eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Leasing operacyjny samochodów na potrzeby TPN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775689-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Tatrzański Park Narodowy:

Leasing operacyjny samochodów na potrzeby TPN

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 12245618000000, ul. Kuźnice 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 18 20 23 200,
faks: 18 20 63 579
e-mail: przetargi@tpn.pl,
www: www.tpn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,329016,2020.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,329016,2020.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferty należy składać w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca

Adres: Tatrzański Park Narodowy, Kuźnice 1, 34-500 Zakopane, Sekretariat Dyrektora TPN

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny samochodów na potrzeby TPN

Numer referencyjny: ZP/552/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny (w rozumieniu przepisów prawa polskiego) fabrycznie nowych samochodów na potrzeby służbowe TPN na okres trzech lat, samochodów spełniających parametry techniczne oraz warunki użytkowe określone w załączniku nr 1 do SIWZ, odpowiednio:
1.1 Zadanie 1: 2 samochody typu SUV z napędem 4x4 dla potrzeb służb TPN
1.2 Zadanie 2: 1 samochód typu BUS z napędem 4x4 na potrzeby służb TPN
2. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu każdego z pojazdów (wykup w wysokości 1%), a o skorzystaniu z tego uprawnienia zawiadomi Wykonawcę siedem dni przed wygaśnięciem umowy.
3. Każdy z pojazdów winien być objęty co najmniej:
3.1 dla zadania 1 -36 miesięcznym (trzydziestosześciomiesięcznym) okresem gwarancji.
3.2 dla zadania 2 – 24 miesięcznym (dwudziestoczteromiesięcznym) okresem gwarancji.
3.3 Dokładny opis gwarancji znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
4. Opłata wstępna za leasing pojazdu winna wynosić 10 % ceny brutto.
5. Zamawiający sfinansuje ubezpieczenie pojazdów (AC i OC) niezależnie od zawartej umowy oraz dokona swobodnego wyboru ubezpieczyciela. Zamawiający zawrze ubezpieczenie AC na kwotę odpowiadającą sumie ustalonych w umowie rat leasingowych i wartości wykupu odpowiednio dla każdego roku.
6. Zamawiający pokryje koszty bieżących materiałów eksploatacyjnych jak też wymagających wymiany lub uzupełnienia w trakcie czynności serwisowych, niezbędnych do prawidłowej eksploatacji samochodów w całym okresie leasingu operacyjnego niezależnie od zawartej umowy, a Wykonawca wskaże punkt serwisowy, w którym będą serwisowane pojazdy.
7. Zamawiający pokryje koszty rejestracji samochodów po przez refakturowanie tej opłaty przez wykonawcę na Zamawiającego.
8. Warunki wykonania zamówienia oraz istotne postanowienia umowne zostały wyszczególnione w załączniku od nr 2 do SIWZ – istotne postanowienia umowne.


II.5) Główny kod CPV: 34.11.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.04.2021

II.9) Informacje dodatkowe: 1. W zakresie zadania 1: samochody należy dostarczyć do dnia 30.04.2021 r.,
2. W zakresie zadania 2: samochody należy dostarczyć do dnia 30.04.2021 r.,

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający nie określa wymagań.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający nie określa wymagań.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
Posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie wraz z finansowaniem fabrycznie nowych samochodów osobowych przez okres co najmniej dwunastu kolejnych miesięcy (niezależnie od marki i rodzaju samochodu).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane - potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 5.1.2. SIWZ

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Ocena wydłużonego okresu gwarancji ponad wymagany:30,00
Odległość autoryzowanego punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego:10,00
Cena za leasing operacyjny z ceną wykupu:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany zawartej Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w Umowie wyraźnie nie przewidziano inaczej. W przypadku zmian umowy spowodowanych zmianą przepisów prawa dotyczących opodatkowania, wystarczające jest zaakceptowanie zmiany treści umowy jednostronnym oświadczeniem Zamawiającego.
2.Istotne zmiany Umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy mogą dotyczyć:
1)warunków płatności, warunków finansowania
2)poszczególnych elementów dostawy,
3)wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki VAT,
4)terminu dostawy,
5)wprowadzenia, lub zmiany zabezpieczeń przedmiotu leasingu.
3.Zmiany, o których mowa w ust. 2 powyżej mogą być dokonane w przypadku:
1)wystąpienia przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ, lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego pojazdu, wyposażenia lub urządzenia z produkcji i zastąpienia go innym modelem,
2)wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, przez co rozumie się: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia, poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec,
3)zmian przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy,
4)przedłużających się procedur mających wpływ na realizację umowy,
5)braku możliwości ustanowienia zabezpieczeń wymaganych przez finansującego przedmiot zamówienia.
4.Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne pod rygorem nieważności uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
5.Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość. Załączniki: 1.Specyfikacja dostawy


