eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPrzetarg nieograniczony na dostawę na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim - liczba części: 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 776655-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Przetarg nieograniczony na dostawę na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim - liczba części: 6

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 30201714200000, Staroprzygodzka 121, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: +48625033700
faks: +48627375826
e-mail: twitek@rzzo.com.pl
www: www.rzzo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Zamawiający udzielający zamówień. o których mowa w art 3 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę wraz z wszystkimi załącznikami należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.

Adres: Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121 63-400 Ostrów Wielkopolski - Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim - liczba części: 6

Numer referencyjny: Znak sprawy RZZO/TI/2020/14

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na podstawie umowy najmu maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części tj:
Zadanie nr 1 – Samochód z urządzeniem hakowym
Zadanie nr 2 – Spycharka gąsienicowa
Zadanie nr 3 – Wozidło specjalistyczne
Zadanie nr 4 – Ładowarka kołowa z chwytakiem
Zadanie nr 5 – Ładowarka kołowa jednonaczyniowa
Zadanie nr 6 – Ładowarka kołowa jednonaczyniowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy zawiera załączniki nr 5 wraz z projektem umowy – załącznik nr 4.


II.5) Główny kod CPV: 34.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.
24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Alternatywny dokument dla wykonawców z innych państw
niż RP został opisany w SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr S2 do SIWZ. W przypadku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z
oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej – załącznik nr S2 do SIWZ wykonawca składa w terminie 3 dni od
dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art 86 ust
3 ustawy. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na
stronie internetowej. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu
dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi
załącznik nr 2 do SIWZ Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty lub
innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie
rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy. W przypadku podmiotów
występujących wspólnie: dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie
pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o
udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium dla:
a) Zadania nr 1 – Samochód z urządzeniem hakowym, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięcy złoty)
b) Zadania nr 2 – Spycharka gąsienicowa, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięcy złoty)
c) Zadania nr 3 – Wozidło specjalistyczne, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięcy złoty)
d) Zadania nr 4 – Ładowarka kołowa z chwytakiem , w wysokości: 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt złoty)
e) Zadania nr 5 – Ładowarka kołowa jednonaczyniowa, w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięcy złoty)
f) Zadania nr 6 – Ładowarka kołowa jednonaczyniowa chwytakiem , w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięcy złoty)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 – Samochód z urządzeniem hakowym

