eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu biletowego wykonanego dla Muzeum Wsi Kieleckiej wraz z dostawą i instalacją sprzętu/urządzeń na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni, Tokarnia 303, 26-026 Chęciny, w ramach projektu RPSW.04.04.00-26-0009/16 pn. "Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów" realizowanego w ramach Osi priorytetowej 4 "Dziedzictwo naturalne i kulturowe" Działanie 4.4 "Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-11

Ogłoszenie nr 510422147-N-2021 z dnia 2021-03-11 r.
Muzeum Wsi Kieleckiej:

Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu biletowego wykonanego dla Muzeum Wsi Kieleckiej wraz z dostawą i instalacją sprzętu/urządzeń na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni, Tokarnia 303, 26-026 Chęciny, w ramach projektu RPSW.04.04.00-26-0009/16 pn. "Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów" realizowanego w ramach Osi priorytetowej 4 "Dziedzictwo naturalne i kulturowe" Działanie 4.4 "Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt RPSW.04.04.00-26-0009/16 pn. Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów" realizowanego w ramach Osi priorytetowej 4 "Dziedzictwo naturalne i kulturowe" Działanie 4.4 "Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. :
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776227-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540400736-N-2021, 540401633-N-2021, 540404102-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Wsi Kieleckiej, krajowy numer identyfikacyjny 65978500000000, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 413 449 297
faks: 413 445 008
e-mail: zp@mwk.com.pl
www: www.mwk.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu biletowego wykonanego dla Muzeum Wsi Kieleckiej wraz z dostawą i instalacją sprzętu/urządzeń na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni, Tokarnia 303, 26-026 Chęciny, w ramach projektu RPSW.04.04.00-26-0009/16 pn. "Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów" realizowanego w ramach Osi priorytetowej 4 "Dziedzictwo naturalne i kulturowe" Działanie 4.4 "Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MWKDIZ.271.26.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i wdrożenie elektronicznego systemu biletowego wykonanego dla Muzeum Wsi Kieleckiej wraz z dostawą i instalacją sprzętu/urządzeń, na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni, Tokarnia 303, 26-060 Chęciny, obejmuje: 1) dostawę sprzętu/urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby elektronicznego systemu biletowego (systemu); 2) montaż sprzętu/urządzeń na potrzeby elektronicznego systemu biletowego (systemu); 3) instalację, wdrożenie, konfigurację i testowanie oprogramowania; 4) zapewnienie licencji na dostarczone oprogramowanie; 5) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi elektronicznego systemu biletowego (systemu); 6) zapewnienie serwisu gwarancyjnego w okresie rękojmi i gwarancji; 7) wykonanie robót budowlanych towarzyszących 2. W zakres zamówienia wchodzi: dostawa, montaż, instalacja i wdrożenie następujących elementów: a) Serwer oprogramowania - 1 komplet w którego skład wchodzi: - serwer – 1 szt.; - zasilacz UPS serwera – 1 szt. b) Stanowisko kasowe: - komputer stacjonarny dla stanowiska kasowego – 2 szt.; - monitor dotykowy do komputera stacjonarnego dla stanowiska kasowego – 2 szt.; - zasilacz awaryjny UPS do stanowiska kasowego – 2 szt.; - drukarka biletowa z wbudowanym nożem tnącym (gilotyną) – 2 szt.; - drukarka fiskalna – 2 szt.; - szuflada kasjerska – 2 szt.; - drukarka faktur VAT i raportów – 1 szt.; - czytnik kodów kreskowych – 2 szt.; c) Bramka obrotowa (kołowrót) z czytnikiem kontroli dostępu – 3 szt.; d) Bramka uchylna ze sterowaniem zdalnym – 1 komplet w którego skład wchodzi: - bramka uchylna – 2 szt. e) Automat biletowy z obsługą płatności bezgotówkowych – 1 szt. f) Stanowisko ręcznej kontroli biletów – 2 szt. w których skład wchodzi: - urządzenie mobilne z zainstalowanym systemem operacyjnym do kontroli biletów oraz wbudowanym czytnikiem kodów – 2 szt. g) Oprogramowanie (System) umożliwiające co najmniej: - Sprzedaż w kasie; - Sprzedaż i rezerwację internetową; - Raportowanie; - Rezerwację; - Generowanie dokumentów JPK_FA; - Kontrolowanie biletów za pomocą bramek; - Kontrolowania biletów za pomocą urządzeń mobilnych; - Obsługę sprzedaży w automacie biletowym; - Administrację systemem. 3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają: a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ: - Rzut pomieszczenia 0.2 Kasa + Informacja-Załącznik nr 1.1 do SIWZ, - Specyfikacja hostingu -Załącznik nr 1.2 do SIWZ, b) Specyfikacja techniczna – Załącznik nr 2.1 do SIWZ c) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 10 do SIWZ: - projekt budowlany – Załącznik nr 10.1 do SIWZ - projekt wykonawczy – Załącznik nr 10.2 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) – Załącznik nr 10.3 do SIWZ d) Istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 6 do SWIZ. 4. Wymaga się, aby dostarczony sprzęt/urządzenia były fabrycznie nowe, nieużywane, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, były wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodziły od producenta oraz posiadały wymagane parametry techniczne nie gorsze niż wymagania podane w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Rozwiązania równoważne: a) W przypadku gdy z załączonej dokumentacji lub szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wynika, iż zamawiający opisał przedmiot zamówienia ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów, norm technicznych lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. b) Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowany przez niego sprzęt/urządzenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 48.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęły 3 oferty. Wszystkie z nich zostały odrzucone. W wyniku badania i analizy ofert, Zamawiający stwierdził, że:
1. Oferta Nr 1 nie odpowiada treści SIWZ. W związku z tym została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.
2. Oferta Nr 2 podlega odrzuceniu ze względu na niewyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 14.04.2021 r. W związku z tym została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, gdyż Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 na przedłużenie terminu związania ofertą.
3. Oferta Nr 3 podlega odrzuceniu ze względu na niewyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 14.04.2021 r. W związku
z tym została odrzucona na podstawie art. art. 89 ust. 1 pkt 7a) ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, gdyż Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 na przedłużenie terminu związania ofertą.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.