Ogłoszenie nr 776227-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu biletowego wykonanego dla Muzeum Wsi Kieleckiej wraz z dostawą i instalacją sprzętu/urządzeń na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni, Tokarnia 303, 26-026 Chęciny, w ramach projektu RPSW.04.04.00-26-0009/16 pn. "Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów" realizowanego w ramach Osi priorytetowej 4 "Dziedzictwo naturalne i kulturowe" Działanie 4.4 "Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Projekt RPSW.04.04.00-26-0009/16 pn. „Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów” realizowanego w ramach Osi priorytetowej 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Działanie 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 413 449 297
faks: 413 445 008
e-mail: zp@mwk.com.pl
www: www.mwk.com.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://www.mwk.com.pl/zamowienia-publiczne/124-postepowania-prowadzone-w-oparciu-o-przepisy-ustawy-prawo-zamowien-publicznych, bip.sejmik.kielce.pl/349-zamowienia-publiczne.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.mwk.com.pl/zamowienia-publiczne/124-postepowania-prowadzone-w-oparciu-o-przepisy-ustawy-prawo-zamowien-publicznych, bip.sejmik.kielce.pl/349-zamowienia-publiczne.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres: Muzeum Wsi Kieleckiej, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce - SEKRETARIAT
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: MWKDIZ.271.26.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu biletowego wykonanego dla Muzeum Wsi Kieleckiej wraz z dostawą i instalacją sprzętu/urządzeń, na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni, Tokarnia 303, 26-060 Chęciny, obejmuje:
1) dostawę sprzętu/urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby elektronicznego systemu biletowego (systemu);
2) montaż sprzętu/urządzeń na potrzeby elektronicznego systemu biletowego (systemu);
3) instalację, wdrożenie, konfigurację i testowanie oprogramowania;
4) zapewnienie licencji na dostarczone oprogramowanie;
5) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi elektronicznego systemu biletowego (systemu);
6) zapewnienie serwisu gwarancyjnego w okresie rękojmi i gwarancji;
7) wykonanie robót budowlanych towarzyszących
2. W zakres zamówienia wchodzi: dostawa, montaż, instalacja i wdrożenie następujących elementów:
a) Serwer oprogramowania - 1 komplet w którego skład wchodzi:
- serwer – 1 szt.;
- zasilacz UPS serwera – 1 szt.
b) Stanowisko kasowe:
- komputer stacjonarny dla stanowiska kasowego – 2 szt.;
- monitor dotykowy do komputera stacjonarnego dla stanowiska kasowego – 2 szt.;
- zasilacz awaryjny UPS do stanowiska kasowego – 2 szt.;
- drukarka biletowa z wbudowanym nożem tnącym (gilotyną) – 2 szt.;
- drukarka fiskalna – 2 szt.;
- szuflada kasjerska – 2 szt.;
- drukarka faktur VAT i raportów – 1 szt.;
- czytnik kodów kreskowych – 2 szt.;
c) Bramka obrotowa (kołowrót) z czytnikiem kontroli dostępu – 3 szt.;
d) Bramka uchylna ze sterowaniem zdalnym – 1 komplet w którego skład wchodzi:
- bramka uchylna – 2 szt.
e) Automat biletowy z obsługą płatności bezgotówkowych – 1 szt.
f) Stanowisko ręcznej kontroli biletów – 2 szt. w których skład wchodzi:
- urządzenie mobilne z zainstalowanym systemem operacyjnym do kontroli biletów oraz wbudowanym czytnikiem kodów – 2 szt.
g) Oprogramowanie (System) umożliwiające co najmniej:
- Sprzedaż w kasie;
- Sprzedaż i rezerwację internetową;
- Raportowanie;
- Rezerwację;
- Generowanie dokumentów JPK_FA;
- Kontrolowanie biletów za pomocą bramek;
- Kontrolowania biletów za pomocą urządzeń mobilnych;
- Obsługę sprzedaży w automacie biletowym;
- Administrację systemem.
3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ,
b) Specyfikacja techniczna – Załącznik nr 2.1 do SIWZ
c) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 10 do SIWZ:
- projekt budowlany – Załącznik nr 10.1 do SIWZ
- projekt wykonawczy – Załącznik nr 10.2 do SIWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) – Załącznik nr 10.3 do SIWZ
d) Istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 6 do SWIZ.
