Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 776517-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków uczniom do szkół na terenie Gminy Wąsosz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 862 731 001
faks: 862 731 001
e-mail: artur.wiszowaty@gmail.com
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie https://bip-ugwasosz.wrotapodlasia.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://bip-ugwasosz.wrotapodlasia.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: OPS.26.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostawa gorących posiłków w formie obiadów uczniom wskazanych poniżej szkół z terenu Gminy Wąsosz..
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przygotowywanie obiadów z własnych produktów żywnościowych,
2) dowóz ciepłych obiadów do szkół własnym samochodem spełniającym warunki wymagane przy prowadzeniu działalności w zakresie transportu żywności zatwierdzonym przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, w termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
3. Posiłki będą dostarczane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw w nauce (ferii zimowych, wiosennych i letnich oraz innych dni świątecznych, innych dni wolnych od nauki, dni zawieszenia nauki w szkołach w związku z sytuacją epidemiczną) , w okresie od 01.02.2021 r. do dnia 23.12.2021 r. w ramach programu wieloletniego "Posiłek w szkole i domu na lata 2019-2023",
4. Jeśli uczniowie będą uczęszczać do szkół w inny dzień np. odpracowywać zajęcia w szkole, objęci będą dożywianiem a fakt ten zostanie zgłoszony z 3 dniowym wyprzedzeniem Wykonawcy.
5. Dostawy posiłków będą miały miejsce do następujących obiektów:
1) Szkoła Podstawowa w Wąsoszu – 60 szt.,
2) Szkoła Podstawowa w Ławsku – 20 szt.,
3) Szkoła Podstawowa w Sulewie-Kownatach – 35 szt.,
4) Szkoła Podstawowa w Niecikach – 20 szt.
6. Łącznie dziennie ilość zamawianych posiłków szacuje się średnio na około 135 sztuk.
7. Ogółem ilość zamawianych posiłków w okresie realizacji zamówienia Zamawiający szacuje się na nie więcej niż 22 950 sztuk.
8. Wskazana w pkt.7 ilość jest szacunkowa i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości do minus 30 % zamówienia w zależności od ilości klientów objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
9. Obiady powinny być pełnowartościowe pod względem odżywczym, różnorodne zgodne z zasadami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. Oczekiwana średnia wartość energetyczna pełnego zestawu obiadowego na poziomie minimum 1000 kcal w tym udział z białka od 14% - 15%. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków dobrej jakości o rzetelnej wadze, odpowiednim poziomie energetycznym i odżywczym. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny wydawanych obiadów przez cały okres obowiązywania umowy z wyjątkiem zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
10.Każdy z obiadów dostarczanych przez Wykonawcę powinien składać się z zupy, drugiego dania, kompotu z włączeniem owoców. Posiłek powinien spełniać polskie normy żywieniowe odpowiednie do wieku osoby uprawnionej do posiłku (tj. dla dzieci i młodzieży) w zakresie zaopatrzenia w jednostki kaloryczne. Obiady powinny obejmować kuchnię tradycyjną, charakterystyczną dla regionu, z uwzględnieniem produkcji własnej posiłków.
11. Posiłki będą wydawane przez osobę zatrudnioną przez Zamawiającego, w godzinach 1015 - 1200.
12. Dokładna godzina dostawy posiłków do poszczególnych punktów zostanie ustalona przez Wykonawcę z dyrektorami szkół.
13. Posiłki muszą być sporządzone na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnych ze standardami HACCP. Posiłki winny być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. Przygotowane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Posiłki, powinny składać się z odpowiednio dobranych produktów minimalnie przetworzonych, o zmniejszonej zawartości soli, z ograniczeniem substancji dodatkowych i barwników . Posiłki muszą być wykonywane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów, np. klopsy, gołąbki itp.
14. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania menu obejmującego okres jednego tygodnia roboczego oraz dostarczania go do dyrektorów szkół najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem jego realizacji.
15. Wykonawca w okresie wykonywania umowy będzie przygotowywał obiady zgodnie z jadłospisem wcześniej sporządzonym i składanym dyrektorom poszczególnych szkół .
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnioskowania dokonania zmian w jadłospisie. Zmiany w jadłospisie wprowadzone przez Wykonawcę należy uzgodnić na piśmie z dyrektorami szkół, co najmniej z 1 dniowym wyprzedzeniem przed dokonaniem zmiany.
17. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 2021) oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących:
a) wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń),
b) personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie),
c) cyklu produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, wydawania posiłków, składowania i magazynowania produktów, przewozu posiłków),
d) w zakresie jakości usług (w sposób gwarantujący jakość posiłków zgodną z zalecanymi normami dotyczącymi zawartości składników pokarmowych zapewniając właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne).
