Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-13
Chełm: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH, KONTROLI, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ZASTĘPCZYCH
Numer ogłoszenia: 77664 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH, KONTROLI, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ZASTĘPCZYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów i materiałów zużywalnych w pakietach: 1) Biochemia, 2) Koagulologia, 3) Hematologia, 4) Pracownia Ogólna, 5) Szybkie testy immunochromatograficzne, 6) Gazometria RKZ (B121), 7) Gazometria RKZ (B211) oraz dzierżawa analizatorów zastępczych w pakietach: 1) Biochemia, 2) Hematologia, 3) Koagulologia, 4) Pracownia Ogólna. 2. Pakiety muszą być pełne. W przypadku braku jakiejkolwiek pozycji bądź wprowadzeniu przez Wykonawcę zmian w zapotrzebowaniu ilościowym Zamawiającego - pakiet zostanie odrzucony. 3. Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć cenę oferty według ilości zapotrzebowanych przez Zamawiającego. 4. Zaokrąglenia dokonane przez arkusz Excel nie będą traktowane za błąd w przeliczeniu ceny oferty. 5. Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania zamówienia w zakresie ilościowym i wartościowym. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych jedynie na poszczególne pakiety. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty równoważnej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczo-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy-Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego druku - załącznik nr 1]; 2) wypełniony formularz cenowy dla wybranego pakietu [wg załączonego druku - załącznik nr 2]; 3) dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu [wymienione w rozdziale IV SIWZ]; 4) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika-pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 11 pkt 3) SIWZ; 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowaniu ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6) w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej; 7) termin płatności - 30 dni [na załączonym druku]
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy; 2) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy określona w § 5 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 5) zaistnienia okoliczności, (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 7) wprowadzenia nowej technologii produktu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, ul. Ceramiczna 1, II piętro, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, I piętro, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BIOCHEMIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników laboraotryjnych, kontroli, kalibratorów i materiałów zuzywalnych oraz dzierżawa analizatora zastępczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOAGULOLOGIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów i materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatora zastępczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: HEMATOLOGIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, kontroli, kalibratorów i materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatorów zastępczych (podstawowy i pomocniczy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRACOWNIA OGÓLNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasków testowych, kontroli, kalibratorów oraz dziezawa analizatora zastępczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SZYBKIE TESTY IMMUNOCHROMATOGRAFICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szybkich testów immunochromatograficznych - ilość: 8 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GAZOMETRIA RKZ (B121).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kontroli i materiałów zużywalnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GAZOMETRIA RKZ (B211).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kontroli i materiałów zużywalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych kierunku Pielęgniarstwo i Położnictwo oraz MCSM PANS w Chełmie
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Chirurgia i pielęgniarstwo chirurgiczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Geriatria i pielęgniarstwo geriatryczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026
- Dostawa nowych pojazdów osobowych dla NOSG
- Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie kursów teoretycznych realizowanych w Ośrodku Kształcenia Lotniczego PANS w Chełmie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów, itp. z podziałem na części
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, odczynników i wyposażenie laboratoryjne na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu - kierunek analityka medyczna Akademii im. Jakuba z Paradyża z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim
- Dostawa oleju parafinowego do pokrycia odczynników podczas procedury ART i mikromanipulacji
- Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów, kontroli wraz z dzierżawą analizatorów do CRP, PCR oraz posiewu krwi
- Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów zużywalnych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Dostawa odczynników
- RZP - 47/AK/2025 Zakup systemu do pobierania krwi i moczu z dzierżawą mieszadła hematologicznego w podziale na pakiety
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.