Ogłoszenie nr 777190-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Dostawa roślin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 62 322 91 97,
faks: 68 322-91-11
e-mail: dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl,
www: http://zgk.net.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub za pomocą operatora pocztowego przesłać na adres Zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: Dz.260.32.2021
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa roślin z podziałem na 6 zadań:
Zadanie nr 1 - Dostawa bylin, łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 1 978 sztuk
Zadanie nr 2 - Dostawa krzewów, łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 750 sztuk
Zadanie nr 3 - Dostawa kwiatów, łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 23 329 sztuk
Zadanie nr 4 - Dostawa cebul, łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 50 000 sztuk
Zadanie nr 5 - Dostawa drzew, 1 łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 195 sztuk
Zadanie nr 6 - Dostawa drzew 2, łączna ilość zamówienia podstawowego wynosi 100 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w oddzielnym załączniku nr 1 (dla zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6) do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych tj. na wybrane zadanie, oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części.
Prawo opcji:
W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia przedmiotu zamówienia dla każdej części w okresie trwania umowy, Zamawiający skorzysta z prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP.
II.5) Główny kod CPV: 03.45.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa bylin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bylin w określonej poniżej jakości na sezon 2021 roku. Łączna ilość bylin wynosi 1 978 sztuk.
Szczegółowy wykaz bylin z podaniem jakości, ilości przedstawiono poniżej :
Dostawa bylin w trzech terminach:
1) byliny Tabela nr 1 (pozycja z wykazu 1-17) w terminie 01.04.2021 r. do 31.05.2021 r.
2) byliny Tabela nr 1 (pozycja z wykazu 18-38 i 42) w terminie od 04.05.2021 do 30.06.2021 r.
3) byliny Tabela nr 1 (pozycja z wykazu 39-41) w terminie od 01.09.2021 do 29.10.2021 r.
Podany termin jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Zamówienie będzie dostarczane do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze lub w porozumieniu z Wykonawcą w wyznaczonym miejscu przez Zamawiającego na terenie Zielonej Góry, nie później niż następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli upływ terminu przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, realizacja zostanie wykonana następnego dnia roboczego. Transport roślin po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa krzewów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzewów w określonej poniżej jakości na sezon 2021 roku. Łączna ilość krzewów wynosi 750 sztuk.
Szczegółowy wykaz krzewów z podaniem jakości, ilości przedstawiono poniżej w tabeli:
Dostawa krzewów w terminie:
1) krzewy Tabela nr 1 (pozycja z wykazu 1 i 15) w terminie od 01.03.2021 r. do 10.03.2021 r.
2) krzewy Tabela nr 1 (pozycja z wykazu 2-14) w terminie od 01.09.2021 r. do 29.10.2021 r.
Podany termin jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Zamówienie będzie dostarczane do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze lub w porozumieniu z Wykonawcą w wyznaczonym miejscu przez Zamawiającego na terenie Zielonej Góry, nie później niż następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli upływ terminu przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, realizacja zostanie wykonana następnego dnia roboczego. Transport roślin po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla zadania nr 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa kwiatów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kwiatów rabatowych na sezon 2021 roku. Łączna ilość kwiatów rabatowych wynosi 23 329 sztuk.
a) etap I – dostawa kwiatów wiosennych w ilości 7 170 szt. roślin (w załączeniu tabela nr 1 z dokładnym podziałem gatunkowym roślin wiosennych wraz z ilością sztuk, odmianą i kolorem).
Termin realizacji zamówienia: 15.03.2021 r. - 16.04.2021 r.
Podany termin jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zleceniobiorca powiadomi Wykonawcę.
b) etap II – dostawa kwiatów letnich w ilości 14 539 szt. roślin (w załączeniu tabela nr 2 z dokładnym podziałem gatunkowym roślin letnich wraz z ilością sztuk, odmianą i kolorem).
Termin realizacji zamówienia: 10.05.2021 r. - 11.06.2021 r.
Podany termin jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zleceniobiorca powiadomi Wykonawcę.
c) etap III – dostawa kwiatów jesiennych w ilości 1 620 szt. roślin (w załączeniu tabela nr 3 z dokładnym podziałem gatunkowym roślin jesiennych wraz z ilością sztuk, odmianą i kolorem).
Termin realizacji zamówienia: 13.09.2021 r. - 30.09.2021 r.
Podany termin jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zleceniobiorca powiadomi Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ dla zadania nr 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa cebul kwiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cebul kwiatowych zgodnie z n/w wykazem. Cebule kwiatowe powinny być I gatunku, nie zawilgocone, bez nalotów chorobowych, a każdy worek/karton powinien zawierać nazwę cebulek, rozmiar oraz ilość. Worki/kartony powinny być opisane w taki sam sposób jak w formularzy cenowym, czyli zgodnie z docelowym miejscem posadzenia. Termin dostawy do 15 września 2021 r., dostawa jednorazowa w uzgodnieniu z Zamawiającym. Dostawa cebul do siedziby Zamawiającego lub we wskazane przez niego miejsce.
1. Wykaz cebul kwiatowych
Nazwa cebuli kwiatowej rozmiar sztuk
a) Narcyz Jonquilla "Sweetness" 8+ 25 000
b) Krokusy Grand Maitre 8+ 25 000
Łącznie 50 000
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ dla zadania 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa drzew 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzew o określonej poniżej jakości. Drzewa mają charakteryzować się najwyższą jakością oraz wielkością zgodną ze specyfikacją.
Szczegółowy wykazem drzew z podaniem wielkości i ilości przedstawiono w Tabeli nr 1 i nr 2.
Dostawa drzew w 2 etapach z podziałem na różne terminy dostaw:
1) drzewa w pojemnikach lub z bryłą korzeniową w terminie do 09.04.2021r. lub wcześniej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, dostawa do siedziby Zamawiającego (pozycja z wykazu 1-6),
2) drzewa z bryłą korzeniową, w terminie do 15.11.2021r. lub wcześniej po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, dostawa do siedziby Zamawiającego (pozycja z wykazu 7-27).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
Nazwa: Dostawa drzew 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzew o określonej poniżej jakości. Drzewa mają charakteryzować się najwyższą jakością oraz wielkością zgodną ze specyfikacją.
Szczegółowy wykazem drzew z podaniem wielkości i ilości przedstawiono w Tabeli nr 1.
Dostawa drzew w dwóch etapach, dwoma transportami, drzewa w pojemnikach, w terminie od 01 kwietnia do
30 listopada 2021r. po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
W/w termin dostaw jest przybliżony, uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie.
O wcześniejszej lub późniejszej dostawie roślinności Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
Jeżeli upływ terminu przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, realizacja zostanie wykonana następnego dnia roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03451000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa ambulansu transportowego z wyposażeniem"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników polsko-niemieckiego projektu pn. Zaufanie dzięki językowi dofinansowanego z Programu Współpracy INTERREG VI A BB-PL 2021-2027
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 relacji Drezdenko - Międzychód
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Prokuratury Rejonowej w Żarach.
- Najem zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z zakupem materiałów zużywalnych (nożyków/liczników zgrzewów)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.