eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej instalacji i urządzeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 776237-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gdański Teatr Szekspirowski:

Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej instalacji i urządzeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Biuro Obsługi Zamówień Publicznych, Plac Kaszubski 8, lok. 311 81-350 Gdynia

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Teatr Szekspirowski, krajowy numer identyfikacyjny 22056153800000, ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 35 10 151
faks: 58 35 10 150
e-mail: biuro@bozp.com.pl
www: www.teatrszekspirowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - samorządowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.teatrszekspirowski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.teatrszekspirowski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej

Adres: Biuro Obsługi Zamówień Publicznych, Plac Kaszubski 8, lok. 311 („Strefa Biznesu”), 81-350 Gdynia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej instalacji i urządzeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

Numer referencyjny: ZP/PN/3/GTS/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej instalacji i urządzeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku, przy ul. Wojciecha Bogusławskiego 1.
2. Przedmiot zamówienia dzieli się na części i obejmuje świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej następujących instalacji i urządzeń:
1) Część nr 1 zamówienia - instalacji elektrycznej
2) Część nr 2 zamówienia - instalacji słaboprądowych:
a) system sygnalizacji pożaru SSP
b) system oddymiania grawitacyjnego
c) system automatycznej detekcji tlenku-węgla
3) Część nr 3 zamówienia - instalacji i urządzeń ppoż.:
a) instalacja tryskaczowa,
b) instalacja hydrantowa
c) pompownia pożarowa
d) drzwi przeciwpożarowe i ewakuacyjne
4) Część nr 4 zamówienia - instalacji sanitarnych:
a) instalacja wodno-kanalizacyjna
b) instalacja deszczowa
c) instalacja centralnego ogrzewania:
d) instalacja ogrzewania podłogowego:
e) instalacja grzewczej wody technologicznej
5) Część nr 5 zamówienia - systemu wentylacji i instalacji klimatyzacji
6) Część nr 6 zamówienia - urządzeń dźwigowych i systemu zapadni:
a) siedmiu urządzeń dźwigowych,
b) trzech zapadni scenicznych: A1, A2, A3 – stanowiących łącznie „Zespół zapadni 3A”.
3. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie przeglądów, konserwacji, napraw, a także wymianę zużytych lub zniszczonych części.