4. Wymaga się, aby dostarczony sprzęt/urządzenia były fabrycznie nowe, nieużywane, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, były wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły od producenta oraz posiadały wymagane parametry techniczne nie gorsze niż wymagania podane w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Rozwiązania równoważne:
a) W przypadku gdy z załączonej dokumentacji lub szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wynika, iż zamawiający opisał przedmiot zamówienia ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów, norm technicznych lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
b) Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowany przez niego sprzęt/urządzenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
II.5) Główny kod CPV: 48.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 70
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj:
1.Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej: jedno zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu elektronicznego system biletowego wraz z dostawą sprzętu/urządzeń do sprzedaży i kontroli biletów o łącznej wartości minimum 150 000,00 zł brutto
UWAGA: Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania dostaw w ramach wymaganego warunku doświadczenia. Warunek musi być spełniony samodzielnie przez wykonawcę, lub - przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy doświadczenia na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, lub - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli
w dniu publikacji ogłoszenia NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje
ww. informacje.
2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, skierowaną przez niego do realizacji zamówienia publicznego, tj. osobą (kierownikiem robót elektrycznych), która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która zgodnie z art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2018 poz. 2272 z późn. zm).
Wykonawca na funkcję wymienioną powyżej wskaże osobę, która spełnia minimalne wymagania dla danej funkcji. Wskazana osoba musi uczestniczyć w realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
UWAGA:
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument, o którym mowa w pkt 1.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podwykonawcy dokument wymieniony w pkt 1.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik Nr 7 do SIWZ „Wykaz dostaw”, przy czy dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert
2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 8 do SIWZ „Wykaz osób”
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
okres gwarancji i rękojmi: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w następującym zakresie i okolicznościach:
1) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy w następujących przypadkach:
a) opóźnienia związane z czynnościami Zamawiającego, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na Wykonawcę,
b) zawieszenia terminu realizacji zamówienia przez Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych,
c) wystąpienia konieczności wykonania prac dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym,
d) zmiany danych/materiałów/informacji itp., na podstawie których wykonywany jest Przedmiot Umowy, lub opóźnienia w dostarczaniu danych/materiałów/informacji itp. dla Wykonawcy,
e) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, w tym wystąpienia kolizji
z planowanymi lub prowadzonymi pracami na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni,
f) zmiany spowodowane warunkami organizacyjnymi uniemożliwiającymi przeprowadzania odbioru,
w terminie ustalonym w umowie,
g) siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć i którym nie można było zapobiec, mimo należytej staranności. Przyczynami tymi będą m.in. zaniechania, ograniczenia, zakazy lub polecenia organów administracyjnych, sprawujących władzę administracyjną wobec stron dla prac wykonywanych na podstawie niniejszej umowy,
2) zmiany technologiczne:
a) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Dokumentacji Projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
b) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
c) wprowadzenie nowych rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny, jeżeli zmiana ta jest korzystana dla Zamawiającego,
d) zmiana sprzętu/urządzeń objętych przedmiotem zamówienia pod warunkiem zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/urządzenia, jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy oraz pod warunkiem, że cena Przedmiotu Umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu/urządzenia i zaoferować w zamian sprzęt/urządzenie o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności oraz przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie parametrów technicznych w stosunku do parametrów technicznych sprzętu/urządzenia zaoferowanego przez niego w ofercie,
3) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
4) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu,
5) zmiany w zakresie innego podmiotu, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych odpowiednio w § 12 Istotnych postanowień umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiana osoby wskazanej w Wykazie osób - Załącznik Nr 8 do SIWZ, tj. Kierownika robót elektrycznych.
3. Zmiana o której mowa w pkt 2, może nastąpić wyłącznie z ważnego, udokumentowanego powodu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na taką zmianę. W celu uzyskania zgody Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę zastępującą kwalifikacji i doświadczenia nie niższych niż kwalifikacje i doświadczenie osoby zastępowanej.
4.Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu propozycje zmian, o których mowa w ust.3 nie później niż w terminie 5 dni roboczych przed planowanym skierowaniem nowej osoby do realizacji umowy, a w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, kiedy dochowanie terminu wskazanego w zdaniu poprzednim nie jest możliwe – w najkrótszym możliwym terminie. Przerwa w wykonywaniu umowy wynikająca z braku personelu Wykonawcy będzie traktowana jako przyczyna leżąca po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do przedłużenia terminu zakończenia umowy
5. Zmiana osoby, o której mowa w pkt 2 wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej (10 części)
- Sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego - uzupełnienie, paski do glukometrów dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II.
- Sukcesywne dostawy odczynników do wykrywania patogenów z materiałów klinicznych metodą PCR dla potrzeb Pracowni Biologii Molekularnej Zakładu Mikrobiologii WSzZ w Kielcach
- Zakup i dostawa leków-uzupełnienie dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup wraz z dostawą starterów do PCR oraz odczynników do przygotowania bibliotek i przeprowadzenia sekwencjonowania w zintegrowanym sekwenatorze Genexus dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Utrzymanie, aktualizacja, modyfikacja oprogramowania dla OPP w Krakowie: SEGA wraz ze wszystkimi komponentami.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.