Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 776218-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212. (liczba części/ zadań -4 )
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48625033700
faks: +48627375826
e-mail: twitek@rzzo.com.pl
www: www.rzzo.com.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.rzzo.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.rzzo.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RZZO/TI/2020/13
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212, pochodzących
z Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiot
zamówienia został podzielony na 4 częśc/zadańia tj:
Zadanie nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
Zadanie nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
Zadanie nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
Zadanie nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 oraz projekt umowy – załącznik nr 4 do
SIWZ
SIWZ wraz z złącznikami dostępna jest na stronie internetowej zamawiające pod adresem www.rzzo,com.pl
II.5) Główny kod CPV: 90.51.40.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 4
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej dla:
1) Zadania nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
a) wpis do rejestru BDO;
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
2) Zadania nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
a) wpis do rejestru BDO;
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
3) Zadania nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
a) wpis do rejestru BDO;
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
4) Zadania nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
a) wpis do rejestru BDO;
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;
c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie tych należności - załącznik nr 6;
d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 7
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj:
Dla zadania nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
a) wpis do rejestru BDO;
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
Dla zadania nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
a) wpis do rejestru BDO;
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
Dla zadania nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
a) wpis do rejestru BDO;
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
Dla zadania nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
a) wpis do rejestru BDO;
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium dla:
a) Zadania nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty)
b) Zadania nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty)
c) Zadania nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty)
d) Zadania nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złoty)
2. Szczegóły dotyczące wadium znajdują się SIWZ dostępnej pod adresem www.rzzo.com.pl
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Projekt umowy zawierający istotne postanowienia stron, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2. SIWZ wraz z załącznikami udostępniona jest na stronie www.rzzo.com.pl
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy. Istotne zmiany zawartej umowy, o których
mowa w zdaniu poprzednim, ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmiany umowy zostały
określone w projekcie umowy w szczególności w paragrafie 8
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.02.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zadanie nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie 1.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu,
odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej
obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 . Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr
1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu,
która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od daty podpisania umowy do dnia
31.03.2021 r., wyniesie około 2 000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej z
niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie
o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i
nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglem organicznym
>5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy. Odpad o kodzie
19 12 12 będzie przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Odbiór odpadu będzie
odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej w zamówieniu
sprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Ilości odpadów do odebrania
będą zgłaszane z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu
Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów
Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę
odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzie
Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz dokumentem WZ. Dokumenty te stanowić
będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy (Załącznik do SIWZ).
- Gęstość nasypowa odpadów na dzień 27.03.2019roku wynosi:234 kg/m3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Zadanie nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie 2.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu,
odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej
obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 . Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr
1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu,
która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od daty podpisania umowy do dnia
30.04.2021 r., wyniesie około 2 000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej z
niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie
o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i
nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglem organicznym
>5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy. Odpad o kodzie
19 12 12 będzie przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Odbiór odpadu będzie
odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej w zamówieniu
sprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Ilości odpadów do odebrania
będą zgłaszane z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu
Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów
Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę
odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzie
Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz dokumentem WZ. Dokumenty te stanowić
będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.
- Gęstość nasypowa odpadów na dzień 27.03.2019 roku wynosi:234 kg/m3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Zadanie nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie 3.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu,
odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej
obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 . Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr
1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu,
która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od dnia podpisania umowy do dnia
31.05.2021 r., wyniesie około 2 000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej z
niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzie
o kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych i
nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglem organicznym
>5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy. Odpad o kodzie
19 12 12 będzie przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Odbiór odpadu będzie
odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej w zamówieniu
sprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Ilości odpadów do odebrania
będą zgłaszane z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu
Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów
Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę
odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzie
Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz dokumentem WZ. Dokumenty te stanowić
będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.
- Gęstość nasypowa odpadów na dzień 27.03.2019roku wynosi:234 kg/m3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
data zakończenia: 31.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
Nazwa: Zadanie nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie 4.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport z Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów w
Ostrowie Wielkopolskim Sp. z o.o. oraz zagospodarowanie, w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów o
kodzie 19 12 12 – komponenty do produkcji paliwa alternatywnego (RDF). Odpad przygotowany do odbioru
będzie w formie sprasowanej kostki, wymiary beli wynoszą ok: 110 x 115 x 75 cm. Średnia waga jednej beli
odpadów wynosi ok. 400-500 kg. Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w
tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z
dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu, która zostanie
przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od daty podpisania umowy do dnia 31.05.2021
r., wyniesie maksymalnie 1 350 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej z
niesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W
odpadzie o kodzie 19 12 12 mogą znajdować się wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali
żelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglem
organicznym >5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy.
Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości
określonej w zamówieniu sprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy.
Ilości odpadów do odebrania będą zgłaszane co najmniej jeden dzień wcześniej. Zamawiający zastrzega
sobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru.
Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.
Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach
Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz
dokumentem WZ. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów
pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt
Umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
data zakończenia: 31.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyszowce w 2026 roku."
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Stopnica i PSZOK oraz odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Stopnica w 2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Zagospodarowanie w procesie odzysku odpadu o kodzie 19 12 10
więcej: Usługi recyklingu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