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Samochód z urządzeniem hakowym: Samochód ciężarowy typu hakowiec z urządzeniem dźwigowym musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, przystosowany do zmiennych warunków klimatycznych z temperaturami spadającymi poniżej - 18ºC. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu to minimum 26 ton. Dane techniczne pojazdu: liczba osi-3 (minimum 2 pędne). Pojazd przystosowany do załadunku i rozładunku kontenerów użytkowanych na terenie sortowni. Transport kontenerów odbywać się będzie na terenie zakładu (płyta kompostowa, hala sortowni – posadzka betonowa). Wymiary kontenera: długość 6280 mm, szerokość: 2400 mm, wysokość: 2440 mm. System chłodzenia silnika jak i urządzenia podnośnikowego umożliwiający ciągłą pracę w warunkach 16h/dobę. Maszyna będzie miała sprawne wszystkie układy i systemy, które są na wyposażeniu sprzętu. Pojazd będzie posiadał oświetlenie urządzenia hakowego oraz kompletne koło zapasowe. Samochód nie starszy niż 2010 rok produkcji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 – Spycharka gąsienicowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Spycharka gąsienicowa: przeznaczona do rozściełania i zagęszczania odpadów komunalnych na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, znajdującego się na terenie Ostrowa Wielkopolskiego przy ul. Staroprzygodzkiej 121. Parametry techniczne maszyny: silnik o mocy minimalnej 200 KM, masa eksploatacyjna nie mniejsza niż 20 ton. Parametry techniczne umożliwiające eksploatację maszyny w trybie pracy ciągłej 16h/dobę w warunkach dużego zapylenia. Długość lemiesza nie mniejsza niż 3900 mm oraz szerokość w najwęższym miejscu minimum 1200 mm. Szerokość gąsienic nie mniejsza niż 900 mm. Wymiary transportowe maszyny: długość nie większa niż 5500 mm, szerokość całkowita nie większa niż 3500 mm. Lemiesz o powierzchni nie mniejszej niż 4,5 m². Układ chłodzenia powinien zapewnić ciągłą pracę maszyny w temperaturach nie wyższych niż +35ºC. Kabina operatora
zabezpieczająca przed skutkami przewrócenia pojazdu, wyposażona w system nagrzewania. Maszyna będzie miała sprawne wszystkie układy i systemy, które są na wyposażeniu sprzętu. Spycharka nie przepracuje więcej niż 3000 mtg/rok.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 – Wozidło specjalistyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wozidło specjalistyczne: służące do transportu odpadów na teren kwatery składowiska odpadów znajdującego się na terenie Ostrowa Wielkopolskiego przy ul. Staroprzygodzkiej 121. Parametry techniczne maszyny: liczba osi pędnych- 3, masa własna nie mniejsza niż 20 ton, pojemność skrzyni załadunkowej nie mniejsza niż 19 m³. Pojazd przeznaczony będzie głównie do wykonywania kursów na kwaterę składowiska odpadów. System chłodzenia silnika jak i urządzenia podnośnikowego umożliwiający ciągłą prace w warunkach 16 h/dobę. Pojazd dodatkowo posiadać będzie kompletne koło zapasowe, celem zabezpieczenia przed postojem maszyny. Wozidło będzie posiadało system klimatyzacji kabiny. Maszyna będzie miała sprawne wszystkie układy i systemy, które są na wyposażeniu sprzętu. Wozidło wyposażone w klapę kipra. Maszyna nie starsza niż 2006 rok produkcji. Wozidło nie przepracuje więcej niż 3000 mtg/rok.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 – Ładowarka kołowa z chwytakiem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ładowarka kołowa z chwytakiem: ładowarka kołowa jednonaczyniowa przegubowa z wymiennym osprzętem załadunkowym- chwytak. Masa maszyny nie mniejsza niż 4 tony, jednocześnie nie cięższa niż 5 ton. Kabina operatora wyposażona w system grzewczy umożliwiający prace w warunkach zewnętrznych. System chłodzenia umożliwiający ciągłą prace maszyny 16 h/dobę. Maszyna będzie posiadać w zapasie jedno kompletne koło celem szybkiej wymiany w razie awarii. Całkowita wysokość urządzenia nie większa niż 3 m. Maszyna będzie miała sprawne wszystkie układy i systemy, które są na wyposażeniu sprzętu.
Chwytak – przystosowany do ścisku bocznego umożliwiającego sprawny chwyt i załadunek spasowanych odpadów (kostek o wadze maksymalnej 700 kg), jednorazowy załadunek 2 kostek na sumę nie przekraczającą 1400 kg. Urządzenie będzie umożliwiało sprawne załadowanie naczepy tirowej. Ścisk szczęk chwytaka umożliwi sprawne podniesienie kostek, uniemożliwiając tym samym upuszczenie materiału. Wymiary beli sprasowanego odpadu: długość:500-2200 mm (najczęściej 1100 mm), szerokość 1100 mm, wysokość 770 mm. Ładowarka nie przepracuje więcej niż 1500 mtg/rok.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 – Ładowarka kołowa jednonaczyniowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ładowarka kołowa jednonaczyniowa: Ładowarka: przegubowa, czołowa, kołowa pracująca na terenie hali sortowni oraz płyty kompostowej, umożliwiająca płynny załadunek rozrywarki (wysokość rozrywarki 2,5 m) oraz załadunek naczep tirowych odpadami (wysokość burty 4,2 m). Maszyna wyposażona w łyżkę o pojemności nie mniejszej niż 4,5 m3 z lemieszem dająca możliwość płynnego załadunku powyżej 4,5 m. Urządzenie pracować będzie na odpadach, które gęstością nie przekraczają 800 Kg/m3. Ładowarka wyposażona w system chłodzenia pozwalający na ciągłą prace przez 16 h/dobę. Parametry techniczne: masa ładowarki nie lżejsza niż 20 ton, moc silnika nie mniejsza niż 190 KM. Pojazd dodatkowo posiadać będzie kompletne koło zapasowe, celem zabezpieczenia przed postojem maszyny. Ładowarka będzie posiadała system klimatyzacji kabiny. Zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 200 litrów. Maszyna będzie miała sprawne wszystkie układy i systemy, które są na wyposażeniu sprzętu. Ładowarka nie przepracuje więcej niż 3000 mtg/rok.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 – Ładowarka kołowa jednonaczyniowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ładowarka kołowa jednonaczyniowa: Ładowarka: przegubowa, czołowa, kołowa pracująca na terenie hali sortowni oraz płyty kompostowej, umożliwiająca płynny załadunek rozrywarki (wysokość rozrywarki 2,5 m) oraz załadunek naczep tirowych odpadami (wysokość burty 4,2 m). Maszyna wyposażona w łyżkę o pojemności nie mniejszej niż 2,6 m3 i nie większej niż 4 m³ z lemieszem dająca możliwość płynnego załadunku powyżej 4,5 m. Urządzenie pracować będzie na odpadach, które gęstością nie przekraczają 800 Kg/m3. Ładowarka wyposażona w system chłodzenia pozwalający na ciągłą prace przez 16 h/dobę. Parametry techniczne: masa ładowarki w przedziale od 14 do 21 ton, moc silnika nie mniejsza niż 170 KM. Pojazd dodatkowo posiadać będzie kompletne koło zapasowe, celem zabezpieczenia przed postojem maszyny. Ładowarka będzie posiadała system klimatyzacji kabiny oraz kamerę cofania. Zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 150 litrów. Maszyna będzie miała sprawne wszystkie układy i systemy, które są na wyposażeniu sprzętu. Maszyna nie starsza niż 2010 rok produkcji. Ładowarka nie przepracuje więcej niż 2500 mtg/rok. Maszyna posiadać będzie zaczep/sprzęg umożliwiający przetransportowanie naczep.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.