Ogłoszenie nr 776550-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Dostawa sprzętu komputerowego, dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 6 zadań: Zadanie 1: Dostawa laptopów typu MacBook dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu, Zadanie 2: Dostawa laptopów dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu, Zadanie 3: Dostawa zestawów komputerowych dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu, Zadanie 4: Dostawa drukarek/tabletów/macierzy dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu, Zadanie 5: Dostawa monitorów dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu, Zadanie 6: Dostawa komputerów typu All-in-one dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt w ramach programu FIRST TEAM pt. „Spatial organization of FGF receptor 1 by multimeric ligand assemblies” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (PO IR), Oś. IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.4: Zwiększenie potencjału kadrowego sektora B + R
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 71 375 2732
faks: 71 375 7661
e-mail: renata.michalowska@uwr.edu.pl
www: www.bip.uni.wroc.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.uni.wroc.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.uni.wroc.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: wymagana forma pisemna
Adres: Wydział Biotechnologii UWr, 50-383 Wrocław, ul. F. Joliot-Curie 14a
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: WB.2710.30.2020.RM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa sprzętu komputerowego, dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego z podziałem na 6 zadań:
Zadanie 1: Dostawa laptopów (7sztuk) typu MacBook dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu,
Zadanie 2: Dostawa laptopów (9sztuk) dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu,
Zadanie 3: Dostawa zestawów komputerowych (8sztuk) dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu,
Zadanie 4: Dostawa drukarek (6sztuk)/tabletów (4sztuki)/macierzy (1 sztuka) dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu,
Zadanie 5: Dostawa monitorów (8sztuk) dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu,
Zadanie 6: Dostawa komputerów typu All-in-one (6 sztuk) dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu
II.5) Główny kod CPV: 30.21.30.00
Dodatkowe kody CPV:
30.21.31.00
30.21.33.00
30.23.21.10
30.23.13.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 14
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach:
• Zmiany i uzupełnienia treści umowy dopuszczalne są w ramach unormowania art.144 ustawy PZP w zakresie
i okolicznościach, w których Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zamiennika w przypadku, gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku. Zamiennik musi mieć, co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany. Zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, akceptowanego przez Strony umowy pod rygorem nieważności.
• W miejscach wyraźnie zaznaczonych w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 10:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zadanie 1: Dostawa laptopów typu MacBook dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa laptopów (7 sztuk) typu MacBook dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu; Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: wartość przedmiotu umowy, koszty opakowania, koszty ubezpieczenia w kraju i za granicą na czas transportu. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikat CE.
Szczegółowy opis urządzeń zawiera załącznik nr 5.1; do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. Zaoferowane produkty powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 5.1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie parametrów potwierdzających spełnianie wszystkich minimalnych wymagań oraz wpisanie nazwy producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie 2: Dostawa laptopów dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa laptopów (9sztuk) dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu; Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: wartość przedmiotu umowy, koszty opakowania, koszty ubezpieczenia w kraju i za granicą na czas transportu. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikat CE.
Szczegółowy opis urządzeń zawiera załącznik nr 5.2 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. Zaoferowane produkty powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 5.2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie parametrów potwierdzających spełnianie wszystkich minimalnych wymagań oraz wpisanie nazwy producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Gwarancja: | 40,00 |
Nazwa: Zadanie 3: Dostawa zestawów komputerowych dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa zestawów komputerowych (8sztuk) dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu; Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: wartość przedmiotu umowy, koszty opakowania, koszty ubezpieczenia w kraju i za granicą na czas transportu. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikat CE.
Szczegółowy opis urządzeń zawiera załącznik nr 5.3 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. Zaoferowane produkty powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 5.3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie parametrów potwierdzających spełnianie wszystkich minimalnych wymagań oraz wpisanie nazwy producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie 4: Dostawa drukarek/tabletów/macierzy dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa drukarek (6sztuk)/tabletów (4 sztuki)/macierzy (1 sztuka) dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu; Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: wartość przedmiotu umowy, koszty opakowania, koszty ubezpieczenia w kraju i za granicą na czas transportu. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikat CE.
Szczegółowy opis urządzeń zawiera załącznik nr 5.4 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. Zaoferowane produkty powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 5.4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie parametrów potwierdzających spełnianie wszystkich minimalnych wymagań oraz wpisanie nazwy producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie 5: Dostawa monitorów dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa monitorów dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu; Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: wartość przedmiotu umowy, koszty opakowania, koszty ubezpieczenia w kraju i za granicą na czas transportu. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikat CE.
Szczegółowy opis urządzeń zawiera załącznik nr 5.5 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. Zaoferowane produkty powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 5.5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie parametrów potwierdzających spełnianie wszystkich minimalnych wymagań oraz wpisanie nazwy producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie 6: Dostawa komputerów typu All-in-one dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa komputerów typu All-in-one (6sztuk) dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu; Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Sprzęt musi być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: wartość przedmiotu umowy, koszty opakowania, koszty ubezpieczenia w kraju i za granicą na czas transportu. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikat CE.
Szczegółowy opis urządzeń zawiera załącznik nr 5.6 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. Zaoferowane produkty powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 5.6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu lub posiadać lepsze parametry. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie parametrów potwierdzających spełnianie wszystkich minimalnych wymagań oraz wpisanie nazwy producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Gwarancja: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa istniejącego miejsca gromadzenia odpadów komunalnych
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ ADM wraz z wykonaniem przycisku p.poż. w budynku wielorodzinnym
- BZP.2711.24.2024.MP "Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby konferencji X. Międzynarodowe Warsztaty Fizyki Powierzchni IWSP-2024".
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-054/2024
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.