II.5) Główny kod CPV: 50.70.00.00

Dodatkowe kody CPV:
50.71.10.00
50.72.00.00
50.73.00.00
50.80.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: W zakresie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca wykaże, że:
1) w zakresie części 1 (instalacja elektryczna):
a) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu napraw, konserwacji, serwisu elektrycznych instalacji budynkowych, o wartości co najmniej 20 000 złotych brutto każda,
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, spełniającą łącznie poniższe warunki:
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, lub kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru (SEP D) nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych,
- posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie napraw, konserwacji, serwisu elektrycznych instalacji budynkowych.
2) w zakresie części 2 (instalacja słaboprądowa):
a) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu napraw, konserwacji, serwisu elektrycznych instalacji budynkowych, o wartości co najmniej 6 000 złotych brutto każda,
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, spełniającą łącznie poniższe warunki:
- posiadającą kwalifikacje wymagane do eksploatacji (SEP-E) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
- posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie napraw, konserwacji, serwisu elektrycznych instalacji budynkowych,
3) w zakresie części 3 (instalacje i urządzenia ppoż):
a) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu napraw, konserwacji, serwisu instalacji, urządzeń lub systemów zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynku, o wartości co najmniej 10 000 złotych brutto każda,
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania napraw, konserwacji, serwisu instalacji, urządzeń lub systemów zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynku.
4) w zakresie części 4 (instalacje sanitarne):
a) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu napraw, konserwacji, serwisu instalacji wod-kan. i c.o. w budynku, o wartości co najmniej 25 000 złotych brutto każda,
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, spełniającą łącznie poniższe warunki:
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
- posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie napraw, konserwacji, serwisu instalacji wod-kan. i c.o. w budynku,
5) w zakresie części 5 (system wentylacji i instalacji klimatyzacji):
a) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu napraw, konserwacji, serwisu instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku, o wartości co najmniej 30 000 złotych brutto każda,
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, spełniającą łącznie poniższe warunki:
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie napraw, konserwacji, serwisu instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku,
6) w zakresie części 6 (urządzenia dźwigowe i system zapadni):
a) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu napraw, konserwacji, serwisu elektrycznych urządzeń dźwigowych w budynku, o wartości co najmniej 20 000 złotych brutto każda,
b) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, spełniającą łącznie poniższe warunki:
- posiadającą kwalifikacje potwierdzone zaświadczeniem kwalifikacyjnym Urzędu Dozoru Technicznego, uprawniające do konserwacji dźwigów osobowych, towarowo-osobowych i towarowych z napędem elektrycznym oraz urządzeń dla osób niepełnosprawnych z napędem elektrycznym,
- posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru (SEP D) nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych,
- posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie napraw, konserwacji, serwisu elektrycznych urządzeń dźwigowych w budynku.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z którym, z postępowania wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1076), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2c do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji serwisu:20,00
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) (zwana w dalszej treści Umowy „PZP”) przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i zakresie:
1) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, norm, wytycznych, zaleceń służb sanitarnych lub porządkowych, mających wpływ na warunki lub wykonywanie Umowy – zmiany będą dokonane w zakresie w jakim konieczne będzie dostosowanie dotychczasowych rozwiązań do nowych regulacji prawnych lub zaleceń;
2) z powodu wystąpienia lub trwania zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy (nowych i nadal trwających); takich jak: epidemie, akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze stron nie mogła zapobiec, przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji Umowy o okres nie dłuższy, niż okres wystąpienia zdarzenia i ewentualnego usuwania jego skutków,
b) zakresu czynności Wykonawcy w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, jeżeli wskutek siły wyższej konieczne będzie np. ograniczenie zakresu czynności lub wykonanie dodatkowych czynności związanych z usuwaniem skutków zdarzenia,
c) zawieszenia realizacji umowy,
d) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
e) warunków płatności;
3) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia – np. przedłużających się procedur przetargowych i administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu Umowy, zawieszenia wykonywania umowy lub jej części przez Zamawiającego, o okres nie dłuższy niż okres opóźnienia lub zawieszenia;
4) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania przedmiotu zamówienia w sposób inny niż przyjęto w SIWZ, w szczególności z zastosowaniem innych technik, materiałów lub środków;
5) w przypadku zaistnienia innych przeszkód uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub Ofercie rozwiązań, niezależnych od Wykonawcy w zakresie zmiany czynności Wykonawcy;
6) w przypadku gdy nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie brutto zostanie zmienione odpowiednio do zmiany tej stawki,
7) w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, warunków płatności;
8) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2207), lub wysokości minimalnej stawki godzinowej (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 września 2020r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2021 r. (Dz. U. z 2020r., poz. 1596);
9) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
10) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1342);
11) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na inne osoby spełniające wymagania określone w SIWZ, przy czym Wykonawca będzie musiał wykazać, że zmiana tej osoby, nie spowodowałoby obniżenia punktacji uzyskanej w przetargu przez ofertę w ramach kryterium „Doświadczenie doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia".
2. Zmiany, o których mowa w ust. , 1 dotyczyć mogą w szczególności zmiany zakresu i sposobu wykonania Umowy, wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i warunków płatności.
3. Wskazane w ust. 1 przesłanki do zmiany Umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią natomiast zobowiązania Zamawiającego do dokonania takiej zmiany.
4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, a w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia – do przedłożenia szczegółowego sposobu wyliczenia określającego wysokość wynagrodzenia po zmianie, w tym wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 8-10, na wysokość wynagrodzenia.
5. Warunkiem dokonania zmian postanowień Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do Umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej instalacji elektrycznej w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej instalacji elektrycznej w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
2) doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia:20,00
czas reakcji serwisu:20,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej instalacji słaboprądowych w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej następujących instalacji i urządzeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku - instalacji słaboprądowych:
a) system sygnalizacji pożaru SSP
b) system oddymiania grawitacyjnego
c) system automatycznej detekcji tlenku-węgla

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia:20,00
cena:60,00
czas reakcji serwisu:20,00
Część nr: 3
Nazwa: Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej instalacji i urządzeń ppoż. w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej instalacji i urządzeń ppoż. w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku:
a) instalacja tryskaczowa,
b) instalacja hydrantowa
c) pompownia pożarowa
d) drzwi przeciwpożarowe i ewakuacyjne


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia:20,00
czas reakcji serwisu:20,00
cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej instalacji sanitarnych w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej następujących instalacji i urządzeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku - instalacji sanitarnych:
a) instalacja wodno-kanalizacyjna
b) instalacja deszczowa
c) instalacja centralnego ogrzewania:
d) instalacja ogrzewania podłogowego:
e) instalacja grzewczej wody technologicznej


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia:20,00
cena:60,00
czas reakcji serwisu:20,00
Część nr: 5
Nazwa: Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej systemu wentylacji i instalacji klimatyzacji w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej systemu wentylacji i instalacji klimatyzacji w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 11.03.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia:20,00
cena:60,00
czas reakcji serwisu:20,00
Część nr: 5
Nazwa: Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej systemu wentylacji i instalacji klimatyzacji w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej systemu wentylacji i instalacji klimatyzacji w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 11.03.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia:20,00
czas reakcji serwisu:20,00
Część nr: 6
Nazwa: Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej urządzeń dźwigowych i systemu zapadni w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług serwisu i utrzymania w sprawności techniczno-eksploatacyjnej następujących instalacji i urządzeń w budynku Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku - urządzeń dźwigowych i systemu zapadni:
a) siedmiu urządzeń dźwigowych,
b) trzech zapadni scenicznych: A1, A2, A3 – stanowiących łącznie „Zespół zapadni 3A”.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia:20,00
czas reakcji serwisu:20,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.