Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-30
Og³oszenie nr 775741-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Rozborzu D³ugim
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 166236113
faks: 166236130
e-mail: zampub@gminapruchnik.pl
www: www.pruchnik.bip.info.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.pruchnik.bip.info.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pruchnik.bip.info.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Zgodnie z art. 10c ust.2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zwi±zku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016r. poz.1020 ze zm.) sk³adanie ofert albo czê¶ci ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r-Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118i 1629 ze zm.), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres: Gmina Pruchnik ul. Rynek1, 37-560 Pruchnik
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: IZ 271/21/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Rozborzu D³ugim” zwana dalej „przedmiotem umowy” w zakresie miêdzy innymi: 1)Izolacja fundamentów, 2)Docieplenie ¶cian zewnêtrznych, 3)Docieplenie stropów, 4)Obni¿enie w strefie wej¶cia, 5)Schody, 6)Wymiana stolarki i ¶lusarki, 7)Utwardzenie terenu – remont, 8)P³yta oporowa pod pompy ciep³a, 9)Instalacja o¶wietleniowa, 10)Okablowanie i trasy kablowe, 11)Instalacja fotowoltaiczna, 12)Instalacja odgromowa i uziemienie, 13)Instalacja odgromowa i uziemienie – pomiary, 14)Roboty demonta¿owe,
15)Roboty instalacyjne. 2.Szczegó³owy zakres przedmiotu umowy zosta³ okre¶lony w dokumentacji przetargowej, w tym w za³±czniku nr 1 – dokumentacja techniczna, kosztorysie ofertowym w excelu do WYCENY stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ (3 arkusze), który Wykonawca winien wyceniæ i do³±czyæ do oferty. 3.Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z dokumentacj± przetargow±, poleceniami nadzoru inwestorskiego, z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi w tym zakresie normami i przepisami. 4.Zamawiaj±cy informuje, ¿e tam, gdzie w SIWZ opisa³ przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, które mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zanie równowa¿ne opisywanym pod warunkiem, ¿e bêd± one o nie gorszych w³a¶ciwo¶ciach i jako¶ci oraz nie bêd± prowadziæ do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.Zgodnie z dyspozycj± art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób na okres nie krótszy ni¿ czas niezbêdny do wykonania czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia - szczegó³y okre¶lono w rozdziale IV SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa powy¿ej i polegaæ bêdzie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysoko¶ci nie wiêkszej ni¿ 10 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 27-10-2021 r. Za wykonanie przedmiotu umowy w terminie Zamawiaj±cy uzna wpis Kierownika Budowy do Dziennika Budowy o zakoñczeniu realizacji robót budowlanych potwierdzony przez Inspektora Nadzoru z jednoczesnym powiadomieniem Zamawiaj±cego o zakoñczeniu robót budowlanych w terminie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
3. Powy¿sze O¶wiadczenia stanowi± potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 4.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia o którym mowa w ust.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i w ust. 2. PONADTO Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiaj±cego przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane s± w formie przewidzianej w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty i urz±dzenia: | 40,00 |
