Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-30
Og³oszenie nr 776145-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Modernizacja szko³y w Nowej Wsi
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 350 91 91,
faks: 22 350 91 01
e-mail: przetargi@michalowice.pl,
www: www.bip.michalowice.pl/
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.bip.michalowice.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.michalowice.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Tak , adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.2.99.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja w budynku szkolno-przedszkolnego zlokalizowanego na dzia³ce zabudowanej o nr ewid. 543/1 w obr. Granica po³o¿onej przy ul. G³ównej 96. Planuje siê modernizacjê sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami zaplecza sanitarno-szatniowego (zlokalizowanej w najstarszej czê¶ci szko³y). Zakres prac obejmuje wymianê stolarki drzwiowej i ¶lusarki okiennej, wymianê posadzek, remont ¶cian, wymianê instalacji co, wod-kan, inst. elektrycznej i teletechnicznej oraz wykonanie wentylacji mechanicznej dla sali gimnastycznej i zaplecza sanitarno-szatniowego.
2.3. Planowane roboty bêd± wykonywane na czynnym obiekcie szkolnym. Wykonawca jest zobowi±zany do organizacji prac w sposób nieutrudniaj±cy funkcjonowania obiektu.
2.4. Przedmiot zamówienia powinien zostaæ wykonany na podstawie za³±czonej dokumentacji projektowej okre¶laj±cej szczegó³owo zakres przedmiotu umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Warto¶æ zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 16.08.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Planowany termin przekazania placu robót ustala siê, nie pó¼niej ni¿ 01.07.2021r.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wcze¶niejszego rozpoczêcia prac, w przypadku wprowadzenia czasowych ograniczeñ w funkcjonowaniu obiektu szko³y, z przyczyny panuj±cej pandemii.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:
a) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 400.000,00 z³,
b) odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 500.000,00. z³. W przypadku ustalenia limitu sumy ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 500.000,00. z³.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty polegaj±ce na budowie , przebudowie lub remoncie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie.
Jako obiekt/budynek u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie - budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny;
UWAGA!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powy¿ej musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców.
b) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ w celu wykonania zamówienia narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi w ni¿ej wymienionym zakresie:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym warunku
c) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, i¿ bêdzie wstanie skierowaæ do realizacji zamówienia publicznego ni¿ej wymienione osoby:
1. 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót budowlanych konstrukcyjnych posiadaj±c± kwalifikacje zawodowe - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz posiadaj±cej do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu (jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru) co najmniej (2) dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej;
2. 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót sanitarnych posiadaj±c± kwalifikacje zawodowe - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe i kanalizacyjne oraz posiadaj±cej do¶wiadczenie zawodowe posiadaj±cej do¶wiadczenie zawodowe przy budowie , przebudowie lub remoncie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej.
3. 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót elektrycznych posiadaj±c± kwalifikacje zawodowe - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urz±dzenia elektryczne i elektroenergetyczne, wraz z instalacjami i urz±dzeniami technicznymi zasilania oraz posiadaj±cej do¶wiadczenie zawodowe przy budowie , przebudowie lub remoncie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej.
Zamawiaj±cy dopuszcza wykonywanie (³±czenie) przez jedn± osobê uczestnicz±c± w realizacji zamówienia kilku funkcji wskazanych powy¿ej, jednak Wykonawca musi zapewniæ przez ca³y czas realizacji zamówienia odpowiedni± liczbê osób personelu zapewniaj±c± terminowe wykonanie zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SIWZ;
3) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
2. Na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w wysoko¶ci min. 400.000,00 z³ zgodnie z warunkiem Zamawiaj±cego okre¶lonym w rozdz. 9 ust. 2 pkt. 2); wystawionej w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu;
2) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 z³, zgodnie z warunkiem Zamawiaj±cego okre¶lonym w rozdz. 9 ust. 2 pkt. 2); W przypadku ustalenia limitu sumy ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 500.000,00 z³;
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej, mo¿e z³o¿yæ inne dokumenty, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.;
3) wykazu robót budowlanych okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt. 9 ust. 2 pkt. 3a) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone
wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt. 9 ust. 2 pkt. 3c), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a tak¿e zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, to zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach o którym w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SIWZ), dla ka¿dego z tych podmiotów odrêbnie.
3. Je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci przedmiotu zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniach, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SIWZ), dla ka¿dego z tych podmiotów odrêbnie.
10.2. Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ, które Wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3) ustawy Pzp.
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³ (dziesiêæ tysiêcy z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| okres gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy Zamawiaj±cy zawar³ we wzorze umowy - za³. nr 3 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





