Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-31
Og³oszenie nr 775642-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ ¦widnik - ul. B. Le¶miana 4
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: projekt pt. Poprawa jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ poprzez przeprowadzenie prac remontowo-budowlanych, w tym dostosowawczych do potrzeb osób starszych i niepe³nosprawnych oraz wyposa¿enie w sprzêt medyczny Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ ¦widnik
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 817 514 215,
faks: 81 751 27 49
e-mail: zp@spzozswidnik.pl, sekretariat@spzozswidnik.pl
www: http://www.spzozswidnik.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.spzozswidnik.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie do siedziby SP ZOZ w ¦widniku - za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca
Adres: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w ¦widniku, ul. B. Le¶miana 4, 21 – 040 ¦widnik
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/26/12/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ ¦widnik – ul. B. Le¶miana 4
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 4
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w tym zakresie warunków
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w tym zakresie warunków
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy wymaga dokumentów:
- Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 6 do SIWZ.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie :
a) co najmniej 1 robotê budowlan± obejmuj±c± budowê lub przebudowê lub remont budynku, o warto¶ci robót budowlanych nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³otych brutto ( dla zadania Nr 1 - Prace modernizacyjno – adaptacyjne w Poradniach Przychodni Specjalistycznej);
b) co najmniej 1 robotê budowlan±, której przedmiotem by³a wymiana d¼wigu osobowego/ dostawa nowego d¼wigu z pracami budowlanymi, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70.000,00 z³otych brutto ( dla zadania Nr 2 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych zwi±zanych z monta¿em / wyposa¿eniem budynku w windê osobow± w budynku Przychodni Specjalistycznej )
Wykonawca sk³adaj±c ofertê na dwa zadania musi wykazaæ siê zrealizowaniem dwóch robót budowlanych, o których mowa w pkt. a) i b).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp odstêpuje od ¿±dania dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 .
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiaj±cy wymaga dokumentów:
- Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 6 do SIWZ.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie :
a) co najmniej 1 robotê budowlan± obejmuj±c± budowê lub przebudowê lub remont budynku, o warto¶ci robót budowlanych nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³otych brutto ( dla zadania Nr 1 - Prace modernizacyjno – adaptacyjne w Poradniach Przychodni Specjalistycznej);
b) co najmniej 1 robotê budowlan±, której przedmiotem by³a wymiana d¼wigu osobowego/ dostawa nowego d¼wigu z pracami budowlanymi, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70.000,00 z³otych brutto ( dla zadania Nr 2 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych zwi±zanych z monta¿em / wyposa¿eniem budynku w windê osobow± w budynku Przychodni Specjalistycznej )
Wykonawca sk³adaj±c ofertê na dwa zadania musi wykazaæ siê zrealizowaniem dwóch robót budowlanych, o których mowa w pkt. a) i b).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2.W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, Wykonawca musi do³±czyæ do oferty o¶wiadczenia – zgodnie z wzorami okre¶lonymi w Za³±czniku Nr 4.1 do SIWZ i Za³±czniku Nr 4.2 do SIWZ.
Informacje zawarte w O¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c wraz z ofert± zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Tre¶æ zobowi±zania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywaæ na zakres zobowi±zania innego podmiotu, okre¶laæ czego dotyczy zobowi±zanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie bêdzie ono wykonywane.
4. Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ dokument pe³nomocnictwa (je¿eli zachodzi potrzeba za³±czenia pe³nomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postêpowaniu ).
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, samodzielnie ( bez odrêbnego wezwania ze strony Zamawiaj±cego ) przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innymi wykonawcami sk³adaj±cymi oferty w danym postêpowaniu ( o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp ).
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 5 do SIWZ - O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| gwarancja jako¶ci: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
dla Zadania Nr 1 - Prace modernizacyjno – adaptacyjne w Poradniach Przychodni Specjalistycznej :
ZMIANY W TRE¦CI UMOWY
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania Umowy, w szczególno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie Umowy, uniemo¿liwiaj±ce terminow± realizacjê Umowy, przy czym za si³ê wy¿sz± przyjmuje siê zdarzenie, które pozostaje poza kontrol± Strony Umowy, zdarzenie zewnêtrzne, któremu nie mo¿na zapobiec oraz które wyró¿nia siê nadzwyczajnym charakterem np. gwa³towne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia ¿ycia spo³ecznego, w szczególno¶ci: katastrofy ¿ywio³owe, w szczególno¶ci huragany, trzêsienia ziemi, powód¼, strajk z wy³±czeniem wewnêtrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, kwarantanny z uwagi na wyst±pienie zagro¿eñ zwi±zanych z wystêpowaniem chorób zaka¼nych;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± dla Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik Nr 8 do SIWZ, zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej Za³±cznik Nr 2 do Umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1;
5) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda Zamawiaj±cego oraz inspektora nadzoru), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcê zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu okre¶lonego w Umowie;
6) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia Stron Umowy;
7) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
8) konieczno¶ci dokonania zmiany osób, o których mowa w tre¶ci Umowy, po Stronie którejkolwiek ze Stron Umowy;
9) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po Stronie Zamawiaj±cego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie zadania.
2. Konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, o których mowa w ust. 1 pkt. 5, zachodzi w sytuacji, gdy:
1) w przypadku niedostêpno¶ci na rynku materia³ów wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowanej zaprzestaniem/brakiem w produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów – zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbêdnych elementów Umowy,
2) w przypadku pojawienia siê na rynku materia³ów umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci robót– zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbêdnych elementów Umowy,
3) w przypadku konieczno¶ci zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, wynik³ych na skutek dokonania poprawek i uzupe³nieñ w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy– zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbêdnych elementów Umowy,
4) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki realizacji lub warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych instalacji, sieci – zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbêdnych elementów Umowy,
5) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy – zmiana przedmiotu, terminu i innych niezbêdnych elementów Umowy.
3. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wynagrodzenia w stosunku do tre¶ci Umowy i oferty z zastrze¿eniem § 7 ust. 2 w sytuacji, gdy:
1) zachodzi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych. Podstaw± okre¶lenia wynagrodzenia za roboty zamienne bêdzie protokó³ konieczno¶ci uzgodniony przez Strony oraz kosztorys sporz±dzony przez Wykonawcê metod± kalkulacji szczegó³owej, zawieraj±cej zakres robót wed³ug technologii przyjêtej w kosztorysach ofertowych, stanowi±cej podstawê obliczenia ceny w ofercie oraz zakres robót podlegaj±cych wykonaniu wed³ug nowej technologii, z uwzglêdnieniem danych wyj¶ciowych do kosztorysowania okre¶lonych poni¿ej:
a) stawka R-g, wska¼nik kosztów po¶rednich i zysk – bêd± to¿same z wielko¶ci± tych sk³adników zawartych w kosztorysach ofertowych,
b) ceny materia³ów wed³ug ¶rednich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materia³ów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB,IME i IMI) sekocenbud, obowi±zuj±cych w danych okresie i zawieraj±cych ceny zakupu, a w przypadku ich braku wed³ug cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiaj±cym,
c) ceny sprzêtu wed³ug ¶rednich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej pracy sprzêtu sekocenbud (IRS), obowi±zuj±cych w danych okresie, a przypadku ich braku wed³ug cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiaj±cym.
Ilo¶æ jednostek przedmiarowych zakresu robót podlegaj±cych zamianie zostanie okre¶lona na podstawie przedmiaru sporz±dzonego w oparciu o dokumentacjê projektow±. Tak sporz±dzone kosztorysy po uprzednim ich sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego, bêd± stanowi³y podstawê zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy w formie aneksu do umowy. Rozliczenie wykonanych robót budowlanych zamiennych bêdzie wynagrodzeniem kosztorysowym. Je¿eli cena jednostkowa przed³o¿ona przez Wykonawcê do akceptacji Zamawiaj±cemu bêdzie nieuzasadniona, Zamawiaj±cy wprowadzi korektê ceny opart± na w³asnych wyliczeniach. Wykonawca powinien dokonaæ wyliczeñ cen za roboty zamienne oraz przedstawiæ Zamawiaj±cemu do akceptacji wysoko¶æ wynagrodzenia wynikaj±c± ze zmian, przed rozpoczêciem robót;
4. Z wnioskiem o zmianê Umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany Umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian Umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany Umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
5. W ka¿dym przypadku Strony mog± dokonaæ odpowiedniej zmiany Umowy w zakresie elementów nieistotnych, a w zakresie postanowieñ istotnych – poza przypadkami okre¶lonymi w Umowie, równie¿ w razie zaistnienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej. Strony mog± w szczególno¶ci: wyd³u¿yæ termin p³atno¶ci oraz zmieniæ Umowê w razie zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian.
Dla zadania Nr 2 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych zwi±zanych z monta¿em / wyposa¿eniem budynku w windê osobow± w budynku Przychodni Specjalistycznej
ZMIANY W TRE¦CI UMOWY
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania Umowy, w szczególno¶ci:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie Umowy, uniemo¿liwiaj±ce terminow± realizacjê Umowy, przy czym za si³ê wy¿sz± przyjmuje siê zdarzenie, które pozostaje poza kontrol± Strony Umowy, zdarzenie zewnêtrzne, któremu nie mo¿na zapobiec oraz które wyró¿nia siê nadzwyczajnym charakterem np. gwa³towne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia ¿ycia spo³ecznego, w szczególno¶ci: katastrofy ¿ywio³owe, w szczególno¶ci huragany, trzêsienia ziemi, powód¼, strajk z wy³±czeniem wewnêtrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, kwarantanny z uwagi na wyst±pienie zagro¿eñ zwi±zanych z wystêpowaniem chorób zaka¼nych;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2b, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± dla Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia Stron Umowy;
5) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
6) konieczno¶ci dokonania zmiany osób, o których mowa w tre¶ci Umowy, po Stronie którejkolwiek ze Stron Umowy;
7) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po Stronie Zamawiaj±cego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie zadania.
