Ogłoszenie nr 776029-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 68 3298360,
faks: 68 3298399
e-mail: dyrekcja@rckik.zgora.pl, K.Radczyc@rckik.internetdsl.pl
www: ww.rckik.zgora.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://rckikzg.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pocztą, kurierem, osobiście, gońcem
Adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, ul. Zyty 21, 65- 046 Zielona Góra
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 13/P/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub w częściach dostaw odczynników i surowic diagnostycznych, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy wykaz odczynników i surowic diagnostycznych stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ, zgodnie z poniższym zestawieniem:
zadanie: 1 ,poz. 1 Odczynniki do automatycznego licznika (typ Adam rWBC1) do liczenia leukocytów resztkowych w ubogoleukocytarnych składnikach krwi i osoczu – ilość badań 50,1/nazwa handlowa ADAM rWBC kit 1 op. zawiera 50 slajdów, roztwór standardowy 7 ml oraz r-Solution 25 ml lub równoważne/ op. 12,00 ;
zadanie: 2 ,poz. 1 Zestaw odczynników do elucji kwaśnej przeciwciał klasy IgG – proporcjonalnie do zastosowania 20ml/5ml/8ml +/- 2 ml dla każdego odczynnika op. 1,00 ;
zadanie: 3 ,poz. 1 Surowica/ odczynnik antyglobulinowy monoklonalny anty-IgG, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiony 1 szt. a 10 ml op. 10,00 ;
zadanie: 3 ,poz. 2 Surowica / odczynnik antyglobulinowy poliwalentny, 1 szt. a 5 ml, pojemnik z kroplomierzem, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiony op. 5,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 1 Odczynnik monoklonalny Anty C pierwszy klona a 5 ml szt. 13,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 2 Odczynnik monoklonalny Anty C drugi klon a 5 ml szt. 13,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 3 Odczynnik monoklonalny Anty E pierwszy klona 5 ml szt. 13,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 4 Odczynnik monoklonalny Anty E drugi klon a 5 ml szt. 13,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 5 Odczynnik monoklonalny Anty c pierwszy klon a 5 ml szt. 13,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 6 Odczynnik monoklonalny Anty c drugi klon a 5 ml szt. 13,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 7 Odczynnik monoklonalny Anty e pierwszy klona 5 ml szt. 13,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 8 Odczynnik monoklonalny Anty e drugi klon a 5 ml szt. 13,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 9 Odczynnik monoklonalny Anty Cw a 2 ml szt. 12,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 10 Odczynnik monoklonalny Anty Leª a 2 ml szt. 21,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 11 Odczynnik monoklonalny Anty Leb a 2 ml szt. 19,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 12 Odczynnik monoklonalny Anty JKª a 2 ml szt. 21,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 13 Odczynnik monoklonalny Anty JKb a 2 ml szt. 20,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 14 Odczynnik monoklonalny Anty S a 2 ml szt. 23,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 15 Odczynnik monoklonalny Anty s a 2 ml szt. 20,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 16 Odczynnik monoklonalny Anty M a 2 ml szt. 33,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 17 Odczynnik monoklonalny Anty N a 2 ml szt. 20,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 18 Odczynnik monoklonalny Anty P1 a 2 ml szt. 18,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 19 Odczynnik monoklonalny Anty K pierwszy klon a 5 - 10 ml. ml. 100,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 20 Odczynnik monoklonalny Anty K drugi klon a 5 - 10 ml. ml. 100,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 21 Odczynnik monoklonalny Anty k (Celano) a 2 ml szt. 10,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 22 Odczynnik monoklonalny anty A drugi klon a 10 ml szt. 3,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 23 Odczynnik monoklonalny anty A pierwszy klon, a 10 ml szt. 13,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 24 Odczynnik monoklonalny anty B drugi klon, a 10 ml szt. 3,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 25 Odczynnik monoklonalny anty B pierwszy klon a 10 ml szt. 13,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 26 Odczynnik monoklonalny anty D IgM+IgG a 10 ml szt. 16,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 27 Odczynnik monoklonalny anty D Rum-1 a 10 szt. 5,00 ;
zadanie: 4 ,poz. 28 Odczynnik anty A1 a 5 ml szt. 6,00 ;
zadanie: 5 ,poz. 1 Odczynnik monoklonalny / surowica Anty Fyª a 2 ml do mikrotestu PTA szt. 14,00 ;
zadanie: 5 ,poz. 2 Odczynnik monoklonalny / surowica Anty Fyb a 2 ml do mikrotestu PTA szt. 14,00 ;
zadanie: 6 ,poz. 1 Glicerol (gliceryna bezwodna cz.d.a. a 1 litr) a 0,5 l op. 4,00 ;
zadanie: 7 ,poz. 1 Odczynnik Türka 1 op. a 1l op. 1,00 ;
zadanie: 8 ,poz. 1 Roztwór ACD (A) 1 szt. a 500 ml op. 200,00 ;
zadanie: 9 ,poz. 1 Płytki Coun-Tact 1 op. a 20 szt.( do monitorowania biologicznego skażenia powierzchni) op. 21,00 ;
zadanie: 10 ,poz. 1 Sól fizjologiczna inj.Na Cl 0,9% w workach 1 op. a 250 ml op. 30,00 ;
zadanie: 10 ,poz. 2 Sól fizjologiczna inj.Na Cl 0,9% w workach 1 op. a 100 ml op. 100,00 ;
zadanie: 11 ,poz. 1 Paski do moczu 10 parametrowe 1 op. a 100 szt op. 1,00 ;
zadanie: 12 ,poz. 1 Dimetylosulfotlenek - DMSO 99,5% 1 op. a 500 ml op. 1,00 ;
zadanie: 13 ,poz. 1 Roztwór 4% cytrynianu sodu w 0,9% chlorku sodu a 250 ml (worek) szt. 3 500,00 ;
II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Deklaracja zgodności CE z normami UE potwierdzająca oznakowanie oferowanych odczynników
i surowic znakiem CE lub deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych.
