eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa odczynników i przeciwciał do cytometru przepływowego oraz testów do oznaczania antygenów i przeciwciał w kierunku SARS CoV - 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775753-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie:

Dostawa odczynników i przeciwciał do cytometru przepływowego oraz testów do oznaczania antygenów i przeciwciał w kierunku SARS CoV - 2

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 51002236600000, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: +48 (89) 5398240
faks: +48 (89)5269156
e-mail: przetargi@poliklinika.net
www: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Dopuszcza się złożenie oferty w formie pisemnej

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i przeciwciał do cytometru przepływowego oraz testów do oznaczania antygenów i przeciwciał w kierunku SARS CoV - 2

Numer referencyjny: ZPZ-61/12/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet 1 - Dostawa odczynników zużywalnych do cyfrowego kompaktowego cytometru przepływowego DxFlex Beckman Coulter (15 parametrów, 3 lasery, 13 kolorów)
Pakiet 2 - Dostawa przeciwciał podstawowych do cyfrowego kompaktowego cytometru przepływowego DxFlex Beckman Coulter (15 parametrów, 3 lasery, 13 kolorów)
Pakiet 3 - Dostawa przeciwciał dotatkowych do cyfrowego kompaktowego cytometru przepływowego DxFlex Beckman Coulter (15 parametrów, 3 lasery, 13 kolorów)
Pakiet 4 - Dostawa szybkich testów do oznaczania antygenów i przeciwciał w kierunku Sars Cov–2.

Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Formularz cenowy.


