eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mniów › Dostawa kruszywa drogowego kamiennego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych do remontu dróg na terenie Gminy Mniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 776177-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Urząd Gminy w Mniowie:

Dostawa kruszywa drogowego kamiennego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych do remontu dróg na terenie Gminy Mniów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Mniowie, krajowy numer identyfikacyjny 54988400000000, ul. Centralna 9, 26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: +48 41 3737002
faks: +48 41 3737004
e-mail: ug@mniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.mniow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa drogowego kamiennego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych do remontu dróg na terenie Gminy Mniów

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa drogowego kamiennego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych wraz z załadunkiem oraz transportem w wyznaczone miejsca przez Odbiorcę na terenie Gminy Mniów w ilości ok. 3700 t z podziałem na następujące granulacje -zadania: zadanie 1 - kruszywo drogowe o granulacji 0 ÷ 31,5 mm, zadanie 2 - kruszywo drogowe o granulacji 0 ÷ 63 mm, zadanie 3 - kruszywo drogowe o granulacji 2 ÷ 8 mm. Zakres rzeczowy obejmuje m. innymi: 1. Zamawiający określa szacunkowe wartości przewidziane do odbioru w ilościach: - kruszywo o granulacji 0 ÷ 31,5 mm - ok. 3 200 ton, lecz nie więcej niż + 30% - kruszywo o granulacji 0 ÷ 63 mm - ok. 400 ton, lecz nie więcej niż + 30% - kruszywo o granulacji 2 ÷ 8 mm - ok. 100 ton, lecz nie więcej niż + 30% 2. Kruszywo musi spełniać wymagania wg norm : PN - EN 13242 lub PN - EN 13043 3. Rzeczywista łączna ilość kruszywa i terminy odbioru dostaw, będą wynikać ze składanych sukcesywnie telefonicznych lub pisemnych zamówień Odbiorcy. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży kruszywa obejmuje również transport środkami transportu Dostawcy i rozładunek na wskazanych przez Odbiorcę drogach i miejscach na terenie gminy Mniów. 5. Rozładunek dostarczanego kruszywa będącego przedmiotem zamówienia obywać się będzie niewielkimi partiami na kilka mniejszych pryzm (jeden samochód do 5 pryzm), na wskazane miejsce przez Zamawiającego. 6. Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg, Dostawca musi być przygotowany do dostaw samochodami o ładowności do 20 ton oraz wykonując manewr cofania na odcinku o długości do ok. 0,5 km. 7. Zamawiający wymaga aby odległość pomiędzy siedzibą Kopalni a Zamawiającym nie przekraczała odległości 30 km.

II.5) Główny kod CPV: 14.21.22.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości do 30 % zamówienia podstawowego.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50.000,00 zł

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeżeli Dostawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje,co najmniej jedną dostawę o podobnym charakterze o wartości min. 100 000,00 zł. brutto, podając jej wartość, daty i miejsca wykonania (nazwa podmiotu dla którego realizowane było zamówienie) oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) będzie dysponował na czas realizacji zamówienia następującym sprawnym sprzętem, minimum: - ciągnik siodłowy plus naczepa do przewozu kruszywa o ładowności do 30 ton –1 szt. lub - samochód samowyładowczy do przewozu kruszywa o ładowności 10 –25 ton, z możliwością wyładunku do tyłu lub na boki –1 szt

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Nie

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje,co najmniej jedną dostawę o podobnym charakterze o wartości min. 100 000,00 zł. brutto, podając jej wartość, daty i miejsca wykonania (nazwa podmiotu dla którego realizowane było zamówienie) oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) będzie dysponował na czas realizacji zamówienia następującym sprawnym sprzętem, minimum: - ciągnik siodłowy plus naczepa do przewozu kruszywa o ładowności do 30 ton –1 szt. lub - samochód samowyładowczy do przewozu kruszywa o ładowności 10 –25 ton, z możliwością wyładunku do tyłu lub na boki –1 szt

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Dostawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) w formie notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Dostawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. 3. Atesty na asortymenty kruszyw wymienione w pkt 3.1. SIWZ „deklaracja zgodności”