| CENA: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany umowy pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej (z wyj±tkami wskazanymi w umowie). 2.Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie czy w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dotycz±cych: 1)terminu zakoñczenia prac, o czas trwania przeszkody, w nastêpuj±cych przypadkach: a)je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu prac, konieczno¶ci zmian dokumentacji technicznej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia prac, b)gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania innych prac niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, c)gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, d)gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e)je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania prac z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, f)w sytuacji, gdy podczas wykonywania prac wyst±pi konieczno¶æ usuniêcia niewybuchów lub niewypa³ów, prowadzenia badañ archeologicznych itp. i bêdzie to mia³o wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy; g)wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami tj. wydarzenia lub okoliczno¶ci o charakterze nadzwyczajnym, na które Wykonawca ani Zamawiaj±cy nie maj± wp³ywu; wyst±pieniu których Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; których, w przypadku jej wyst±pienia, Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli unikn±æ lub jej przezwyciê¿yæ; oraz które nie mog± byæ przypisane ¿adnej ze stron z zastrze¿eniem ust. 11.; 2)terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy o czas wykonania prac przy zmianie technologii, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, w nastêpuj±cych przypadkach: a)konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci prac, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego na podstawie którego je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy, b)pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, c)wyst±pienia warunków terenu prac odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji, w szczególno¶ci napotkania w trakcie prac niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych instalacji, d)konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, e) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych z uwagi na czasow± lub ca³kowit± niedostêpno¶æ materia³ów lub technologii (np. zaprzestania produkcji), f)wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami tj. wydarzenia lub okoliczno¶ci o charakterze nadzwyczajnym, na które Wykonawca ani Zamawiaj±cy nie maj± wp³ywu; wyst±pieniu których Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; których, w przypadku jej wyst±pienia, Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli unikn±æ lub jej przezwyciê¿yæ; oraz które nie mog± byæ przypisane ¿adnej ze stron z zastrze¿eniem ust.11.; 3)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeñ losowych, miêdzy innymi takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje lub wy¿sze, jak osoby wymagane przez Zamawiaj±cego w SIWZ – je¶li dotyczy; 4)zmiany Podwykonawcy w tym przypadku, gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu-pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, ocena spe³niania warunków dokonana bêdzie przez Zamawiaj±cego na moment zg³oszenia zmiany przez Wykonawcê – je¶li dotyczy; 5)usuniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej postanowieñ w celu jej jednoznacznej interpretacji; 6) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy wykonanie danych prac bêdzie zbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy; w tym zakresie przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia stosownie do ograniczonego zakresu prac.
7)Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia maksymalnego w razie gdy np. gdy w trakcie wykonywania prac oka¿e siê, ¿e kosztorys ofertowy nie uwzglêdnia³ wszystkich prac koniecznych do wykonania, prace te zostan± rozliczone przy wykorzystaniu no¶ników cenotwórczych i cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym oraz innych udokumentowanych cen materia³ów itp., 8)Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia: a) która zostanie ustalona w kosztorysie powykonawczym i wynikaæ bêdzie z faktycznie zrealizowanych ilo¶ci prac (dokonanego obmiaru prac) oraz cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego,
