Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 777027-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BADAŃ BAKTERIOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ URZĄDZEŃ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 061 4427314, 4427311,
faks: 614 422 152
e-mail: dzp@szpital-nowytomysl.pl,
www: www.szpital-nowytomysl.pl
adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_nowytomysl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_nowytomysl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_nowytomysl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_nowytomysl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: SPZOZ_NT.DZP.241.11.20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do badań bakteriologicznych obejmująca odczynniki, krążki do antybiogramów, szczepy wzorcowe, testy lateksowe, podłoża i materiały jednorazowe odczynniki i materiałów eksploatacyjnych do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu diagnostycznego i cieplarki dla pracowni bakteriologii Zamawiającego, zgodnie z asortymentem przedstawionym w Załączniku 1A do SIWZ – formularzu asortymentowo –cenowym, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 7 pakietach.
Opis poszczególnych części zamówienia (pakietów) - odczynników, krążków do antybiogramów, szczepów wzorcowych, testów lateksowych, podłoży i materiałów jednorazowych dla pracowni bakteriologii Zamawiającego - został zamieszczony w formularzu asortymentowo –cenowym (Załącznik nr 1A do SIWZ).
Oferowane przez Wykonawcę materiały diagnostyczne, odczynniki, materiały eksploatacyjne oraz materiały jednorazowe muszą być zgodne z wymogami Polskich Norm Jakościowych, posiadać certyfikat ISO 13485, muszą być zgodne z zaleceniami CLSI i EUCAST; muszą posiadać aktualne zezwolenie do stosowania na terytorium Polski (powiadomienie/zgłoszenie Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie) - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 (Dz. U. z 2020 poz. 186, z póżn. zm.) oraz posiadać deklarację zgodności CE. W przypadku krążków oraz pasków MIC oferowane wyroby muszą posiadać pozytywną opinię KORLD (Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów). Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz.U. 2013 poz. 1127 t.j.) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia.
Zamawiający wymaga zainstalowania i oddania aparatu do użytkowania (uruchomienia), przeszkolenia personelu w zakresie obsługi i wykorzystania urządzenia, dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim oraz objęcia aparatu w ramach ceny ofertowej obsługą serwisową w czasie obowiązywania umowy (bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów dla Zamawiającego z tego tytułu).
Zamawiający zastrzega sobie: prawo zmiany (zmniejszenie lub zwiększenie) zamawianych ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości umowy w zależności od indywidualnych potrzeb SPZOZ, przy zachowaniu niezmienionych cen poszczególnych produktów zamówienia. Podane w formularzu asortymentowo-cenowym ilości poszczególnego asortymentu są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystanie z prawa opcji – zwiększenie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych do 30 % zamówienia podstawowego. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Nie stanowi to jednak obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego
Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia przedstawione są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4. do SIWZ.
Zamówienie zostało podzielone na pakiety od nr 1. do nr 7. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź ofertę częściową na jeden bądź kilka pakietów. Wykonawca nie może złożyć oferty częściowej uwzględniającej jedynie część asortymentu lub zadań z danego pakietu.
Informacja na temat rozwiązań równoważnych:
W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
Zamawiający dopuszcza w Pakiecie nr 4. złożenie oferty równoważnej w tym sensie, że dopuszcza zaoferowanie innych materiałów niż wyszczególnione przez Zamawiającego w ramach tego pakietu pod warunkiem, że:
a) materiały te mają taki sam skład, jak materiały przedstawione w tym pakiecie, identyczne spektrum działania, czas działania identyczny lub krótszy,
b) Wykonawca załączy do oferty oświadczenie właściwych władz firmy Becton Dickinson, iż zaoferowany produkt może być stosowany bez żadnych ograniczeń w systemie BBL Crystal lub aparacie do posiewu krwi Bactec 9050 jako produkt równoważny dla produktu wymaganego przez Zamawiającego (wymagane jest podanie pełnej nazwy danego produktu firmy Becton Dickinson i pełnej nazwy produktu dlań równoważnego).