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 29.01.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: samochody typu SUV z napędem 4x4 dla potrzeb służb TPN

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny (w rozumieniu przepisów prawa polskiego) fabrycznie nowych samochodów na potrzeby służbowe TPN na okres trzech lat, samochodów spełniających parametry techniczne oraz warunki użytkowe określone w załączniku nr 1 do SIWZ, odpowiednio:
1.1 Zadanie 1: 2 samochody typu SUV z napędem 4x4 dla potrzeb służb TPN
2. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu każdego z pojazdów (wykup w wysokości 1%), a o skorzystaniu z tego uprawnienia zawiadomi Wykonawcę siedem dni przed wygaśnięciem umowy.
3. Każdy z pojazdów winien być objęty co najmniej:
3.1 dla zadania 1 -36 miesięcznym (trzydziestosześciomiesięcznym) okresem gwarancji
3.2 Dokładny opis gwarancji znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
4. Opłata wstępna za leasing pojazdu winna wynosić 10 % ceny brutto.
5. Zamawiający sfinansuje ubezpieczenie pojazdów (AC i OC) niezależnie od zawartej umowy oraz dokona swobodnego wyboru ubezpieczyciela. Zamawiający zawrze ubezpieczenie AC na kwotę odpowiadającą sumie ustalonych w umowie rat leasingowych i wartości wykupu odpowiednio dla każdego roku.
6. Zamawiający pokryje koszty bieżących materiałów eksploatacyjnych jak też wymagających wymiany lub uzupełnienia w trakcie czynności serwisowych, niezbędnych do prawidłowej eksploatacji samochodów w całym okresie leasingu operacyjnego niezależnie od zawartej umowy, a Wykonawca wskaże punkt serwisowy, w którym będą serwisowane pojazdy.
7. Zamawiający pokryje koszty rejestracji samochodów po przez refakturowanie tej opłaty przez wykonawcę na Zamawiającego.
8. Warunki wykonania zamówienia oraz istotne postanowienia umowne zostały wyszczególnione w załączniku od nr 2 do SIWZ – istotne postanowienia umowne

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Odległość autoryzowanego punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego:10,00
Cena za leasing operacyjny z ceną wykupu:60,00
Ocena wydłużonego okresu gwarancji ponad wymagany:30,00
Część nr: 2
Nazwa: samochód typu BUS z napędem 4x4 na potrzeby służb TPN

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny (w rozumieniu przepisów prawa polskiego) fabrycznie nowych samochodów na potrzeby służbowe TPN na okres trzech lat, samochodów spełniających parametry techniczne oraz warunki użytkowe określone w załączniku nr 1 do SIWZ, odpowiednio:
1.1 Zadanie 2: 1 samochód typu BUS z napędem 4x4 na potrzeby służb TPN
2. Zamawiającemu przysługuje prawo wykupu każdego z pojazdów (wykup w wysokości 1%), a o skorzystaniu z tego uprawnienia zawiadomi Wykonawcę siedem dni przed wygaśnięciem umowy.
3. Każdy z pojazdów winien być objęty co najmniej:
3.1 dla zadania 2 – 24 miesięcznym (dwudziestoczteromiesięcznym) okresem gwarancji
3.2 Dokładny opis gwarancji znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
4. Opłata wstępna za leasing pojazdu winna wynosić 10 % ceny brutto.
5. Zamawiający sfinansuje ubezpieczenie pojazdów (AC i OC) niezależnie od zawartej umowy oraz dokona swobodnego wyboru ubezpieczyciela. Zamawiający zawrze ubezpieczenie AC na kwotę odpowiadającą sumie ustalonych w umowie rat leasingowych i wartości wykupu odpowiednio dla każdego roku.
6. Zamawiający pokryje koszty bieżących materiałów eksploatacyjnych jak też wymagających wymiany lub uzupełnienia w trakcie czynności serwisowych, niezbędnych do prawidłowej eksploatacji samochodów w całym okresie leasingu operacyjnego niezależnie od zawartej umowy, a Wykonawca wskaże punkt serwisowy, w którym będą serwisowane pojazdy.
7. Zamawiający pokryje koszty rejestracji samochodów po przez refakturowanie tej opłaty przez wykonawcę na Zamawiającego.
8. Warunki wykonania zamówienia oraz istotne postanowienia umowne zostały wyszczególnione w załączniku od nr 2 do SIWZ – istotne postanowienia umowne

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena za leasing operacyjny z ceną wykupu:60,00
Odległość autoryzowanego punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego:10,00
Ocena wydłużonego okresu gwarancji ponad wymagany:30,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.