b)w przypadku konieczno¶ci ograniczenia/zmniejszenia zakresu rzeczowego do wysoko¶ci ¶rodków zabezpieczonych w bud¿ecie, 9)W przypadku zmiany ustawowej stawek podatku od towarów i us³ug w trakcie realizacji umowy- w zakresie dotycz±cym niezrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT. 10)Skrócenie terminu zakoñczenia robót nie wymaga zawierania aneksu do umowy z zastrze¿eniem paragrafu 14 umowy. 11)W przypadku wyst±pienia Zamówieñ podobnych (uzupe³niaj±cych), Zamawiaj±cy indywidualnie rozpatrzy mo¿liwo¶æ zlecenia wykonania zamówienia temu samemu Wykonawcy zgodnie z Ustaw± Pzp. W przypadku stwierdzenia konieczno¶ci udzielenia Wykonawcy Zamówienia Uzupe³niaj±cego, Wykonawca przygotuje projekt protoko³u konieczno¶ci wraz z przedmiarem robót objêtych Zamówieniem Uzupe³niaj±cym oraz wycen± tych robót, niezbêdn± dokumentacjê projektow± wraz ze Specyfikacjami, która musi byæ uzgodniona z Projektantem. Wycena robót objêtych Zamówieniem Uzupe³niaj±cym sporz±dzona zostanie na podstawie cen jednostkowych okre¶lonych w kosztorysie z³o¿onym wraz z Ofert±. Roboty, dla których nie okre¶lono cen jednostkowych, bêd± w ca³o¶ci lub czê¶ci rozliczane poprzez przyporz±dkowanie ich do okre¶lonych pozycji ww. kosztorysu, tj. do pozycji których charakter opisu dla danego asortymentu robót jest najbli¿szy opisowi okre¶lonej pozycji kosztorysu z³o¿onego wraz z Ofert± z uwzglêdnieniem rozbicia takiej jednostkowej ceny zagregowanej. Roboty, dla których nie okre¶lono cen jednostkowych w kosztorysie z³o¿onym wraz z Ofert±, których w ¿aden sposób nie da siê przyporz±dkowaæ do pozycji ujêtych w kosztorysie jw. bêd± rozliczane na podstawie czynników cenotwórczych nie wy¿szych od ¶rednich, publikowanych w Wydawnictwie np. SEKOCENBUD, obowi±zuj±cych w danym okresie rozliczeniowym. Dla materia³ów, sprzêtu i transportu, dla których ceny nie zosta³y okre¶lone w kosztorysach z³o¿onych wraz z Ofert± – cen nie wy¿szych od ¶rednich cen materia³ów, sprzêtu i transportu publikowanych w Wydawnictwie np. SEKOCENBUD obowi±zuj±cych w danym okresie rozliczeniowym, w którym kalkulacja jest sporz±dzana oraz nak³adów rzeczowych okre¶lonych w Katalogach Nak³adów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie okre¶lono nak³adów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nak³adów w³asnych Wykonawcy zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego i/lub Zamawiaj±cego. Dla materia³ów, które nie wystêpuj± w Wydawnictwie np. SEKOCENBUD w danym okresie rozliczeniowym, nale¿y przedstawiæ fakturê zakupu/zamówienie/ofertê zakupu. Kosztorys sporz±dzony przez Wykonawcê bêdzie podstaw± negocjacji. 12)W sytuacji gdy w okresie realizacji przedmiotu umowy nast±pi± niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne np. intensywne opady deszczu, ¶niegu, wichury, ujemne temperatury uniemo¿liwiaj±ce zachowanie re¿imów technologicznych, powoduj±ce wstrzymanie robót budowlanych przez okres co najmniej 5 dni roboczych nastêpuj±cych po sobie i bêdzie to mia³o wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy. Przed³u¿enie terminu Zamawiaj±cy warunkuje z³o¿eniem przez Wykonawcê stosownego wniosku oraz dokumentów wskazuj±cych, ¿e zachowanie wymogów technologicznych w danych warunkach atmosferycznych jest niemo¿liwe (np. informacje o stanie pogody z Biura Prognoz itp.). 3.Je¿eli Wykonawca uzna konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 2, zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cego wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz
z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem wszelkich innych dokumentów wymaganych umow±, w oparciu o zasady okre¶lone w umowie, i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany umowy. 5.W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3, wraz z propozycj± i informacjami uzasadniaj±cymi ¿±danie zmiany umowy, Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany umowy i przekazania go Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji ¿±dania zmiany. 6.W terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 3, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o nie zatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 7. W przypadku otrzymania przez Wykonawcê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Wykonawca mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3.; 8.Warunkiem akceptacji wniosków, o zwiêkszenie wynagrodzenia jest zabezpieczenie przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych na zmianê wynagrodzenia. Zawarcie aneksu nast±pi niezw³ocznie po zatwierdzeniu wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy. 9.Skrócenie lub wyd³u¿enie terminu realizacji zamówienia jest mo¿liwe je¶li nie koliduje, nie wp³ywa negatywnie na harmonogram finansowania zadania ustalony przez Zamawiaj±cego miêdzy innymi z Instytucj± Dotuj±c± z zastrze¿eniem paragrafu 14 umowy. 