eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoPrzebudowa oddziału anestezjologii i intensywnej terapii zakładająca powiększenie istniejącego oddziału do 6 łóżek poprzez dobudowę fragmentu nowej kubatury, przebudowę oddziału położniczo-ginekologicznego i noworodkowego oraz przebudowa traktu porodowego Szpitala w Kępnie wraz z dostosowaniem trzech klatek schodowych K1, K2, K3 do obowiązujących przepisów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776950-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej:

Przebudowa oddziału anestezjologii i intensywnej terapii zakładająca powiększenie istniejącego oddziału do 6 łóżek poprzez dobudowę fragmentu nowej kubatury, przebudowę oddziału położniczo-ginekologicznego i noworodkowego oraz przebudowa traktu porodowego Szpitala w Kępnie wraz z dostosowaniem trzech klatek schodowych K1, K2, K3 do obowiązujących przepisów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 30854800000000, ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 627 827 300
faks: 627 827 401
e-mail: szpital@sz.kepno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.szpital.kepno.pl/ ; https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kepno

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.szpital.kepno.pl/ ; https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kepno

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kepno

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oddziału anestezjologii i intensywnej terapii zakładająca powiększenie istniejącego oddziału do 6 łóżek poprzez dobudowę fragmentu nowej kubatury, przebudowę oddziału położniczo-ginekologicznego i noworodkowego oraz przebudowa traktu porodowego Szpitala w Kępnie wraz z dostosowaniem trzech klatek schodowych K1, K2, K3 do obowiązujących przepisów

Numer referencyjny: SPZOZ-ZP/1RB/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na obiekcie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie dla zadania pn.: „Przebudowa oddziału anestezjologii i intensywnej terapii zakładająca powiększenie istniejącego oddziału do 6 łóżek poprzez dobudowę fragmentu nowej kubatury, przebudowę oddziału położniczo-ginekologicznego i noworodkowego oraz przebudowa traktu porodowego Szpitala w Kępnie wraz z dostosowaniem trzech klatek schodowych K1, K2, K3 do obowiązujących przepisów ”.
2. Zamawiający przewiduje zorganizowanie wizji lokalnej. Planowany termin to 11.01.2021r. o godz. 10:00. Zbiórka w budynku administracji – I piętro Szpitala. Zamawiający żąda, aby przed wejściem na teren Szpitala , każdy z Uczestników wizji lokalnej – we własnym zakresie - wyposażony był w środki ochrony osobistej typu maseczka , rękawiczki.
3. Realizacja robót budowlanych prowadzona będzie na czynnym obiekcie. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie takie zaplanowanie realizacji robót budowlanych aby w jak najmniejszym stopniu zakłóciło to działanie szpitala jak i poszczególnych oddziałów.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (podstawa prawne: art. 29 ust. 3a);
4.1. Zamawiający od Wykonawcy wymagać będzie, ażeby osoby wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia zatrudnione były na podstawie umowy o pracę;
4.2. Zamawiający ma możliwość na każdym etapie realizacji robót budowlanych zażądać od Wykonawcy wykazaniem się, że osoby realizujące zamówienie zatrudnione są na podstawie umowy o pracę na podstawie wydruków ZUS, w przypadku niespełnienie wymogu zatrudnienia pracownika na podstawie umowy o pracę Zamawiający ma możliwość bez ponoszenia konsekwencji wypowiedzieć umowę z Wykonawcą;
4.3. Sankcją za naruszenie obowiązku zatrudnienie pracowników przy realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany będzie uiścić karę umowną, liczoną od każdego ujawnionego przypadku, tj. każdej osoby, w wysokości 500 PLN. Jednocześnie na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest usunąć w/w naruszenie w terminie 7 dni, a nie usunięcie spowoduje naliczanie kolejnej kary umowy oraz wypowiedzenie umowy z tytułu okoliczności za które odpowiada Wykonawca.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w jednakowym wymiarze czasu.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
9. Termin realizacji zamówienia: w okresie od zawarcia umowy do 31 lipca 2022 roku.
UWAGA!
Realizacja przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu będzie polegała na etapowaniu. Poszczególne etapy zostały opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II - pkt. 9 SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.07.2022

