eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego wyposażonego w windę załadunkową oraz dostawa do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776806-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie:

Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego wyposażonego w windę załadunkową oraz dostawa do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny 385768056, Feliksa Nowowiejskiego 10/12, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: +48343226037, +48343226037
e-mail: cuk@cuk.czestochowa.pl, cuk@cuk.czestochowa.pl
www: www.cuk.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.cuk.czestochowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego

Adres: Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie, ul. Feliksa Nowowiejskiego 10/12, 42-217 Częstochowie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego wyposażonego w windę załadunkową oraz dostawa do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie

Numer referencyjny: CUK.N.26.16.4.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę samochodu dostawczego typu skrzynia z pojedynczą kabiną w zabudowie L4 oraz windą załadunkową o parametrach technicznych opisanych w poniższych tabelach:
---TABELA Nr 1 Wymagana specyfikacja dla samochodu o zabudowie L4 – 1 sztuka
1. Samochód nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku
2. Nadwozie typu van 3-miejscowe, homologacja ciężarowa
3. Silnik wysokoprężny (diesel) spełniający co najmniej normę emisji spalin EURO 6
4. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 5 t.
5. Minimalna ładowność całkowita 1400 kg (z pełnym wyposażeniem zgodnym z wymaganiami)
6. Kolor nadwozia biały, lakierowany fabrycznie
7. Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego
8. Napęd na koła tylne
9. Maksymalna moc nie mniejsza niż 120 KM
10. Maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 350 Nm
11. Silnik diesla o pojemności nie mniejszej niż 1900 ccm, nie większy niż 3000 ccm
12. Zabudowa typu skrzynia/kontener
13. Długość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 4250 mm
14. Szerokość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 2250 mm
15. Wysokość przestrzeni ładunkowej nie mniejsza niż 1950 mm i nie większa niż 2100mm
16. Rama pośrednia wykonana z aluminium
17. Drzwi w zabudowie: boczne (prześwit nie mniejszy niż 85cm) oraz klapa na siłownikach gazowych domykająca tylny otwór
18. Podłoga przestrzeni ładunkowej zabezpieczona sklejką antypoślizgową
o grubości minimum 15 mm, zakończenie podłogi przy drzwiach bocznych
i tylnych winno być zabezpieczone np. kątownikiem aluminiowym
19. Zaczepy do mocowania ładunku – minimum 12 szt.
20. Oświetlenie LED wewnątrz skrzyni załadunkowej
21. Oświetlenie LED zewnętrzne w miejscach załadunku (drzwi boczne oraz winda)
22. Oświetlenie obrysowe zabudowy – przednie, tylne – górne i dolne
23. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
24. Ściany przestrzeni ładunkowej zabezpieczone przed możliwymi uszkodzeniami powstałymi podczas transportu towarów/pojemników – np. płytą sklejkową/PCV. Dodatkowe odboje/zabezpieczenie w postaci wzdłużnych paneli bocznych na ścianach na wysokości 90 cm oraz 150 cm wykonanych ze sklejki lub blachy aluminiowej
25. Na dachu zamontowane w sposób stały dwie lampy ostrzegawcze LED o barwie pomarańczowej (montowane w przedniej i tylnej części pojazdu tak aby nie wystawały ponad zabudowę). Włącznik lamp w zasięgu pracy kierowcy.
26. Spoiler dachowy wysokością do linii zabudowy
27. Układ bezpieczeństwa: ABS z EBD
28. Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy
29. Klimatyzacja
30. Centralny zamek z pilotem
31. Immobiliser
32. Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie
33. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne
34. Fabryczne radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth
35. Dywaniki gumowe
36. Tapicerka foteli materiałowa o ciemnej barwie wraz z dodatkowymi pokrowcami.
37. Koło zapasowe pełnowymiarowe
38. Kolumna kierownicy regulowana na wysokość i głębokość
39. Kierownica z możliwością obsługi radia i komputera pokładowego samochodu
40. Komputer pokładowy z nawigacją GPS
41. Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem
42. Automatyczne światła z opcją do jazdy dziennej
43. Przednie światła przeciwmgielne
44. Czujniki parkowania z przodu
45. Kamera cofania
46. Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy – 2 szt.
47. Zabezpieczenie tylnego progu załadunkowego – np. blachą aluminiową
48. Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół)
49. Okres gwarancji min. 5 lat lub 100 000 km z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt 14 Ad. 4 SIWZ.
---TABELA Nr 2 Wymagania dotyczące windy załadunkowej
1. Winda załadunkowa zamontowana na tyle samochodu
2. Ilość – 1 szt.
3. Szerokość platformy dostosowana do szerokości zabudowy pełniąca funkcję drzwi (domkniecie klapa od góry), z wysokością nie mniejszą niż 1500 mm
4. Platforma aluminiowa
5. Co najmniej 450 kg udźwigu
6. Sterowanie pilotem bezprzewodowe – radiowe (wyklucza się naruszanie karoserii auta celem montażu sterowania dodatkowego) oraz nożne montowane na platformie windy
7. Blokada ładunku – roll stop, blokada uniemożliwiająca zjechanie ładunku
z platformy
8. Montaż windy nie może mieć wpływy na gwarancje samochodu, w którym jest montowana
9. Odbiór windy na podstawie wpisu Urzędu Dozoru Technicznego
10. Okres gwarancji min. 24 miesiące
---Dodatkowe informacje:
1.Miejsce dostawy:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.
Częstochowa Al. Niepodległości 30
42- 216 Częstochowa
lub inne miejsce wskazane na terenie miasta Częstochowa po uzgodnieniu z Zamawiającym
2. Sprzedaż i dostawa przedmiotu zamówienia:
sprzedaż i dostawa samochodu dostawczego wraz z zamontowaną windą załadunkową oraz załatwienie niezbędnych formalności z tym związanych.
Dostawa winna nastąpić w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę
w Ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ) z uwzględnieniem zapisów określonych
w pkt 14 Ad 2 SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 34.13.61.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 90

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.

---Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W tym zakresie Wykonawca może skorzystać z Zał. Nr 3 do SIWZ;
---Inne dokumenty, które Wykonawca musi dołączyć do oferty:
1.Formularz ofertowy wraz z załącznikiem – wypełniony i podpisany przez osoby (osobę) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. (Zał. Nr 1 do SIWZ).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty (KRS lub inny). Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo
w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.Pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 Ustawy PZP (jeżeli dotyczy) – Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo
do reprezentowania ich zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy PZP. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3.Potwierdzenie wniesienia wadium
---Oferta wsPólna ( Konsorcjum) : ( pkt. 7.6-7.10 SIWZ)
---Forma dokumentów: ( pkt. 7.11-7.13 SIWZ)
---Podwykonawstwo: ( pkt. 19 SIWZ)
---Klauzula informacyjna RODO: ( pkt. 21 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji na samochód dostawczy - C:15,00
Termin dostawy zamówienia - B:25,00
Wartość brutto - A:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte we wzorze umowie – Zał. nr 4 SIWZ.
2.Zmiana postanowień Umowy w zakresie odnoszącym się do terminu jest dopuszczalna
w przypadku wystąpienia siły wyższej o której mowa w §10 Wzoru Umowy o czas, w którym siła wyższa rzeczywiście występowała.
3.Zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.
4.Wszelkie zmiany inne niż wymienione w pkt 17.2. SIWZ, niniejszej umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski(PL)

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.