II.5) Główny kod CPV: 33.12.41.30


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w przedmiotowym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w przedmiotowym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w przedmiotowym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2) zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument.
potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej
jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)
oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w
ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Deklaracja zgodności CE;
2) Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych lub oświadczenie o braku takich substancji we wszystkich oferowanych odczynnikach;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin realizacji dostawy:20,00
Termin rozpatrzenia reklamacji:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przesłanki zmiany umowy zawarto w we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.01.2021, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko – Mazurskim Centrum Onkologii z siedzibą w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 37;
2) inspektor ochrony danych osobowych w SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie: adres e-mail, abi@poliklinika.net;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPZ-61/12/20 pn.: „Dostawa odczynników i przeciwciał do cytometru przepływowego oraz testów do oznaczania antygenów i przeciwciał w kierunku SARS CoV - 2”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 15 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: 1) Dostawa odczynników zużywalnych do cyfrowego kompaktowego cytometru przepływowego DxFlex Beckman Coulter (15 parametrów, 3 lasery, 13 kolorów) – Pakiet 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa odczynników zużywalnych do cyfrowego kompaktowego cytometru przepływowego DxFlex Beckman Coulter (15 parametrów, 3 lasery, 13 kolorów) . Pakiet jest szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu cenowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124130-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin rozpatrzenia reklamacji:20,00
Termin realizacji dostawy:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Wszystkie wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.; wszystkie wyroby medyczne muszą być oznaczone znakiem CE i spełniać wymagania zasadnicze określone dla tych wyrobów.
2. Odczynniki muszą posiadać co najmniej 9 miesięczny termin ważności od daty dostawy.
3. Wykonawca do oferty dołączy Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych lub oświadczenie o braku takich substancji we wszystkich oferowanych odczynnikach
4. Wykonawca na czas trwania umowy użyczy drukarkę kolorową umożliwiającą wydruk wyników z cytometru przepływowego
5. Wykonawca na czas trwania umowy udzieli wsparcia aplikacyjnego dotyczącego zaoferowanych odczynników oraz prawidłowego ustawienia analizatora i obsługi analizatora. Czas reakcji na zgłoszony problem aplikacyjny: do 2 godzin.
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa przeciwciał podstawowych do cyfrowego kompaktowego cytometru przepływowego DxFlex Beckman Coulter (15 parametrów, 3 lasery, 13 kolorów) – Pakiet 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa przeciwciał podstawowych do cyfrowego kompaktowego cytometru przepływowego DxFlex Beckman Coulter (15 parametrów, 3 lasery, 13 kolorów). Pakiet szczegółowo opisano w Załaczniku nr 2 SIWZ - Formularzu cenowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124130-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin rozpatrzenia reklamacji:20,00
Cena:60,00
Termin realizacji dostawy:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Przeciwciała muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.; wszystkie wyroby medyczne muszą być oznaczone znakiem CE i spełniać wymagania zasadnicze określone dla tych wyrobów.
2. Przeciwciała muszą posiadać co najmniej 9 miesięczny termin ważności od daty dostawy.
3. Wszystkie przeciwciała muszą pochodzić od jednego producenta.
4. Wykonawca do oferty dołączy Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych lub oświadczenie o braku takich substancji we wszystkich oferowanych odczynnikach
5. Wykonawca na czas trwania umowy użyczy wytrząsarkę laboratoryjną typu – vorteks z opcją uruchamiania za pomocą dotyku oraz regulowaną szybkością obrotów
6. Wykonawca na czas trwania umowy zapewni nadzór techniczny nad wytrząsarką uwzględniający naprawy, okresowe przeglądy serwisowe oraz wszystkie części i akcesoria nie uwzględnione w formularzu cenowym. Okresowy przegląd serwisowy wytrząsarki min. 1 raz w roku potwierdzony wydaniem zaświadczenia i wpisu do paszportu technicznego wytrząsarki.
7. Wykonawca na czas trwania umowy udostępni książkę: WHO Classification of Tumours of Haematopoietic and Lymphoid TissuesPaperback – Sept. 29 2017 by S. Swerdlow (Author), E. Campo (Author), N. L. Harris (Author), E. S.Jaffe (Author), S. A. Pileri (Author), H. Stein (Author), & 2 more.
8. Wykonawca na czas trwania umowy udzieli wsparcia aplikacyjnego dotyczącego zaoferowanych odczynników oraz prawidłowego budowania paneli badań. Czas reakcji na zgłoszony problem aplikacyjny: do 2 godzin.
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa przeciwciał dodatkowych do cyfrowego kompaktowego cytometru przepływowego DxFlex Beckman Coulter (15 parametrów, 3 lasery, 13 kolorów) – Pakiet 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa przeciwciał dodatkowych do cyfrowego kompaktowego cytometru przepływowego DxFlex Beckman Coulter (15 parametrów, 3 lasery, 13 kolorów). Pakiet został szczegółowo pisany w Załączniku nr 2 do SIWZ formularzu cenowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124130-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin realizacji dostawy:20,00
Termin rozpatrzenia reklamacji:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Przeciwciała muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.; wszystkie wyroby medyczne muszą być oznaczone znakiem CE i spełniać wymagania zasadnicze określone dla tych wyrobów. Wymóg nie dotyczy pozycji 10.
2. Przeciwciała muszą posiadać co najmniej 9 miesięczny termin ważności od daty dostawy.
3. Wszystkie przeciwciała muszą pochodzić od jednego producenta
4. Wykonawca do oferty dołączy Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych lub oświadczenie o braku takich substancji we wszystkich oferowanych odczynnikach
5. Wykonawca na czas trwania umowy udzieli wsparcia aplikacyjnego dotyczącego zaoferowanych odczynników oraz prawidłowego budowania paneli badań. Czas reakcji na zgłoszony problem aplikacyjny: do 2 godzin.
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa szybkich testów do oznaczania antygenów i przeciwciał w kierunku Sars Cov – 2 – Pakiet 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa szybkich testów do oznaczania antygenów i przeciwciał w kierunku Sars CoV – 2. pakiet został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu Cenowym.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124130-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin realizacji dostawy:20,00
Termin rozpatrzenia reklamacji:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
1. Wszystkie wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.; wszystkie wyroby medyczne muszą być oznaczone znakiem CE i spełniać wymagania zasadnicze określone dla tych wyrobów.
2. Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych lub oświadczenie o braku takich substancji we wszystkich oferowanych odczynnikach
3. Warunki dotyczące testów do oznaczania antygenów :
1) Test manualny, kasetkowy do jakościowego wykrywania antygenu wirusa SARS-CoV-2 z próbek pobranych wyłącznie z nosogardzieli bez konieczności użycia czytnika;
2) W zestawie: wymazówki do poboru z nosogardzieli (łamiące się w łatwy sposób, umożliwiając umieszczenie wymazówki w probówce),Zestaw zawiera kontrolę dodatnią i ujemną do wykonania zewnętrznej kontroli testu oraz bufor inaktywujący wirusa w ciągu 10 minut;
3) Możliwość odczytu wyniku po 15 minutach;
4) Parametry testu wyznaczone względem PCR: czułość min. 90% we wszystkich badaniach wskazanych w metodyce, swoistość: min. 99% we wszystkich badaniach wskazanych w metodyce;
5) Brak reaktywności krzyżowej z koronawirusem HKU1 udokumentowany w metodyce;
6) Brak konieczności wyjmowania wymazówki z próbką z probówki ekstrakcyjnej
7) Możliwość stosowania w dowolnym środowisku laboratoryjnym i poza-laboratoryjnym.
8) Test musi spełniać wytyczne WHO odnośnie wykrywania antygenu w diagnozie SARS-CoV-2 i posiadać status EUL WHO
9) Test ten jest przedstawiony w dokumencie: „Stanowisko Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób Zakaźnych w sprawie wartości diagnostycznej testów antygenowych wykorzystywanych w rozpoznawaniu zakażeń SARS-CoV-2, na dzień 14 listopada 2020” jako „spełniający warunki po-zwalające na stosowanie w celach diagnostycznych”.
4. Warunki dotyczące testów do oznaczania przeciwciał :
1) Zamawiający dopuszcza wykonywanie obu oznaczeń (oznaczanie przeciwciał IgM i IgG) na jednym teście – jednoetapowo lub na dwóch testach - (przy jednoetapowym oznaczeniu);
2) Czas na przygotowanie i odczyt testu nie dłuższy niż 30 minut;
3) Test do oznaczenia przeciwciał możliwy z surowicy i krwi pełnej.
5. Warunki ogólne
1) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia konsultacji merytorycznych związanych z wykonywaniem w/w testów i ich interpretacji.
2) Instrukcja obsługi testów i ulotki w języku polskim.
3) Wykonawca zapewnia datę ważności produktów nie krótszą niż 10 miesięcy od chwili dostarczenia do laboratorium.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.