10.Zmiana harmonogramu finansowo-rzeczowego realizacji zadania jest mo¿liwa pod warunkiem, ¿e nie koliduje, nie wp³ynie negatywnie na rozliczenia z Instytucj± Dotuj±c±. Zmiana finansowania przypadaj±ca na dany rok jest mo¿liwa, pod warunkiem, ¿e w danym roku zostan± zabezpieczone w bud¿ecie gminy ¶rodki finansowe w odpowiedniej wysoko¶ci. 11. Wyst±pienia Si³y Wy¿szej - ¿adna ze Stron Umowy nie bêdzie odpowiedzialna za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy spowodowane przez okoliczno¶ci traktowane jako Si³a Wy¿sza. 1)Dla celów Umowy „Si³a Wy¿sza” oznacza zdarzenie zewnêtrzne, pozostaj±ce poza kontrol± Stron oraz niewi±¿±ce siê z zawinionym dzia³aniem Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ i które uniemo¿liwia proces realizacji Umowy. Takie zdarzenia obejmuj± w szczególno¶ci: wojnê, rewolucjê, po¿ary, powodzie, epidemie, akty administracji pañstwowej itp. 2)W przypadku zaistnienia Si³y Wy¿szej, Strona, której taka okoliczno¶æ uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wywi±zanie siê z jej zobowi±zañ, niezw³ocznie powiadomi drug± Stronê o takich okoliczno¶ciach i ich przyczynie. Je¿eli druga Strona nie zdecyduje inaczej w formie pisemnej, Strona zg³aszaj±ca okoliczno¶ci musi kontynuowaæ realizacjê swoich zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy w takim stopniu, w jakim jest to mo¿liwe i musi szukaæ racjonalnych ¶rodków alternatywnych dla realizowania zakresu, jaki nie podlega wp³ywowi Si³y Wy¿szej. 3)Je¿eli Si³a Wy¿sza, bêdzie trwa³a nieprzerwanie przez okres 180 dni lub d³u¿ej, Strony mog± w drodze wzajemnego uzgodnienia rozwi±zaæ Umowê bez nak³adania na ¿adn± ze Stron dalszych zobowi±zañ oprócz p³atno¶ci nale¿nych z tytu³u wykonanych us³ug i udzielonych licencji. 4)Stan Si³y Wy¿szej powoduje odpowiednie przesuniêcie terminów realizacji Umowy chyba, ¿e Strony postanowi³y inaczej. 5)W przypadku zaj¶cia zdarzenia kwalifikowanego jako Si³a Wy¿sza strony niezw³ocznie ustal± zakres, alternatywne rozwi±zanie i sposób realizacji Umowy. 12.Wszystkie okoliczno¶ci wymienione w niniejszym paragrafie stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 19.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: JÊZYK POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zadanie inwestycyjne pn. „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Rozborzu D³ugim” mo¿e otrzymaæ dofinansowanie ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach wsparcia dla jednostek samorz±du terytorialnego ze ¶rodków Funduszu Przeciwdzia³ania COVID-19. W przypadku nie otrzymania dofinansowania lub cofniêcia przyznanego dofinansowania na przedmiotu zamówienia przez Samorz±d Województwa Podkarpackiego, Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie.
KOMUNIKACJA: 1.Zgodnie z art. 10c ust.2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zwi±zku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.
z 2016r. poz.1020 ze zm.) sk³adanie ofert albo czê¶ci ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r-Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118i 1629 ze zm.), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca. Adres: Gmina Pruchnik, ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik. 2.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami bêdzie siê odbywaæ za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118i 1629 ze zm.) lub osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca lub faksu lub przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615 z pó¼n. zm.)., w tym: a) operatora pocztowego w rozumieniu w/w ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe; na adres: Gmina Pruchnik , ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik , b) osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca;
c) faksem; na nr 16 6236125, d) drog± elektroniczn± (e-mail: zampub@gminapruchnik.pl).
RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Pruchniku UL. RYNEK 1, 37-560 PRUCHNIK - wiêcej informacji nt. RODO zawarto w SIWZ i jej za³±cznikach.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z monta¿em pomp ciep³a, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SO£A w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





