Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 776784-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych dla uczestników projektu "RAMIĘ W RAMIĘ" - w podziale na jedenaście części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: „RAMIĘ W RAMIĘ” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014–2020, Działanie 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 32 7716345
faks: 32 2496229
e-mail: szalich.a@opschorzow.pl
www: http://ops.bip.chorzow.eu
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://ops.bip.chorzow.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu).
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 17/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych dla uczestników projektu „RAMIĘ W RAMIĘ” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014–2020, Działanie 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym.
2. Zamówienie podzielone zostało na jedenaście części:
1. Nazwa szkolenia/kursu: Asystent osoby niepełnosprawnej
2. Nazwa szkolenia/kursu: Opiekun środowiskowy
3. Nazwa szkolenia/kursu: Operator wózków widłowych z modułem magazyniera
4. Nazwa szkolenia/kursu: Stylizacja paznokci
5. Nazwa szkolenia/kursu: Kasjer sprzedawca
6. Nazwa szkolenia/kursu: Stolarz
7. Nazwa szkolenia/kursu: Spawacz
8. Nazwa szkolenia/kursu: Przepalacz – ręczne cięcie tlenowe i plazmowe
9. Nazwa szkolenia/kursu: Komputerowy ECDL - poziom podstawowy
10. Nazwa szkolenia/kursu: Pracownik Administracyjno-biurowy z modułem Archiwisty
11. Nazwa szkolenia/kursu: Florystka.
Każdy z Wykonawców uprawniony jest do złożenia oferty na jedną z części zamówienia, kilka lub wszystkie. Wybór Wykonawcy dokonany będzie osobno na każdą z części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ, w podziale na jedenaście cześci.
4. Termin płatności wynosi - 14 (czternaście) dni od dnia złożenia przez Wykonawcę faktury w siedzibie Zamawiającego.
5. Okres realizacji kursów/szkoleń: od podpisania umowy do 30 kwietnia 2021r.
6. Realizacja zamówienia musi odbywać się na terenie miasta Chorzowa lub miast ościennych (Bytom, Ruda Śląska, Katowice, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice, Piekary Śląskie). Miejsce przeprowadzenia zajęć teoretycznych na terenie Miasta Chorzów będzie stanowiło kryterium w przedmiotowym postępowaniu.
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 79603,68
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.04.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 3 do SIWZ,
- oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych:: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowie w formie pisemnej wprowadzonych aneksem takich jak:
1. zmiana osób funkcyjnych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
2. zmiana adresu siedziby jednej ze Stron – z przyczyn zewnętrznych;
3. zmiana terminu realizacji zamówienia – na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego;
4. zmiana lub wycofanie Podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego;
5. zmiana miejsca odbycia zajęć z przyczyn obiektywnych zaakceptowanych przez Zamawiającego;
6. wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu;
7. zmiana osób – kadry zapewnionej przez Wykonawcę na osoby o doświadczeniu nie mniejszym niż określone w ofercie;
8. w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT – wartość wynagrodzenia netto nie podlega zmianie, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2. Przewidziane w ust. 1 niniejszego paragrafu okoliczności, powodujące zmianę do umowy, stanowią jedynie uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji co, do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Opiekun środowiskowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nazwa szkolenia/kursu: Opiekun środowiskowy
Czas trwania: 300 godzin w tym co najmniej 120 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 180 godzin zegarowych zajęć praktycznych
Liczba uczestników: 7 osób
Minimalny zakres tematyczny:
• bezpieczeństwo i higiena pracy
• kompetencje personalne i społeczne
• organizowanie prac opiekuńczych
• wykonywanie czynności opiekuńczych i pielęgnacyjnych
• aktywizowanie osoby podopiecznej do samodzielności życiowej
• zajęcia praktyczne
Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełnienia programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje oraz opracować go z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych.
Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17500,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Asystent osoby niepełnosprawnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nazwa szkolenia/kursu: Asystent osoby niepełnosprawnej
Czas trwania: 300 godzin w tym co najmniej 120 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 180 godzin zegarowych zajęć praktycznych
Liczba uczestników: 1 osoba
Minimalny zakres tematyczny:
• bezpieczeństwo i higiena pracy
• kompetencje personalne i społeczne
• organizowanie pracy z osobą niepełnosprawną
• wykonywanie czynności opiekuńczych
• aktywizowanie osoby niepełnosprawnej do samodzielności życiowej
• wspieranie osoby niepełnosprawnej w trudnych sytuacjach życiowych
• zajęcia praktyczne
Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełnienia programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje oraz opracować go z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych. Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15000,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Operator wózków widłowych z modułem magazyniera
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Czas trwania: min. 80 godzin szkoleniowych w tym co najmniej 56 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 24 godzin zegarowych zajęć praktycznych
Liczba uczestników: 5 osób
Minimalny zakres tematyczny:
• przygotowanie wózka widłowego do zadań transportowych
• organizowanie transportu wewnątrzzakładowego oraz bhp przy eksploatacji wózków widłowych
• samodzielne prowadzenie wózka i wykonywanie operacji manewrowych
• przepisy BHP w pracy operatora
• wymiana butli LPG
• gospodarka magazynowa i towaroznawstwo
• zastosowanie systemów komputerowych w gospodarce magazynowej - prezentacje programów, praktyczne zastosowanie
• przygotowanie do egzaminu UDT na wózki widłowe
• zajęcia praktyczne
Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
Ponadto, program kursu powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193, poz.1890).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7000,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Stylizacja paznokci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nazwa szkolenia/kursu: Stylizacja paznokci
Czas trwania: min. 40 godzin (w tym co najmniej 90% zajęć praktycznych)
Liczba uczestników: 2 osoby
Minimalny zakres tematyczny:
• higiena w salonie – dezynfekcja, sterylizacja, antyseptyka
• manicure frezarkowy
• manicure klasyczny
• manicure kombinowany
• aplikacja lakieru klasycznego
• aplikacja lakieru hybrydowego
• manicure japoński
• manicure spa – peeling i masaż dłoni wraz z zabiegiem pielęgnacyjnym
• metoda żelowa, acrygel
• podstawowe techniki zdobień
• zajęcia praktyczne
Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wraz z programem.
Kurs nie musi kończyć się egzaminem państwowym, może zakończyć się wydaniem zaświadczenia o odbyciu szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4530,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Kasjer sprzedawca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nazwa szkolenia/kursu: Kasjer sprzedawca
Czas trwania: min. 100 godzin w tym co najmniej 40 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i
60 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych dot. komputerowego prowadzenia sprzedaży i fakturowania oraz obsługi kasy i drukarki fiskalnej, terminali płatniczych
Liczba uczestników: 6 osób
Minimalny zakres tematyczny:
• BHP, ppoż., pomoc przedlekarska
• organizacja i profesjonalne techniki sprzedaży ( w tym podstawy marketingu, strategie reklamowe, sprzedaż przez Internet i telefon, telemarketing, cele i zadania kasjera, sprzedawcy, cechy skutecznego sprzedawcy, handlowca
• komputerowe prowadzenie sprzedaży i fakturowanie
• obsługa kasy i drukarki fiskalnej, terminali płatniczych
• komunikacja interpersonalna, budowanie relacji interpersonalnych między sprzedającym a kupującym
• negocjacje handlowe
• umiejętność ekspozycji towarów i towaroznawstwo
• dokumenty występujące w sprzedaży
• przepisy prawne obowiązujące sprzedawcę
• elementy i techniki przydatne w pracy kasjera -sprzedawcy (między innymi makijaż, fryzura, ubiór)
• egzamin końcowy
Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełnienia programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje oraz opracować go z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych. Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12741,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Stolarz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nazwa szkolenia/kursu: Stolarz
Czas trwania: min. 250 godzin w tym co najmniej 50 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i
200 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych
Liczba uczestników: 2 osoby
Minimalny zakres tematyczny:
• bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie stolarza
• pierwsza pomoc przedmedyczna
• charakterystyka i budowa drewna
• narzędzia, maszyny, urządzenia i obróbka drewna
• wyroby stolarskie, konstrukcja mebli
• rysunek zawodowy, dokumentacja techniczna
• projektowanie komputerowe np. w programie AutoCad
• ręczna obróbka drewna
• negocjacje handlowe
• maszynowa obróbka drewna
• montaż wyrobów stolarskich
Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełnienia programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje oraz opracować go z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych.
Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5000,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Spawacz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nazwa szkolenia/kursu: Spawacz
Czas trwania: min. 153 godzin w tym co najmniej 33 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i
120 godzin zegarowych zajęć praktycznych
Liczba uczestników: 1 osoby
Minimalny zakres tematyczny:
• Procesy spajania i pokrewne spawaniu
• Rysunek techniczny w spawalnictwie
• Materiały podstawowe
• Materiały dodatkowe
• Podstawy elektrotechniki
• Urządzenia i sprzęt do spawania
• Technika i technologia spawania
• Niezgodności spawalnicze, kontrola i badania złączy spawanych
• Konstrukcje spawane i jakość w spawalnictwie
• Szkolenie, egzaminowanie, kwalifikowanie, certyfikowanie i uprawnienia spawaczy
• Przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa
• Bhp i ppoż. przy pracach spawalniczych
Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełnienia programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje oraz opracować go z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych.
Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2500,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Przepalacz – ręczne cięcie tlenowe i plazmowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nazwa szkolenia/kursu: Przepalacz – ręczne cięcie tlenowe i plazmowe
Czas trwania: min. 36 godzin w tym co najmniej 16 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i
20 godzin zegarowych zajęć praktycznych
Liczba uczestników: 1 osoba
Minimalny zakres tematyczny:
• bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowisku
• Zasada cięcia tlenowego i plazmowego
• Budowa i zasada działania urządzeń do ciecia tlenowego i plazmowego
• Gazy stosowane przy cieciu tlenowym i plazmowym
• Ogólne warunki technologiczne
• Technika ręcznego ciecia tlenowego i plazmowego
• Ocena jakości powierzchni po cięciu tlenowym i plazmowym
Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełnienia programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje oraz opracować go z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych. Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2000,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Komputerowy ECDL - poziom podstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Czas trwania: min. 80 godzin teoretyczno/praktycznych
Liczba uczestników: 2 osoby
Minimalny zakres tematyczny:
• BHP z zakresu pracy na stanowisku komputerowym i pracy z e sprzętem komputerowym
• podstawy pracy z komputerem
• podstawy pracy w sieci,
• przetwarzanie tekstu,
• arkusze kalkulacyjne,
Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełnienia programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje oraz opracować go z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych. Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5633,34
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Pracownik Administracyjno-biurowy z modułem Archiwisty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nazwa szkolenia/kursu: Pracownik Administracyjno-biurowy z modułem Archiwisty
Czas trwania: min. 40 godzin teoretyczno/praktycznych
Liczba uczestników: 1 osoba
Minimalny zakres tematyczny:
• Charakterystyka pracownika administracyjno-biurowego
• Zadania i obowiązki pracownika admistracyjno-biurowego
• Praca w zawodzie pracownika admnistracyjno-biurowego
• Obieg i archiwizacja dokumentów w biurze
• Obieg dokumentów księgowych i współpraca z działem księgowości
• Archiwizacja dokumentów w firmie
• Dokumentacja pracownicza. Prowadzenie teczki akt osobowych dla pracowników
• Przepisy zakładowe
• Etykieta rozmów telefonicznych
• Korespondencja wewnętrzna, zewnętrzna i administracyjna
• Redakcja pism procesowych – sprawy rodzinne
• System kancelaryjny
• Podział dokumentacji na kategorie archiwalne
• Przekazanie akt do archiwum
• Klasyfikowanie informacji niejawnych, klauzule tajności i okres ochrony
• Obsługa programów użytkowych Microsoft Word 2003 i Microsoft Excel 2003
Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest również do uzupełnienia programu szkolenia odpowiednio do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje oraz opracować go z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych.
Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3766,34
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
Nazwa: Nazwa szkolenia/kursu: Florystka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Nazwa szkolenia/kursu: Florystka
Czas trwania: min. 60 godzin w tym co najmniej 100 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i
50 godzin zegarowych zajęć praktycznych
Liczba uczestników: 1 osoby
Minimalny zakres tematyczny:
• Warsztat pracy florysty – informacje podstawowe, surowce, narzędzia i najważniejsze techniki pracy,
• Kompozycje roślinne – barwy, kształty, formy, inne
• Rośliny we florystyce – sezonowość materiału, kwiaty cięte i zieleń cięta, normy i przepisy
• Florystyka okolicznościowa, w tym ślubna, żałobna, komunijna – wiązanki, wieńce, bukiety
• Dekoracje kwiatowe – świąteczne i okolicznościowe, kwiaty w naczyniach, dekoracje stołów,
• Dekoracje z roślin doniczkowych, sztucznych i suszonych
• Style i mody we florystyce.
Zakres programowy kursu/szkolenia powinien być zgodny z programem instytucji certyfikującej.
Uprawnienia/certyfikaty: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wraz z programem.
Kurs nie musi kończyć się egzaminem państwowym, może zakończyć się wydaniem zaświadczenia o odbyciu szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3933,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena brutto za całą usługę dla 1 osoby: | 60,00 |
| lokalizacja miejsca realizacji zajęć teoretycznych: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - II/2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





