Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 775689-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Leasing operacyjny samochodów na potrzeby TPN
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 18 20 23 200,
faks: 18 20 63 579
e-mail: przetargi@tpn.pl,
www: www.tpn.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,329016,2020.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,329016,2020.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy składać w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Tatrzański Park Narodowy, Kuźnice 1, 34-500 Zakopane, Sekretariat Dyrektora TPN
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/552/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny (w rozumieniu przepisów prawa polskiego) fabrycznie nowych samochodów na potrzeby służbowe TPN na okres trzech lat, samochodów spełniających parametry techniczne oraz warunki użytkowe określone w załączniku nr 1 do SIWZ, odpowiednio:
1.1 Zadanie 1: 2 samochody typu SUV z napędem 4x4 dla potrzeb służb TPN
1.2 Zadanie 2: 1 samochód typu BUS z napędem 4x4 na potrzeby służb TPN
2. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu każdego z pojazdów (wykup w wysokości 1%), a o skorzystaniu z tego uprawnienia zawiadomi Wykonawcę siedem dni przed wygaśnięciem umowy.
3. Każdy z pojazdów winien być objęty co najmniej:
3.1 dla zadania 1 -36 miesięcznym (trzydziestosześciomiesięcznym) okresem gwarancji.
3.2 dla zadania 2 – 24 miesięcznym (dwudziestoczteromiesięcznym) okresem gwarancji.
3.3 Dokładny opis gwarancji znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
4. Opłata wstępna za leasing pojazdu winna wynosić 10 % ceny brutto.
5. Zamawiający sfinansuje ubezpieczenie pojazdów (AC i OC) niezależnie od zawartej umowy oraz dokona swobodnego wyboru ubezpieczyciela. Zamawiający zawrze ubezpieczenie AC na kwotę odpowiadającą sumie ustalonych w umowie rat leasingowych i wartości wykupu odpowiednio dla każdego roku.
6. Zamawiający pokryje koszty bieżących materiałów eksploatacyjnych jak też wymagających wymiany lub uzupełnienia w trakcie czynności serwisowych, niezbędnych do prawidłowej eksploatacji samochodów w całym okresie leasingu operacyjnego niezależnie od zawartej umowy, a Wykonawca wskaże punkt serwisowy, w którym będą serwisowane pojazdy.
7. Zamawiający pokryje koszty rejestracji samochodów po przez refakturowanie tej opłaty przez wykonawcę na Zamawiającego.
8. Warunki wykonania zamówienia oraz istotne postanowienia umowne zostały wyszczególnione w załączniku od nr 2 do SIWZ – istotne postanowienia umowne.
II.5) Główny kod CPV: 34.11.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.04.2021
II.9) Informacje dodatkowe: 1. W zakresie zadania 1: samochody należy dostarczyć do dnia 30.04.2021 r.,
2. W zakresie zadania 2: samochody należy dostarczyć do dnia 30.04.2021 r.,
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający nie określa wymagań.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający nie określa wymagań.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
Posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie wraz z finansowaniem fabrycznie nowych samochodów osobowych przez okres co najmniej dwunastu kolejnych miesięcy (niezależnie od marki i rodzaju samochodu).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane - potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 5.1.2. SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Ocena wydłużonego okresu gwarancji ponad wymagany: | 30,00 |
Odległość autoryzowanego punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego: | 10,00 |
Cena za leasing operacyjny z ceną wykupu: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany zawartej Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w Umowie wyraźnie nie przewidziano inaczej. W przypadku zmian umowy spowodowanych zmianą przepisów prawa dotyczących opodatkowania, wystarczające jest zaakceptowanie zmiany treści umowy jednostronnym oświadczeniem Zamawiającego.
2.Istotne zmiany Umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy mogą dotyczyć:
1)warunków płatności, warunków finansowania
2)poszczególnych elementów dostawy,
3)wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki VAT,
4)terminu dostawy,
5)wprowadzenia, lub zmiany zabezpieczeń przedmiotu leasingu.
3.Zmiany, o których mowa w ust. 2 powyżej mogą być dokonane w przypadku:
1)wystąpienia przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ, lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego pojazdu, wyposażenia lub urządzenia z produkcji i zastąpienia go innym modelem,
2)wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, przez co rozumie się: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia, poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec,
3)zmian przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy,
4)przedłużających się procedur mających wpływ na realizację umowy,
5)braku możliwości ustanowienia zabezpieczeń wymaganych przez finansującego przedmiot zamówienia.