II.5) Główny kod CPV: 33.69.40.00
Dodatkowe kody CPV:
38.43.70.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Możliwe jest przedłużenie okresu obowiązywania umowy na okres maksymalnie 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania wartości brutto umowy i/lub skorzystania z prawa opcji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
b) Wykonawca składający ofertę równoważną na pakiet 4 załączy do oferty oświadczenie właściwych władz firmy Becton Dickinson, iż zaoferowany produkt może być stosowany bez żadnych ograniczeń w systemie BBL Crystal lub aparacie do posiewu krwi Bactec 9050 jako produkt równoważny dla produktu wymaganego przez Zamawiającego (wymagane jest podanie pełnej nazwy danego produktu firmy Becton Dickinson i pełnej nazwy produktu dlań równoważnego).
c) pozytywną opinię Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów dla Krążków oraz pasków MIC (Pakiet nr 1)
d) Katalogi parametrów analizatora i cieplarki w języku polskim (dla pakietu 2 – zgodnie z zał. nr 1 do Pakietu nr 2); Spełnienie wymagań granicznych aparatu należy potwierdzić aktualnym katalogiem zawierającym opis techniczny aparatu, materiały i procedury diagnostyczne producenta oferowanego aparatu.
e) opisy testów do oznaczania lekowrażliwości - dokument producenta, opisy z wykazem antybiotyków oraz zakresu stężeń (dla pakietu 2) – dokumenty wymienione w zał. nr 1 do Pakietu nr 2 (w Zał. 1A Formularzu asortymentowo-cenowym);
f) folderu lub instrukcji w języku polskim określającej w jaki sposób interpretować wyhodowane drobnoustroje do każdego zaoferowanego w Pakiecie nr 2. podłoża chromogennego (podłoże musi być transparentne);
g) dokument potwierdzający wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością dla Wyrobów Medycznych ISO 13485,
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawców do złożenia następujących dokumentów (dla wszystkich zaoferowanych produktów bądź wybranych):
h) dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby medyczne posiadają aktualne pozwolenia ministra właściwego do spraw zdrowia na dopuszczenie do obrotu lub świadectwo jakości lub świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinie o wyrobie medycznym lub deklarację zgodności /znak zgodności CE (zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2020 poz. 186, z póżn. zm.)
Jeśli zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oferowany w przetargu wyrób nie wymaga posiadania żadnego z ww. dokumentów – Wykonawca dołączy stosowne oświadczenie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin dostawy: | 20,00 |
| Termin płatności: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza się zmiany w umowie, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) 2. Z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 1, może wystąpić każda ze stron. 3. We wniosku o dokonanie zmian, Strona winna uzasadnić konieczność takich zmian. W przypadku niewystarczającego uzasadnienia, Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na dokonanie zmian Umowy. 4. Szczegółowe dopuszczalne zmiany umowy zostały uregulowane we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 30 64-300 Nowy Tomyśl;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ w Nowym Tomyślu jest Pan Piotr Lichtarowicz, kontakt: p.lichtarowicz@szpital-nowytomysl.pl, tel. 61/4437466;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BADAŃ BAKTERIOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ URZĄDZEŃ Nr postępowania SPZOZ_NT.DZP.241.11.20, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Pakiet nr 1. Oznaczanie lekowrażliwości drobnoustrojów metodą dyfuzyjno-krążkową i metodą mikrorozcieńczeń (MIC)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Pakiet nr 1. Oznaczanie lekowrażliwości drobnoustrojów metodą dyfuzyjno-krążkową i metodą mikrorozcieńczeń (MIC). Szczegółowy opis oraz ilości znajdują się w Zał. 1 A do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy: Pakiet nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33694000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin płatności: | 20,00 |
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin dostawy: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: Zamawiający wymaga dostawy krążków ze stałym oznaczeniem i stężeniem antybiotyku. Każda fiolka powinna być opakowana osobno, hermetycznie wraz z pochłaniaczem wilgoci. Paski pakowane pojedynczo po 10 szt. w opakowaniu z pochłaniaczem wilgoci. Warunek bezwzględnie wymagany: Do oferty należy dołączyć pozytywną opinię KORLD dla zaoferowanych krążków oraz pasków MIC Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 30% wartości zamówienia podstawowego na zasadach prawa opcji. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Nie stanowi to jednak obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego.
Nazwa: Pakiet nr 2. Podłoża do hodowli drobnoustrojów - płynne oraz na płytkach wraz ze szczepami wzorcowymi do kontroli jakości oraz testami do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości wraz z dzierżawą aparatu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Oznaczanie lekowrażliwości metodą automatyczną wraz z dzierżawą analizatora. Szczegółowy opis oraz ilości określone w Formularzu asortymentowo-cenowym Zał. 1A do SIWZ: Pakiet nr 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33694000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin dostawy: | 20,00 |
| Termin płatności: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 30% wartości zamówienia podstawowego na zasadach prawa opcji. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Nie stanowi to jednak obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego.
Nazwa: Pakiet nr 3. Odczynniki i testy lateksowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Odczynniki i testy lateksowe. Szczegółowy opis oraz ilości określone w Formularzu asortymentowo-cenowym Zał. 1A do SIWZ: Pakiet nr 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33694000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin płatności: | 20,00 |
| Termin dostawy: | 20,00 |
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 30% wartości zamówienia podstawowego na zasadach prawa opcji. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Nie stanowi to jednak obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego.