18. Dowożone posiłki winny być dostarczane transportem Wykonawcy, spełniającym
warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w specjalistycznych termosach zapewniających zachowanie odpowiedniej jakości i temperatury przy ich spożyciu. Pojemniki i termosy powinny być szczelnie zamykane, tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie uległy rozlaniu.
19.Temperatura dla dań gorących w momencie przekazywania posiłków Zamawiającemu winna wynosić odpowiednio : zupa + 75o C; gorące danie drugie +60o C.
a) w przypadku paluszków rybnych należy w jadłospisie oraz w dniu dostarczenia określić oprócz wagi również ilość sztuk przypadających na jedną porcję – celem uniknięcia przeliczania przed wydaniem.
20. W przypadku zastrzeżeń, co do jakości posiłków Zamawiający może poddać je badaniu laboratoryjnemu. W razie potwierdzenia w laboratorium nieprawidłowości Wykonawca będzie obciążony kosztami takiego badania. Jeżeli takie badania zostaną zlecone a nieprawidłowości nie będą potwierdzone wówczas koszty ponosi Zamawiający.
21. Wykonawca będzie nieodpłatnie dokonywać odbioru niespożytych resztek, zgodnie z potrzebami, jednak nie rzadziej niż raz na dobę.
22. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za przestrzeganie przez osoby wykonujące w jego imieniu zamówienie w pełnym zakresie obowiązujących przepisów BHP, p.poż. i higieniczno-sanitarnych. Odpowiada on za ich działania jak za działania własne oraz ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną wobec osób trzecich za naruszenie ww. przepisów oraz w zakresie wykonywanej usługi (tj. jakości produktów i przygotowania posiłków, ich zgodności z obowiązującymi normami oraz wymagań higieniczno-sanitarnych i porządkowych).
23. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania wkładów gastronomicznych ,termosów i plastikowych pojemników do godz.14:00 w dniu ,którym będzie dostarczany posiłek .
24. Wykonawca zapewnia niezbędne środki chemiczne do mycia naczyń w zmywarkach.
25. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie co miesiąc, na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej.
II.5) Główny kod CPV: 55.32.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 23.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania Decyzji o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności w zakresie żywienia zbiorowego, produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, dopuszczająca oferenta do wykonywania czynności objętych zamówieniem oraz dokument w zakresie zezwolenia transportu żywności zatwierdzony przez Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna ten wymóg za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 usługi polegające na dostawie przygotowywanych przez siebie posiłków w ilości 5 000 sztuk ( pięć tysięcy) każda, wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 4 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) Kopia opłaconej polisy ubezpieczenia OC a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia potwierdzającej, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 złotych.
2) Wykaz wykonanych usług, potwierdzony referencjami.( zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji)
3) Decyzję o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności w zakresie żywienia zbiorowego, produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, dopuszczająca oferenta do wykonywania czynności objętych zamówieniem.
4) Przykładowy jadłospis dla uczniów na okres 1 miesiąca z podaniem wagi poszczególnych dań oraz ich wartości kalorycznej .
5) Decyzji dotyczącej wymogów koniecznych dla zapewnienia higieny w produkcji posiłków z możliwością transportu tych posiłków do odbiorców zewnętrznych zapewniając jednocześnie proces mycia i dezynfekcji pojemników transportowych i wkładów GN.
6) Dokument w zakresie zezwolenia transportu żywności zatwierdzony przez Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną,
7) Parafowany na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji, wykształcenia, zakresu czynności, które będą im powierzone oraz podstawy do polegania na ich zasobach. – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: z adnotacją „wadium - Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków”
Urzędu Gminy Wąsosz, Bank Spółdzielczy w Szczuczynie Oddział w Wąsoszu, Nr konta 43 8768 0003 2605 5215 2000 0010 (DECYDUJE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO! – wymogiem jest aby przed upływem terminu składania ofert, wadium było na koncie Zamawiającego),
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299) ,sposób przekazania-oryginał Wadium należy złożyć wraz z ofertą.
4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin płatności faktur: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI WĄSOSZ
- Usługa ubezpieczenia Gminy Wąsosz
- "Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Wąsosz"
- "Termomodernizacja i remont budynku użyteczności publicznej - sala gimnastyczna w Wąsoszu"
- "Modernizacja magazynu przeciwpowodziowego oraz OCiOL"
więcej: przetargi WĄSOSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