4.Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne pod rygorem nieważności uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
5.Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość. Załączniki: 1.Specyfikacja dostawy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: samochody typu SUV z napędem 4x4 dla potrzeb służb TPN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny (w rozumieniu przepisów prawa polskiego) fabrycznie nowych samochodów na potrzeby służbowe TPN na okres trzech lat, samochodów spełniających parametry techniczne oraz warunki użytkowe określone w załączniku nr 1 do SIWZ, odpowiednio:
1.1 Zadanie 1: 2 samochody typu SUV z napędem 4x4 dla potrzeb służb TPN
2. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu każdego z pojazdów (wykup w wysokości 1%), a o skorzystaniu z tego uprawnienia zawiadomi Wykonawcę siedem dni przed wygaśnięciem umowy.
3. Każdy z pojazdów winien być objęty co najmniej:
3.1 dla zadania 1 -36 miesięcznym (trzydziestosześciomiesięcznym) okresem gwarancji
3.2 Dokładny opis gwarancji znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
4. Opłata wstępna za leasing pojazdu winna wynosić 10 % ceny brutto.
5. Zamawiający sfinansuje ubezpieczenie pojazdów (AC i OC) niezależnie od zawartej umowy oraz dokona swobodnego wyboru ubezpieczyciela. Zamawiający zawrze ubezpieczenie AC na kwotę odpowiadającą sumie ustalonych w umowie rat leasingowych i wartości wykupu odpowiednio dla każdego roku.
6. Zamawiający pokryje koszty bieżących materiałów eksploatacyjnych jak też wymagających wymiany lub uzupełnienia w trakcie czynności serwisowych, niezbędnych do prawidłowej eksploatacji samochodów w całym okresie leasingu operacyjnego niezależnie od zawartej umowy, a Wykonawca wskaże punkt serwisowy, w którym będą serwisowane pojazdy.
7. Zamawiający pokryje koszty rejestracji samochodów po przez refakturowanie tej opłaty przez wykonawcę na Zamawiającego.
8. Warunki wykonania zamówienia oraz istotne postanowienia umowne zostały wyszczególnione w załączniku od nr 2 do SIWZ – istotne postanowienia umowne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Odległość autoryzowanego punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego: | 10,00 |
Cena za leasing operacyjny z ceną wykupu: | 60,00 |
Ocena wydłużonego okresu gwarancji ponad wymagany: | 30,00 |
Nazwa: samochód typu BUS z napędem 4x4 na potrzeby służb TPN
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny (w rozumieniu przepisów prawa polskiego) fabrycznie nowych samochodów na potrzeby służbowe TPN na okres trzech lat, samochodów spełniających parametry techniczne oraz warunki użytkowe określone w załączniku nr 1 do SIWZ, odpowiednio:
1.1 Zadanie 2: 1 samochód typu BUS z napędem 4x4 na potrzeby służb TPN
2. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu każdego z pojazdów (wykup w wysokości 1%), a o skorzystaniu z tego uprawnienia zawiadomi Wykonawcę siedem dni przed wygaśnięciem umowy.
3. Każdy z pojazdów winien być objęty co najmniej:
3.1 dla zadania 2 – 24 miesięcznym (dwudziestoczteromiesięcznym) okresem gwarancji
3.2 Dokładny opis gwarancji znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
4. Opłata wstępna za leasing pojazdu winna wynosić 10 % ceny brutto.
5. Zamawiający sfinansuje ubezpieczenie pojazdów (AC i OC) niezależnie od zawartej umowy oraz dokona swobodnego wyboru ubezpieczyciela. Zamawiający zawrze ubezpieczenie AC na kwotę odpowiadającą sumie ustalonych w umowie rat leasingowych i wartości wykupu odpowiednio dla każdego roku.
6. Zamawiający pokryje koszty bieżących materiałów eksploatacyjnych jak też wymagających wymiany lub uzupełnienia w trakcie czynności serwisowych, niezbędnych do prawidłowej eksploatacji samochodów w całym okresie leasingu operacyjnego niezależnie od zawartej umowy, a Wykonawca wskaże punkt serwisowy, w którym będą serwisowane pojazdy.
7. Zamawiający pokryje koszty rejestracji samochodów po przez refakturowanie tej opłaty przez wykonawcę na Zamawiającego.
8. Warunki wykonania zamówienia oraz istotne postanowienia umowne zostały wyszczególnione w załączniku od nr 2 do SIWZ – istotne postanowienia umowne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena za leasing operacyjny z ceną wykupu: | 60,00 |
Odległość autoryzowanego punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego: | 10,00 |
Ocena wydłużonego okresu gwarancji ponad wymagany: | 30,00 |
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa wyposażenia górskiego
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Modernizacja skrzyżowania ulic: Krupówki/Tetmajera/Zamoyskiego/Witkiewicza w Zakopanem
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu osobowego z segmentu D dla SPSZOZ "Zdroje"
- Dostawa 1 (jednego) samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Szczecinie
- Dostawa używanego samochodu osobowego typu BUS na potrzeby Akademii Muzycznej w Krakowie.
- Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby realizacji obowiązków służbowych przez pracowników Lasów Miejskich - Warszawa - powtórzenie.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.