Nazwa: Pakiet nr 4. Testy i materiały eksploatacyjne do aparatu do diagnostyki (będącego własnością Zamawiającego)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Testy i materiały eksploatacyjne do aparatów do diagnostyki do systemu BACTEC. Szczegółowy opis oraz ilości określone w Formularzu asortymentowo-cenowym Zał. 1A do SIWZ: Pakiet nr 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33694000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin płatności: | 20,00 |
| Termin dostawy: | 20,00 |
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 30% wartości zamówienia podstawowego na zasadach prawa opcji. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Nie stanowi to jednak obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego.
Nazwa: Pakiet nr 5. Szybki test membranowy immunoenzymatyczny do jednoczesnego wykrywania antygenu dehydrogenazy glutaminianowej oraz toksyny A i B Clostridium Difficile w próbkach kału.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szybki test membranowy immunoenzymatyczny do jednoczesnego wykrywania antygenu dehydrogenazy glutaminianowej oraz toksyny A i B Clostridium Difficile w próbkach kału.Szczegółowy opis oraz ilości określone w Formularzu asortymentowo-cenowym Zał. 1A do SIWZ. Test powinien spełniać następujące wymagania: 1. Test do jednoczesnego oznaczania atygenu i toksyny 2. Dozowanie do 1 studzienki 3. Kontrola dodatna w zestawie 4. Skalownie pipetki 5. Możliwość przechowywania kału do 72h (bez zamrożenia) 6. Czułość i swoistość
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33694000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin płatności: | 20,00 |
| Termin dostawy: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 30% wartości zamówienia podstawowego na zasadach prawa opcji. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Nie stanowi to jednak obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego.
Nazwa: Pakiet nr 6. Sprzęt jednorazowy laboratoryjny i podłoża transportowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sprzęt jednorazowy, podłoża transportowe. Szczegółowy opis oraz ilości określone w Formularzu asortymentowo-cenowym Zał. 1A do SIWZ: Pakiet nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin dostawy: | 20,00 |
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin płatności: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 30% wartości zamówienia podstawowego na zasadach prawa opcji. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Nie stanowi to jednak obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego.
Nazwa: Pakiet nr 7. System do manualnej wstępnej identyfikacji oraz oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
System do manualnej wstępnej identyfikacji oraz oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów. Szczegółowy opis oraz ilości określone w Formularzu asortymentowo-cenowym Zał. 1A do SIWZ: Pakiet nr 7.
WARUNKI DODATKOWE BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE:
1. Wyroby muszą bezwzględnie spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz.U. 2020 poz.186 )
2. Bezwzględny wymóg posiadania: aktualnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenia do obrotu, a w przypadku, gdy prawo nie wymaga dopuszczenia do obrotu - należy dostarczyć dokument potwierdzający znak zgodności CE dla tego wyrobu. (na wezwanie Zamawiającego)
3. Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz.U. 2013 poz. 1127 t.j.) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia.
4. Wymóg dołączenia do oferty ulotek/instrukcji używania spełniających wymagania określone w ust. 8.7 Część II załącznika nr 1 do ww. Rozporządzenia Ministra Zdrowia
5. Nazwy testów oraz instrukcje używania - w języku polskim.
6. Dostarczyć karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (lub oświadczenie o braku wymogu ich posiadania) w formie wydruku lub formie elektronicznej (CD) wraz z pierwszą dostawą odczynników
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33694000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin płatności: | 20,00 |
| Termin dostawy: | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 30% wartości zamówienia podstawowego na zasadach prawa opcji. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Nie stanowi to jednak obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Dostawa jednego pojazdu typu mikrobus z wyposażeniem
- "Cyberbezpieczna Gmina Nowy Tomyśl - zakup przełączników rdzeniowych"
- Dostawa energii elektrycznej dla SPZOZ w Nowym Tomyślu na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Zagospodarowanie terenu zielonego przy Nowotomyskim Ośrodku Kultury"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 4 "Bolka i Lolka" w Nowym Tomyślu
- Przebudowa dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej, z podziałem na części
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz innych materiałów laboratoryjnych
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów laboratoryjnych w podziale na pakiety
- Dostawa materiałów zużywalnych, testów immunochromatograficznych, barwników i pozostałego drobnego asortymentu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp.z o.o.
- Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
- Dostawa odczynników do badań mikrobiologicznych do Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy.
więcej: Czynniki diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





