eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa roślin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 777190-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Dostawa roślin

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000, Zjednoczenia 110 C, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 62 322 91 97,
faks: 68 322-91-11
e-mail: dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl,
www: http://zgk.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub za pomocą operatora pocztowego przesłać na adres Zamawiającego

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa roślin

Numer referencyjny: Dz.260.32.2021

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa roślin z podziałem na 6 zadań:
Zadanie nr 1 - Dostawa bylin, łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 1 978 sztuk
Zadanie nr 2 - Dostawa krzewów, łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 750 sztuk
Zadanie nr 3 - Dostawa kwiatów, łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 23 329 sztuk
Zadanie nr 4 - Dostawa cebul, łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 50 000 sztuk
Zadanie nr 5 - Dostawa drzew, 1 łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 195 sztuk
Zadanie nr 6 - Dostawa drzew 2, łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 100 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w oddzielnym załączniku nr 1 (dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6) do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych tj. na wybrane zadanie, oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części.
Prawo opcji:
W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia przedmiotu zamówienia dla każdej części w okresie trwania umowy, Zamawiający skorzysta z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP.


II.5) Główny kod CPV: 03.45.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz ofertowy oraz formularz cenowy wg załącznika znajdującego się w osobnym folderze dla każdego zadania; 2) oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ – na potwierdzenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1. Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12 23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy (wzór pełnomocnictwa załącznik nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 20.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Dostawa bylin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bylin w określonej poniżej jakości na sezon 2021 roku. Łączna ilość bylin wynosi 1 978 sztuk.
Szczegółowy wykaz bylin z podaniem jakości, ilości przedstawiono poniżej :
Dostawa bylin w trzech terminach:
1) byliny Tabela nr 1 (pozycja z wykazu 1-17) w terminie 01.04.2021 r. do 31.05.2021 r.
2) byliny Tabela nr 1 (pozycja z wykazu 18-38 i 42) w terminie od 04.05.2021 do 30.06.2021 r.
3) byliny Tabela nr 1 (pozycja z wykazu 39-41) w terminie od 01.09.2021 do 29.10.2021 r.

Podany termin jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Zamówienie będzie dostarczane do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze lub w porozumieniu z Wykonawcą w wyznaczonym miejscu przez Zamawiającego na terenie Zielonej Góry, nie później niż następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli upływ terminu przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, realizacja zostanie wykonana następnego dnia roboczego. Transport roślin po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa krzewów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzewów w określonej poniżej jakości na sezon 2021 roku. Łączna ilość krzewów wynosi 750 sztuk.
Szczegółowy wykaz krzewów z podaniem jakości, ilości przedstawiono poniżej w tabeli:
Dostawa krzewów w terminie:
1) krzewy Tabela nr 1 (pozycja z wykazu 1 i 15) w terminie od 01.03.2021 r. do 10.03.2021 r.
2) krzewy Tabela nr 1 (pozycja z wykazu 2-14) w terminie od 01.09.2021 r. do 29.10.2021 r.
Podany termin jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Zamówienie będzie dostarczane do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze lub w porozumieniu z Wykonawcą w wyznaczonym miejscu przez Zamawiającego na terenie Zielonej Góry, nie później niż następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli upływ terminu przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, realizacja zostanie wykonana następnego dnia roboczego. Transport roślin po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla zadania nr 2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa kwiatów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kwiatów rabatowych na sezon 2021 roku. Łączna ilość kwiatów rabatowych wynosi 23 329 sztuk.
a) etap I – dostawa kwiatów wiosennych w ilości 7 170 szt. roślin (w załączeniu tabela nr 1 z dokładnym podziałem gatunkowym roślin wiosennych wraz z ilością sztuk, odmianą i kolorem).
Termin realizacji zamówienia: 15.03.2021 r. - 16.04.2021 r.
Podany termin jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zleceniobiorca powiadomi Wykonawcę.
b) etap II – dostawa kwiatów letnich w ilości 14 539 szt. roślin (w załączeniu tabela nr 2 z dokładnym podziałem gatunkowym roślin letnich wraz z ilością sztuk, odmianą i kolorem).
Termin realizacji zamówienia: 10.05.2021 r. - 11.06.2021 r.
Podany termin jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zleceniobiorca powiadomi Wykonawcę.
c) etap III – dostawa kwiatów jesiennych w ilości 1 620 szt. roślin (w załączeniu tabela nr 3 z dokładnym podziałem gatunkowym roślin jesiennych wraz z ilością sztuk, odmianą i kolorem).
Termin realizacji zamówienia: 13.09.2021 r. - 30.09.2021 r.
Podany termin jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zleceniobiorca powiadomi Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla zadania nr 3

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa cebul kwiatowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa cebul kwiatowych zgodnie z n/w wykazem. Cebule kwiatowe powinny być I gatunku, nie zawilgocone, bez nalotów chorobowych, a każdy worek/karton powinien zawierać nazwę cebulek, rozmiar oraz ilość. Worki/kartony powinny być opisane w taki sam sposób jak w formularzy cenowym, czyli zgodnie z docelowym miejscem posadzenia. Termin dostawy do 15 września 2021 r., dostawa jednorazowa w uzgodnieniu z Zamawiającym. Dostawa cebul do siedziby Zamawiającego lub we wskazane przez niego miejsce.
1. Wykaz cebul kwiatowych
Nazwa cebuli kwiatowej rozmiar sztuk
a) Narcyz Jonquilla "Sweetness" 8+ 25 000
b) Krokusy Grand Maitre 8+ 25 000
Łącznie 50 000
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ dla zadania 4

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 5
Nazwa: Dostawa drzew 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzew o określonej poniżej jakości. Drzewa mają charakteryzować się najwyższą jakością oraz wielkością zgodną ze specyfikacją.
Szczegółowy wykazem drzew z podaniem wielkości i ilości przedstawiono w Tabeli nr 1 i nr 2.
Dostawa drzew w 2 etapach z podziałem na różne terminy dostaw:
1) drzewa w pojemnikach lub z bryłą korzeniową w terminie do 09.04.2021r. lub wcześniej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, dostawa do siedziby Zamawiającego (pozycja z wykazu 1-6),
2) drzewa z bryłą korzeniową, w terminie do 15.11.2021r. lub wcześniej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, dostawa do siedziby Zamawiającego (pozycja z wykazu 7-27).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 6
Nazwa: Dostawa drzew 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzew o określonej poniżej jakości. Drzewa mają charakteryzować się najwyższą jakością oraz wielkością zgodną ze specyfikacją.
Szczegółowy wykazem drzew z podaniem wielkości i ilości przedstawiono w Tabeli nr 1.
Dostawa drzew w dwóch etapach, dwoma transportami, drzewa w pojemnikach, w terminie od 01 kwietnia do
30 listopada 2021r. po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
W/w termin dostaw jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Jeżeli upływ terminu przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, realizacja zostanie wykonana następnego dnia roboczego.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.