2. Z wnioskiem o zmianê Umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak i Zamawiaj±cy. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany Umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian Umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê. Wszelkie zmiany Umowy dla swej wa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
3. W ka¿dym przypadku Strony mog± dokonaæ odpowiedniej zmiany Umowy w zakresie elementów nieistotnych, a w zakresie postanowieñ istotnych – poza przypadkami okre¶lonymi w Umowie, równie¿ w razie zaistnienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej. Strony mog± w szczególno¶ci: wyd³u¿yæ termin p³atno¶ci oraz zmieniæ Umowê w razie zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Sk³adanie ofert w Sekretariacie SP ZOZ pok. Nr 1 - I piêtro.
Otwarcie ofert dnia 21 stycznia 2021 r. o godz. 10.10 w Sali Konferencyjnej SP ZOZ pok. Nr 13 - II piêtro.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu jest Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w ¦widniku, ul. B. Le¶miana 4, 21-040 ¦widnik, adres e – mail : sekretariat@spzozswidnik.pl telefon ( 81 ) 452 30 50,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej w ¦widniku jest Pan S³awomir Zagojski, kontakt: adres e-mail : iod@spzozswidnik.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Przychodni Specjalistycznej SPZOZ ¦widnik – ul. B. Le¶miana 4”, - numer sprawy: SPZOZ/ZP/271/26/12/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pó¼n. zm. ), dalej „ustawa Pzp”,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wymagania dotycz±ce zatrudnienia przez Wykonawcê, Podwykonawcê lub osoby wspólnie ubiegaj±ce siê o zamówienie, na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, okre¶la obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia : prace fizyczne obejmuj±ce roboty ogólnobudowlane i instalacyjne objête zakresem zamówienia (Obowi±zek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te bêd± wykonywane samodzielnie i osobi¶cie przez osoby fizyczne prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).
Rozwi±zania równowa¿ne.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia zostaje opisana poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiaj±cy informuje, i¿ zapis ten jest jedynie przyk³adowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadaæ materia³y u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza realizacjê zamówienia poprzez zastosowanie materia³ów równowa¿nych. Zamawiaj±cy przez podanie nazw w³asnych produktów, okre¶la minimalne parametry techniczne, cechy u¿ytkowe oraz jako¶ciowe (m.in.: wymiary, sk³ad, zastosowany materia³, kolor, odcieñ, przeznaczenie urz±dzeñ, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadaæ materia³y równowa¿ne, aby spe³nia³y stawiane wymagania.
Je¿eli w SIWZ ( i dokumentach stanowi±cych za³±czniki do SIWZ ) przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materia³ów, urz±dzeñ, itp. równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ wskazane.
ZA£¡CZNIKI
Nazwa: Zadanie Nr 1 - Prace modernizacyjno – adaptacyjne w Poradniach Przychodni Specjalistycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjno – adaptacyjnych w Poradniach Przychodni Specjalistycznej, zlokalizowanych przy ul. B. Le¶miana 4, obejmuj±cych pomieszczenia nastêpuj±cych poradni:
a) Poradnia Po³o¿niczo-Ginekologiczna ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w 2 gabinetach przyjêæ z czê¶ci± zabiegow±, sanitariatach, rejestracji, poczekalni oraz w pomieszczeniu Szko³y Rodzenia/Po³o¿ne ¦rodowiskowe ),
b) Poradnia Kardiologiczna, Poradnia Diabetologiczna – poradnie usytuowane w jednym pomieszczeniu ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/ modernizacyjnych w pomieszczeniu poradni oraz gabinecie EKG ),
c) Poradnia Chirurgii Ogólnej ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w gabinecie przyjêæ, zabiegowym, opatrunków gipsowych oraz pomieszczeniach sanitarnych ogólnodostêpnych ),
d) Poradnia Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/ modernizacyjnych w gabinecie przyjêæ, zabiegowym oraz sk³adziku porz±dkowym ),
e) Poradnia Hematologiczna, Poradnia Endokrynologiczna – poradnie usytuowane w jednym pomieszczeniu ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w pomieszczeniu poradni ),
f) Poradnia Gru¼licy i Chorób P³uc ( wykonanie prac remontowo-budowlanych/modernizacyjnych w gabinecie przyjêæ, gabinecie zabiegowym, sanitariatach, rejestracji i poczekalni ).
