Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 776014-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Ochrona Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 58 5520041
faks: 58 5521751
e-mail: zoo@zoo.gda.pl
www: www.zoo.gda.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zoo.gda.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.zoo.gda.pl/o zoo/zamowienia publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.zoo.gda.pl/o zoo/zamowienia publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Usługi społeczne. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych oraz inkaso utargów.
Zadanie I Ogród Zoologiczny
Zadanie II Schronisko
1. Przedmiot zamówienia obejmuję usługę:
1) ochrona całego terenu należącego do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w Gdańsku – Oliwie przy ul. Karwieńskiej 3 wraz z budynkami oraz terenu bazy techniczno-magazynowej przy ulicy Kościerskiej 10 wraz z budynkami,
2) ochrona terenu i budynków Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Gdańsku - Kokoszkach przy ul. Przyrodników 14,
3) ochrona mienia znajdującego się na terenie i w budynkach Ogrodu i Schroniska,
4) egzekwowanie przestrzegania porządku na terenie chronionym,
5) dopilnowanie przestrzegania regulaminu zwiedzania Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego,
6) niedopuszczenie do przebywania na terenie chronionym osób znajdujących się pod wpływem alkoholu oraz osób stanowiących zagrożenie dla ludzi, zwierząt bądź mienia,
7) zapewnienie bezpieczeństwa osobom zwiedzającym oraz pracownikom i zwierzętom na terenie Ogrodu Zoologicznego i Schroniska dla zwierząt,
8) konwojowanie, w okresie obowiązywania umowy, uprawnionego pracownika Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego na trasie Ogród Zoologiczny – Bank PKO S.A. (Gdańsk ul. Stary Rynek Oliwski 16) – wartość konwojowanych pieniędzy nie przekroczy 100.000 zł, ilość konwojów miesięcznie w zależności od potrzeb; łączna ilość w okresie realizacji umowy nie przekroczy 60 konwojów, konwojowanie pojazdem oznakowanym logo (nazwą firmy ochroniarskiej),
9) usługi samochodowego codziennego inkasa utargów w całym okresie
obowiązywania umowy, w drodze konwojowanego transportu wartości pieniężnych od Zamawiającego tj. Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego ( kasa przy ZOO ul. Karwieńska 3) do trezora Banku PKO S.A., znajdującego się w Gdańsku przy ul. Hallera 140, na warunkach zapewniających należytą ochronę przed zniszczeniem, utratą lub zagarnięciem,
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania planowanej ilości konwojów, bez podania przyczyny,
11) wykonywanie interwencji patrolem interwencyjnym, w uzasadnionych przypadkach na wezwanie pracowników Zamawiającego lub pracowników ochrony, oznakowanymi pojazdami, czas dojazdu do ZOO i Schroniska do ok. 20 minut w nocy (tolerancja do 2 min);
w dzień w czasie jak najkrótszym w zależności od warunków komunikacyjnych,
12) w sezonie letnim ewentualna pomoc przy kontroli biletów przy bramie nr 1 na prośbę osób obsługujących kasę, bileterek lub asystenta dyżurnego; w okresie od 01 września do 30 kwietnia: kontrola biletów przy bramie nr 1, na polecenie kierownika administracyjnego otwieranie parkingu (poza sezonem),
13) realizowanie i wykonywanie poleceń Kierownictwa Ogrodu i Schroniska oraz osób wskazanych w umowie jako przedstawiciele Zamawiającego w kontaktach z Wykonawcą.
II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawcy muszą posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia udzieloną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2014, poz. 1099 z późn. zm.).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 2.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia objęte ubezpieczeniem.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać:
a) oddział lub centrum dowodzenia w odległości maksimum do ok. 20-25 km od Ogrodu Zoologicznego (tolerancja do 5 km),
b) minimum dwa patrole interwencyjne oznakowanymi samochodami spełniające wymóg dojazdu do ZOO i Schroniska w czasie do ok. 20 minut w nocy (tolerancja 2 minut), w dzień w czasie jak najkrótszym w zależności od warunków komunikacyjnych, od chwili wezwania.
Pracownicy oddelegowani do pełnienia ochrony na terenie ZOO muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać kwalifikacje do pracy na stanowisku ochrony osób i mienia zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku z późniejszymi zmianami,
b) pracownicy realizujący ochronę fizyczną muszą posiadać zaświadczenia o wpisie pracowników ochrony na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
c) muszą być przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy, posiadać wykształcenie minimum średnie, minimalny trzymiesięczny staż pracy u Wykonawcy oraz minimum roczny staż pracy w charakterze pracownika ochrony oraz być zatrudnieni na umowy o pracę,
d) muszą być pełnosprawni, nie mogą posiadać orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (grupy inwalidzkiej).
Pracownicy oddelegowani do pełnienia ochrony na terenie Schroniska muszą spełniać następujące warunki:
a) posiadać kwalifikacje do pracy na stanowisku ochrony osób i mienia zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku z późniejszymi zmianami,
b) pracownicy realizujący ochronę fizyczną muszą posiadać zaświadczenia o wpisie pracowników ochrony na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
c) muszą być przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy, posiadać wykształcenie minimum średnie, minimalny trzymiesięczny staż pracy u Wykonawcy oraz minimum roczny staż pracy w charakterze pracownika ochrony oraz być zatrudnieni na umowy o pracę,
d) mogą posiadać orzeczenie o stopniu niepełnosprawności – lekkim lub umiarkowanym (III albo II grupę inwalidzką).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
o art. 25 ust. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia,
b) wykaz wykonanych lub również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego według wzoru o którym mowa w rozdziale II
pkt 1.7. lit. k) Specyfikacji,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywanym zamówieniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
d) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
b) informację na temat centrum dowodzenia
c) informację na temat posiadanych patroli interwencyjnych z podaniem miejsca ich stacjonowania spełniającego wymogi czasu dojazdu na interwencję do ZOO i Schroniska
d) wykaz posiadanych oznakowanych samochodów ( konwoje i patrole interwencyjne)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia – określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy.
3) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| certyfikat ISO 9001: | 5,00 |
| doświadczenie: | 5,00 |
| cena: | 90,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 31.03.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Ochrona mienia i osób w siedzibie MOW NFZ przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie oraz w Delegaturze MOW NFZ w Radomiu przy ul. Piastowskiej 4
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiębiorstwie Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - Zakład Przetwarzania i Zakład Składowania Odpadów w Kobiernikach k/Płocka.
- Ochrona fizyczna oczyszczalni ścieków w Świniarach Nowych
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