2. Certyfikat Jednostki Notyfikowanej, jeśli wymaga tego Ustawa z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U.2020 poz.186 ze zm.) a w sytuacji, kiedy na rynku wyrobów medycznych oferowany asortyment występuje, jako niewymagający posiadania wskazanego certyfikatu należy dołączyć oświadczenie o następującej treści „Wykonawca oświadcza, że dla oferowanych wyrobów…………… (nazwa lub numer zadania i numer pozycji) Ustawa o wyrobach medycznych nie wymaga wydania przez jednostki notyfikowane certyfikatów”, przy czym należy wymienić rodzaj asortymentu, którego dotyczy oświadczenie – treść oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Dodatkowo w przypadku złożenia oferty dla zadania nr 4 oraz zadania nr 5, dla każdej z oferowanych pozycji:
3. Ulotka w języku polskim (dopuszcza się ulotkę w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski) zawierająca metodykę wykonywanych badań oraz nazwę producenta oferowanych odczynników/surowic.
4. Karta charakterystyki oferowanych odczynników/surowic.
5. Próbka o objętości 2-5 ml dla każdego z oferowanych odczynników/surowic. Dostarczona próbka musi być opatrzone nazwą odczynnika / surowicy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin realizacji: | 20,00 |
Termin rozpatrzenia gwarancji: | 10,00 |
Termin dostarczenia wyrobów wolnych od wad: | 10,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP:
a) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
b) zmiany warunków i terminów dostaw przedmiotu zamówienia – zmiany te mogą nastąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych,
c) zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczeń na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
• niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku materiałów lub urządzeń, jeśli ta zmiana nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie umowne,
• pojawienie się na rynku materiałów lub nowszych urządzeń, nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotów Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy,
d) zmiany postanowień Umowy w przypadkach przewidzianych w art. 144 PZP,
e) zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami Umowy a treścią oferty i/lub SIWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP w przypadku:
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki Umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującą niemożliwością realizacji Umowy,
b) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą, grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu Umowy,
c) zmiany wartości wynagrodzenia wynikającej ze zmiany w prawie właściwym dla podatków lub ceł, które podwyższają lub obniżają cenę przedmiotu zamówienia, co będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia.
3. Strony Umowy niezwłocznie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Umowy, jednocześnie dopuszcza się zmianę treści Umowy, jeśli zachodzą okoliczności szczegółowo określone w Ustawie z dnia 2 marca 2020 r.
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1842).
4. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron
i zostaną wprowadzone do Umowy aneksem.
5. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w okolicznościach, o których mowa w § 3 ust. 2 i 3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obiekt kat. XIII) - na terenie działki o nr ewid. 1954/2, położonej w obrębie ewid. 0002 Sulechów w jednostce ewid. 080906_4 Sulechów - nr II
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW woj. lubuskiego - Zad. 11 - Przebudowa DW300 w m. Iłowa ul. Borowska w zakresie budowy ścieżki pieszo - rowerowej
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Klenicy.
- Remont konstrukcji żelbetowej magazynu soli w Wiechlicach.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego.
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 17 części
- Dostawa odczynników do badań ISH oraz IHC w urządzeniu barwiącym dla UCK.
- Zakup i dostawa plastików do hodowli komórkowej i biologii molekularnej oraz drobnego sprzętu do badań histopatologicznych
- Dostawa odczynników do identyfikacji drobnoustrojów i genów oporności na antybiotyki kompatybilnych z aparatem The BIOFIRE FILMARRAY TORCH
- Dostawę wyrobów do diagnostyki mikrobiologicznej i molekularnej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/6/2024
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.