eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów › Wykonanie usług związanych z wyceną nieruchomości w gminie i mieście Polanów na 2008 rok



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Polanów: Wykonanie usług związanych z wyceną nieruchomości w gminie i mieście Polanów na 2008 rok
Numer ogłoszenia: 7772 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanów, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, fax 094 3188387.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z wyceną nieruchomości w gminie i mieście Polanów na 2008 rok.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wycena lokalu mieszkalnego - planowana ilość prac do wycen -30 2. Wycena budynku mieszkalnego - planowana ilość prac do wycen- 3 3. Wycena budynku składowego, inwentarskiego itp. w zależności od kubatury - planowana ilość prac do wycen- 10 4. Wycena lokalu użytkowego - planowana ilość prac do wycen- 1 5. Wycena garażu - planowana ilość prac do wycen- 10 6. Wycena segmentu gospodarczego- planowana ilość prac do wycen- 10 7. Wycena działki budowlanej - planowana ilość prac do wycen- 60 8. Wycena infrastruktury technicznej (ogrodzenie, zbiornik, sieć) - planowana ilość prac do wycen- 15 9. Wycena strat i szkód w uprawach i po pracach inwestycyjno - budowlanych - planowana ilość prac do wycen- 5 10. Sporządzenie szkicu, oświadczenia i uzyskanie zaświadczenia stosownie do ustawy o własności lokali - planowana ilość prac do wycen- 30 11. Wycena działki rolnej do 1 ha - planowana ilość prac do wycen- 2 12. Wycena działki do 3 ha - planowana ilość prac do wycen- 2 13. Wycena działki powyżej 3 ha - planowana ilość prac do wycen- 2 14. Wycena lasów i zadrzewień do 1 ha - planowana ilość prac do wycen - 1 15. Wycena lasów i zadrzewień powyżej 1 ha- planowana ilość prac do wycen - 1 16. Wycena pojedynczych drzew (szt)- planowana ilość prac do wycen- 30 17. Wykonanie rozliczenia udziałów dla jednej nieruchomości - planowana ilość prac do wycen- 30 18. Wykonanie rozliczenia udziałów dla jednej nieruchomości na skutek adaptacji poddasza na cele mieszkaniowe i inne - planowana ilość prac do wycen- 3 19. Wykonanie szkiców kondygnacji, piwnic i budynków (szt) w ramach jednej nieruchomości- planowana ilość prac do wycen- 10 20. Wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej- planowana ilość prac do wycen- 50 21. Obliczanie wartości w związku z przekształceniem, nabyciem prawa użytkowania wieczystego działki gruntowej lub jej ułamkowej części w prawo własności- planowana ilość prac do wycen- 10 22. Wykonanie aktualizacji wycen, które utraciły ważność (w % do wyceny pierwotnej)- planowana ilość prac do wycen-5

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Oryginalny kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1. 2. Złożą oświadczenie stanowiące załącznik Nr 1 a o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Złoży oświadczenie stanowiące załącznik Nr 1b, że się nie jest wykluczonym na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zlecenia. W szczególnych przypadkach terminy wykonania zleconego zakresu prac mogą ulec zmianom po uzgodnieniu z zamawiającym. 5. Zaakceptuje projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ. 6. Udokumentuje, że działa na rynku minimum od 3 lat w usługach, które są przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie dołączonych przez Wykonawcę dokumentów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie formularza ofertowego Nr 1 wraz z załącznikiem 1 a i 1 b oraz wypełnioną ofertą cenową załącznika nr 3 SIWZ. 2. Złoży oświadczenie o zapoznaniu się ze SIWZ i nie wniesie do niej uwag. 3. Zaakceptowany projekt umowy. 4. Złoży dokument, który potwierdzi działalność na rynku minimum 3 lata w usługach związanych z przedmiotem zamówienia oraz wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4 76-010 Polanów.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4 76-010 Polanów pokój nr 5 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.