II.9) Informacje dodatkowe: UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki zewnętrzne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć w 100% na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.
1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – jeśli na etapie składania oferty Wykonawca posiada już takie informacje.
2. Zgodnie z art. 36b ust. 1b ustawy Pzp. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: - wykazać w formie oświadczenia, że posiada aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 5.000.000 zł.(słownie(pięć milionów złotych00/100)
- wykazać iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 5.000.000,00 zł. (słownie: pięć milionów złotych00/100)


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 2.2.1. że wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał z należyta starannością co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze (przeznaczeniu) i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, polegające na: 1. budowie (w rozumieniu art. 3 pkt. 6 obowiązującej ustawy Prawo budowlane) w zakresie wielobranżowym tj. wykonano roboty: konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe wraz z wykonaniem instalacji sanitarnych oraz elektrycznych – o wartości wykonanych robót minimum 4 000 000,00 zł brutto(słownie: cztery miliony złotych00/100) każda.
Za zamówienia o porównywalnym do przedmiotu zamówienia charakterze (przeznaczeniu) i złożoności Zamawiający uzna wykonywanie w/w robót budowlanych dotyczących obiektów/budynków wyszczególnionych w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) w niżej podanych 3 – cyfrowych grupach:
a) 126 Ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki
szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej
b) 122 budynki biurowe
c) 113 budynki zbiorowego zamieszkania
d) Hotele i budynki zakwaterowania turystycznego
Warunek udziału w postępowaniu musi spełniać samodzielnie jeden podmiot.
Nie dopuszcza się sumowania doświadczenia
Za wykonanie (ukończone) roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, dla których wystawiono dokument potwierdzający zakończenie robót np. Protokół odbioru końcowego lub Świadectwo przyjęcia lub Pozwolenie na użytkowanie.
Dowodami na realizacje robót budowlanych, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty.
2.3.2 że będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1. Przedstawiciel Wykonawcy – osoba przewidziana do zarządzania budową w zakresie organizacyjnym, administracyjnym i finansowym, posiadająca pełnomocnictwo konieczne do działania w imieniu Wykonawcy w zakresie umowy
2. Kierownik Budowy – osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
b) doświadczenie zawodowe polegające na bezpośrednim nadzorowaniu robót budowlanych przez cały okres ich realizacji na stanowisku kierownika budowy w tym co najmniej na dwóch zakończonych robotach budowlanych, w zakresie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych tym zamówieniem co najmniej 1000 m2 w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065) o wartości nie mniejszej niż 4 000 000, 00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych 00/100)
3. Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych.
b)doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót, w tym co najmniej na jednej zakończonej robocie budowlanej polegającej na wykonaniu budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego (z wyłączeniem obiektów przemysłowych) o powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych tym zamówieniem nie mniejszej niż 3 000 m2.
4. Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b)doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót, w tym co najmniej na jednej zakończonej robocie budowlanej polegającej na wykonaniu budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego (z wyłączeniem obiektów przemysłowych) o powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych tym zamówieniem nie mniejszej niż 3 000,00 m2.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dn.07.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 r.,poz.1333) Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza si równe kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dn. 7.07.1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22.12.2015 r. na zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.2016 r., poz.65).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że łącznie go spełniają.
Uwaga:
Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną wskazaną powyżej funkcję.
W przypadku wykonania robót, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień przekazania do Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl.
Dowodem potwierdzającym dysponowanie odpowiednim personelem będzie oświadczenie Wykonawcy (sugerowana postać to CV) na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych oraz posiadanych uprawień osób wskazanych powyżej.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1
2.informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.;
6. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
7. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
8. oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.;
9. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp.;
10. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r.poz. 716);