2) Rodzaj robót oraz ich zakres zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej, w sk³ad której wchodz±:
a) rysunki :
- Poradnie Specjalistyczne – stan istniej±cy I piêtro,
- Poradnie Specjalistyczne – stan istniej±cy parter,
- Poradnie Specjalistyczne – stan projektowany I piêtro,
- Poradnie Specjalistyczne – stan projektowany parter,
stanowi±ce Za³±cznik Nr 8.1 do SIWZ,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace modernizacyjno – adaptacyjne w poradniach Przychodni Specjalistycznej, stanowi±ca Za³±cznik Nr 7.1 do SIWZ,
c) przedmiary robót pn.:
- Prace modernizacyjne w Poradni Po³o¿niczo – Ginekologicznej,
- Prace modernizacyjne w Poradni Kardiologicznej, Poradni Diabetologicznej,
- Prace modernizacyjne w Poradni Chirurgii Ogólnej,
- Prace modernizacyjne w Poradni Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej,
- Prace modernizacyjne w Poradni Hematologicznej, Poradni Endokrynologicznej,
- Prace modernizacyjne w Poradni Gru¼licy i Chorób P³uc,
stanowi±ce Za³±cznik Nr 9.1 do SIWZ
oraz
szczegó³owo okre¶lony zosta³ w Za³±czniku Nr 1.1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45000000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 4
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| gwarancja jako¶ci: | 40,00 |
Nazwa: Zadanie Nr 2 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych zwi±zanych z monta¿em / wyposa¿eniem budynku w windê osobow± w budynku Przychodni Specjalistycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych zwi±zanych z monta¿em / wyposa¿eniem budynku w windê osobow± wraz z dostaw± i monta¿em d¼wigu osobowego w budynku Przychodni Specjalistycznej, ul. B. Le¶miana4, obejmuj±ce:
a) opracowanie dokumentacji projektowej dla proponowanego do zamontowania d¼wigu osobowego,
b) wykonanie prac niezbêdnych do realizacji zamówienia oraz przystosowania istniej±cego szybu windowego do nowego d¼wigu osobowego (zamontowania d¼wigu osobowego w szybie o wiêkszych wymiarach ni¿ wytyczne projektowe ),
c) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej zasilania w zakresie niezbêdnym dla montowanego nowego d¼wigu osobowego wraz z pod³±czeniem do istniej±cej rozdzielni (tablicy) elektrycznej,
d) dostawê i zabudowê d¼wigu osobowego o parametrach oraz wyposa¿eniu spe³niaj±cym wymogi okre¶lone w Za³±czniku Nr 1.2 do SIWZ – Parametry techniczne d¼wigu osobowego,
e) skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych Urzêdu Dozoru Technicznego z przekazan± Zamawiaj±cemu dokumentacj± powykonawcz± wraz z RESURSEM,
f) uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie d¼wigu osobowego wg dyspozycji Zamawiaj±cego,
g) bezp³atnego wykonywania w okresie udzielonej gwarancji czynno¶ci konserwacyjnych d¼wigu osobowego.
2) Rodzaj robót oraz ich zakres zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej, w sk³ad której wchodz±:
a) rysunek:
- Szyb d¼wigowy – stan techniczny, stanowi±cy Za³±cznik Nr 8.2 do SIWZ,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace remontowo-budowlane zwi±zane z monta¿em / wyposa¿eniem budynku w windê osobow± i adaptacj± ju¿ istniej±cego szybu windowego, stanowi±ca Za³±cznik Nr 7.2 do SIWZ,
c) przedmiar robót pn. Prace remontowo-budowlane zwi±zane z monta¿em / wyposa¿eniem budynku w windê osobow± i adaptacj± ju¿ istniej±cego szybu windowego w budynku SP ZOZ w ¦widniku – ul. Le¶miana 4, stanowi±cy Za³±cznik Nr 9.2 do SIWZ.
3) Parametry d¼wigu osobowego szczegó³owo okre¶lone zosta³y w Za³±czniku Nr 1.2 do SIWZ – Parametry techniczne d¼wigu osobowego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45000000-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 4
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| cena: | 60,00 |
| gwarancja jako¶ci: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Pojazd ewakuacji medycznej
- Dostawa, monta¿, uruchomienie i demonta¿ kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposa¿aniem w ¦widniku, przy ul. Fabrycznej 3
- Dostawa narzêdzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
- Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku oraz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w ¦widniku w 2026 roku
- Modernizacja SP nr 5 w ¦widniku w zakresie wykonania izolacji ¶cian fundamentowych oraz niwelacji terenu w celu zabezpieczenia szko³y przed zalewaniem
- Modernizacja lokalu CUS przy ul. Norwida 2 w celu poprawy jako¶ci ¶wiadczonych us³ug spo³ecznych
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont pod³óg w placówkach biblioteki publicznej im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Pó³noc m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPO¯ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wroc³awskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji £ódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





