kończyć osobny protokół dla każdego obiektu. Ponadto budynek sortowni wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia właściwego organu o przeprowadzonej kontroli..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00 - Usługi budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się co najmniej dwiema usługami w zakresie wykonywania przeglądów rocznych i/lub pięcioletnich budynków, każda z usług o wartości min. 70 tyś. złotych w ramach jednego kontraktu (Zamawiający nie dopuszcza sumowania umów celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego). Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenia, dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować, lub przedstawić oświadczenie że będzie dysponować: - min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) uprawniające do kontrolowania stanu technicznego budynków, - min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) uprawniające do oceniania i badania stanu technicznego w zakresie sieci i instalacji gazowych, - min.1 pracownikiem posiadającym kwalifikacje przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz oświadczenia że osoby posiadają wymagane prawem uprawnienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone oświadczenia, dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2.1. do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktury - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do umowy będą sporządzane w przypadku oddania przez ABM-y budynków. Taka sytuacja może nastąpić w wyniku decyzji właściwego organu lub w przypadku przekazania przez ABM-y administrowania budynkiem innemu podmiotowi lub innej komórce organizacyjnej Zamawiającego. Wynagrodzenie określone w umowie ulegnie wtedy proporcjonalnemu obniżeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, w pok. 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, w kancelarii lub w pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.