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykazać w formie oświadczenia, że posiada aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 5.000.000 zł.(słownie(pięć milionów złotych00/100)
- wykazać iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 5.000.000,00 zł. (słownie: pięć milionów złotych00/100)
Ponadto Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie następujących dokumentów:
8.4.1. że wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał z należyta starannością co najmniej dwie
roboty budowlane o charakterze (przeznaczeniu) i złożoności porównywalnej z
przedmiotem zamówienia, polegające na: 1. budowie (w rozumieniu art. 3 pkt. 6
obowiązującej ustawy Prawo budowlane) w zakresie wielobranżowym tj. wykonano
roboty: konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe wraz z wykonaniem instalacji
sanitarnych oraz elektrycznych – o wartości wykonanych robót minimum
4 000 000,00 zł brutto każda (słownie: cztery miliony złotych00/100). Za zamówienie
o porównywalnym do przedmiotu zamówienia charakterze (przeznaczeniu) i złożoności
Zamawiający uzna wykonywanie w/w robót budowlanych dotyczących
obiektów/budynków wyszczególnionych w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych
(PKOB) niżej podanych 3 – cyfrowych grupach:
a) 126 Ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki
szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej
b) 122 budynki biurowe
c) 113 budynki zbiorowego zamieszkania
d) Hotele i budynki zakwaterowania turystycznego
Warunek udziału w postępowaniu musi spełniać samodzielnie jeden podmiot.
Nie dopuszcza się sumowania doświadczenia
Za wykonanie (ukończone) roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, dla których wystawiono dokument potwierdzający zakończenie robót np. Protokół odbioru końcowego lub Świadectwo przyjęcia lub Pozwolenie na użytkowanie.
Dowodami na realizacje robót budowlanych, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty.
8.4.2. że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1. Przedstawiciel Wykonawcy – osoba przewidziana do zarządzania budową w zakresie organizacyjnym, administracyjnym i finansowym, posiadająca pełnomocnictwo konieczne do działania w imieniu Wykonawcy w zakresie umowy
2. Kierownik Budowy – osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
b) doświadczenie zawodowe polegające na bezpośrednim nadzorowaniu robót budowlanych przez cały okres ich realizacji na stanowisku kierownika budowy w tym co najmniej na dwóch zakończonych robotach budowlanych, w zakresie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych tym zamówieniem co najmniej 1000 m2 w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065) o wartości nie mniejszej niż 4 000 000, 00 zł
3. Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych.
b)doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót, w tym co najmniej na jednej zakończonej robocie budowlanej polegającej na wykonaniu budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego (z wyłączeniem obiektów przemysłowych) o powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych tym zamówieniem nie mniejszej niż 3 000 m2.
4. Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
a)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b)doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót, w tym co najmniej na jednej zakończonej robocie budowlanej polegającej na wykonaniu budowy lub przebudowy obiektu kubaturowego (z wyłączeniem obiektów przemysłowych) o powierzchni użytkowej pomieszczeń objętych tym zamówieniem nie mniejszej niż 3 000,00 m2.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dn.07.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 r.,poz.1333) Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza si równe kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dn. 7.07.1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22.12.2015 r. na zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.2016 r., poz.65).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że łącznie go spełniają.
Uwaga:
Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną wskazaną powyżej funkcję.
W przypadku wykonania robót, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień przekazania do Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl. Dowodem potwierdzającym dysponowanie odpowiednim personelem będzie oświadczenie Wykonawcy (sugerowana postać to CV) na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych oraz posiadanych uprawień osób wskazanych powyżej.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ;
1.2. oświadczenie, które stanowią załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ.
1.3. kosztorysy ofertowe
1.4. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: 126 509,00 zł
(słownie: sto dwadzieścia sześć tysięcy pięćset dziewięć złotych 00/100),
2. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku następujących
formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r.
poz.110).
3. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 60 dni od dnia, w którym upływa
termin składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP S.A. nr 77 1020 2241 0000 2902 0002 7268; tytułem: „WADIUM – SPZOZ-ZP/1RB/2020”.


5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, 3.3, 3.4 oraz 3.5, należy złożyć
w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Sposób wnoszenia wadium musi być zgodny z ustawą: Prawo bankowe (tj. Dz. U z 2019 poz. 2357), o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U z 2020 poz. 895), o SKOK, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz.299), Kodeks cywilny (tj. Dz.U z 2019r. poz. 1145).
7. W przypadku wniesienia wadium w formie / lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację.
9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
12. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
13. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Pzp.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji i rękojmi:40,00
Cena brutto:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do umowy zostały określone we wzorze umowy - w paragrafie 16, który stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 25.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferty nalezy sporządzić w języku polskim

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Postępowanie przetargowe pn.„Przebudowa oddziału anestezjologii i intensywnej terapii zakładająca powiększenie istniejącego oddziału do 6 łóżek poprzez dobudowę fragmentu nowej kubatury, przebudowę oddziału położniczo-ginekologicznego i noworodkowego oraz przebudowa traktu porodowego Szpitala w Kępnie wraz z dostosowaniem trzech klatek schodowych K1, K2, K3 do obowiązujących przepisów ” w całości finansowe jest ze środków zewnętrznych, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli środki zewnętrzne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia nie zostaną mu przyznane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.