To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Zakopane: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pod nazwą: Wykonanie geotermomodernizacji budynków Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 77598 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88155 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pod nazwą: Wykonanie geotermomodernizacji budynków Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył usługi na rzecz Zamawiającego, tj. Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, polegające na świadczeniu usług w zakresie: pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego w 2011 roku pod nazwą: Wykonanie geotermomodernizacji budynków Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem. I. Zamawiający informuje, że rozpoczęcie inwestycji prowadzonej pod nazwą: Wykonanie geotermomodernizacji budynków Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, planuje się na początek kwietnia 2011 roku, natomiast zakończenie planuje się na początek października 2011 roku. II. Ponadto Zamawiający informuje, żę miejscem wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest teren Szpitala Powiatowego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane. III. Zamawiający informuje, że wartość nadzorowanych robót, na dzień wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego, szacuje się na kwotę 4.071.845,93 zł brutto. Ponadto Zamawiający informuje, że kwota podana powyżej jest kwotą szacunkową określoną na podstawie aktualnie posiadanych informacji przed rozstrzygnięciem postępowań przetargowych mających na celu wyłonienie wykonawców robót budowlanych, w wyniku czego Zamawiającego zastrzega sobie prawo dokonania korekty wartości nadzorowanych robót (określonej powyżej), zgodnie z decyzjami podjętymi w trakcie rozstrzygania postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, co może skutkować zwiększeniem lub ograniczeniem faktycznie wykonywanego zakresu usługi objętej przedmiotem postępowania. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że zaoferowane przez Wykonawcę wynagrodzenie określone w ofercie przetargowej w wartości procentowej będzie stałe i nie będzie podlegało zmianie za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w § 4 ust. 4 projektu umowy (Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ), natomiast może ulec zmianie wartość nadzorowanych robót. IV. Zadaniem Wykonawcy jest zapewnienie kompleksowej obsługi prowadzonej inwestycji w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (wszystkich branż) nad realizacją robót budowlanych, które w szczególności polegających na wykonaniu: 1) termomodernizacji elewacji północnej części A, 2) termomodernizacji elewacji wschodniej części C, 3) termomodernizacji elewacji budynku administracyjnego, 4) wymiany konstrukcji dachu pod potrzeby solarów, 5) dostawy i montażu instalacji solarnej i geotermalnej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, która w szczególności swym zakresem obejmuje: 1) Wykonanie termomodernizacji ścian budynków szpitalnych: a) Ocieplenie ścian - budynek hotelowo - administracyjny, b) Ocieplenie szpalet, wnęk i balkonów - budynek hotelowo - administracyjny, c) Wymiana parapetów zewnętrznych i zabezpieczenie otworów okiennych poddasza - budynek hotelowo - administracyjny, d) Balustrady balkonu - budynek hotelowo - administracyjny, e) Ocieplenie ścian - budynek główny szpitala, f) Ocieplenie szpalet, wnęk i balkonów - budynek główny szpitala. 2) Wykonanie montażu instalacji solarnej: a) Rozbiórki i przebudowy - A, B, C, AH, K, b) Konstrukcje żelbetowe - A, B, C, AH, K, c) Konstrukcje stalowe belek - A, B, C, AH, K, d) Pokrycie dachu - A, B, C, AH, K, e) Instalacja odgromowa - A, B, C, AH, K, f) Prace uzupełniające - A, B, C, AH, K, g) Dostawa i montaż elementów instalacji solarnej. 3) Wykonanie dostawy i montażu wymiennikowni geotermalnej, zgodnie z pozwoleniem na budowę i dokumentacją projektową, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z przedmiarem robót. Roboty budowlane, o których mowa wyżej zostały określone według Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 45.21.50.00-7 (Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej), oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 45.11.11.00-9 (Roboty w zakresie burzenia), 45.11.13.00-1 (Roboty rozbiórkowe), 45.22.31.10-0 (Instalowanie konstrukcji metalowych), 45.22.32.10-1 (Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali), 45.22.32.20-4 (Roboty zadaszeniowe), 45.22.35.00-1 (Konstrukcje z betonu zbrojonego), 45.26.11.00-5 (Wykonywanie konstrukcji dachowych), 45.26.12.13-0 (kładzenie dachów metalowych), 45.26.13.20-3 (Kładzenie rynien), 45.26.21.00-2 (Roboty przy wznoszeniu rusztowań), 45.26.23.10-7 (Zbrojenie), 45.26.23.11-4 (Betonowanie konstrukcji), 45.26.25.22-6 (Roboty murarskie), 45.31.00.00-3 (Roboty instalacyjne elektryczne), 45.31.11.00-1 (Roboty w zakresie okablowania elektrycznego), 45.31.12.00-2 (Roboty w zakresie instalacji elektrycznych), 45.31.51.00-9 (Instalacyjne roboty elektryczne), 45.31.57.00-5 (Instalowanie stacji rozdzielczych), 45.31.61.00-6 (Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego), 45.31.62.00-7 (Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych), 45.32.10.00-3 (Izolacja cieplna), 45.32.40.00-4 (Roboty w zakresie okładziny tynkarskiej), 45.33.00.00-9 (Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne), 45.33.11.10-0 (Instalowanie kotłów), 45.33.22.00-5 (Roboty instalacyjne hydrauliczne), 45.40.00.00-1 (Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych), 45.41.00.00-4 (Tynkowanie), 45.45.20.00-0 (Zewnętrzne czyszczenie budynków).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie publiczne jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlano-Inżynieryjne mgr inż. Andrzej Pietrzak
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlano-Inżynieryjne mgr inż. Andrzej Pietrzak
- Usługi Budowlano - Inżynieryjne - Andrzej Pietrzak, os. Kasprusie 10/12, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39725,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17916,12
Oferta z najniższą ceną: 17916,12 / Oferta z najwyższą ceną: 61077,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- "Obsługa administracyjno-finansowa projektu "Digitalizacja i udostępnienie zbiorów Muzeum Tatrzańskiego"
- Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Remont 4 mostów w Dol. Strążyskiej
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i usług bezprzewodowej transmisji danych wraz z dostawą urządzeń dla TPN przez okres 24 miesięcy.
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia 01 września 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku" - z podziałem na 6 części.
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Czarnowie"
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z ,,Przebudową i rozbudową budynku usług publicznych - szkoły wraz z wewnętrznymi instalacjami
- Obsługa inwestorska dla inwestycji: Optymalizacja zużycia energii w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radlinie.
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Sianów.
- Zabezpieczenie hałdy poeksploatacyjnej w nieczynnym kamieniołomie piaskowca w Gminie Kozy
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.