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin realizacji dostawy:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w przypadkach:
1) zmiany osób przy pomocy których Dostawca realizuje przedmiot umowy po stronie Dostawcy, lub zmiany osób po stronie Zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy;
2) zdarzeń losowych;
3) obniżenia ceny kruszywa przez Dostawcę.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zakup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 0÷ 31,5 mm

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 0 ÷ 31,5 mm w ilości ok. 3 200 ton. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu kruszywa w większej ilości tj. do 30 % więcej w stosunku do ilości podanej wyżej, wg cen przyjętych w umowie. 2. Kruszywo musi spełniać wymagania wg norm : PN - EN 13242 lub PN - EN 13043 3. Rzeczywista łączna ilość kruszywa i terminy odbioru dostaw, będą wynikać ze składanych sukcesywnie telefonicznych lub pisemnych zamówień Odbiorcy. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży kruszywa obejmuje również transport środkami transportu Dostawcy i rozładunek na wskazanych przez Odbiorcę drogach i miejscach na terenie gminy Mniów. 5. Rozładunek dostarczanego kruszywa będącego przedmiotem zamówienia obywać się będzie niewielkimi partiami na kilka mniejszych pryzm (jeden samochód do 5 pryzm). na wskazane miejsce przez Zamawiającego. 6. Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg, Dostawca musi być przygotowany do dostaw samochodami o ładowności do 20 ton oraz wykonując manewr cofania na odcinku o długości do ok. 0,5 km.. 7. Zamawiający wymaga aby odległość pomiędzy siedzibą Kopalni a Zamawiającym nie przekraczała odległości 30 km.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin realizacji dostawy:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Zakup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 0÷ 63 mm

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

akup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 0 ÷ 63 mm w ilości ok. 400 ton. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu kruszywa w większej ilości tj. do 30 % więcej w stosunku do ilości podanej wyżej, wg cen przyjętych w umowie. 2. Kruszywo musi spełniać wymagania wg norm : PN - EN 13242 lub PN - EN 13043 3. Rzeczywista łączna ilość kruszywa i terminy odbioru dostaw, będą wynikać ze składanych sukcesywnie telefonicznych lub pisemnych zamówień Odbiorcy. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży kruszywa obejmuje również transport środkami transportu Dostawcy i rozładunek na wskazanych przez Odbiorcę drogach i miejscach na terenie gminy Mniów. 5. Rozładunek dostarczanego kruszywa będącego przedmiotem zamówienia obywać się będzie niewielkimi partiami na kilka mniejszych pryzm (jeden samochód do 5 pryzm). na wskazane miejsce przez Zamawiającego. 6. Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg, Dostawca musi być przygotowany do dostaw samochodami o ładowności do 20 ton oraz wykonując manewr cofania na odcinku o długości do ok. 0,5 km. 7. Zamawiający wymaga aby odległość pomiędzy siedzibą Kopalni a Zamawiającym nie przekraczała odległości 30 km.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin realizacji dostawy:40,00
Część nr: 3
Nazwa: Zakup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 2÷ 8 mm

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup kruszywa drogowego z dolomitu dewońskiego lub kruszyw kwarcytowych o granulacji 2 ÷ 8 mm w ilości ok. 100 ton. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu kruszywa w większej ilości tj. do 30 % więcej w stosunku do ilości podanej wyżej, wg cen przyjętych w umowie. 2. Kruszywo musi spełniać wymagania wg norm : PN - EN 13242 lub PN - EN 13043 3. Rzeczywista łączna ilość kruszywa i terminy odbioru dostaw, będą wynikać ze składanych sukcesywnie telefonicznych lub pisemnych zamówień Odbiorcy. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży kruszywa obejmuje również transport środkami transportu Dostawcy i rozładunek na wskazanych przez Odbiorcę drogach i miejscach na terenie gminy Mniów. 5. Rozładunek dostarczanego kruszywa będącego przedmiotem zamówienia obywać się będzie niewielkimi partiami na kilka mniejszych pryzm (jeden samochód do 5 pryzm). na wskazane miejsce przez Zamawiającego. 6. Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg, Dostawca musi być przygotowany do dostaw samochodami o ładowności do 20 ton oraz wykonując manewr cofania na odcinku o długości do ok. 0,5 km. 7. Zamawiający wymaga aby odległość pomiędzy siedzibą Kopalni a Zamawiającym nie przekraczała odległości 30 km.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 23.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin realizacji dostawy:40,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.