Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Pruszcz Gdański: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 77556 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, fax 058 3004843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów biurowych szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SiWZ do jednostek Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań w następujący sposób: Zadanie nr 1 obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR OT w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28, Zadanie nr 2 obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 3 i ANR CSA w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28 Zadanie nr 3 obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Skarszewach ul. Starogardzka 11 Zadanie nr 4 obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19 Zadanie nr 5 obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Bytowie ul. Zakładowa 4 Zadanie nr 6 obejmuje dostawę artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3-go Maja 44. Wykaz zadań częściowych wraz z przewidywaną ilością dostaw poszczególnych artykułów w czasie trwania umowy zawiera załącznik nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2 Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą po jednej próbce następujących materiałów: 1) długopis opisany w: zadaniu 1 - poz. 6; zadaniu 2 tabela A - poz. 8; zadaniu 2 tabela B - poz. 8; zadaniu 3 - poz. 4; zadaniu 4 - poz. 6; zadaniu 5 - poz. 9; zadaniu 6 - poz. 3 2) gumka do papieru opisana w: zadaniu 1 - poz. 25; zadaniu 2 tabela B - poz. 13; zadaniu 3 - poz. 9; zadaniu 4 - poz. 12; zadaniu 5 - poz. 15, 3) klej biurowy opisany w: zadaniu 1 - poz. 32; zadaniu 2 tabela A - poz. 30; zadaniu 2 tabela B - poz. 18; zadaniu 3 - poz. 12; zadaniu 4 - poz. 15; zadaniu 5 - poz. 19; zadaniu 6 - poz. 19 4) korektor szybkoschnący w długopisie opisany w: zadaniu 1 - poz.40; zadaniu 2 tabela A - poz. 39; zadaniu 3 -poz. 17; zadaniu 4 -poz. 20; zadaniu 5 -poz. 26; zadaniu nr 6 - poz. 26 5) ołówek HB opisany w: zadaniu 1 - poz. 51; zadaniu 2 tabela B - poz. 28; zadaniu 3 - poz. 22; zadaniu 4 - poz. 27; zadaniu 5 - poz. 30; 6) taśma klejąca opisana w: zadaniu 1 - poz. 68; zadaniu 2 tabela A - poz. 77; zadaniu 2 tabela B poz. 36; zadaniu 4 - poz. 38; zadaniu 5 - poz. 38; 7) zszywacz do zszywek opisany w: zadaniu 1 - poz. 80; zadaniu 2 tabela A - poz.83; zadaniu 2 tabela B - poz.45; zadaniu 4 - poz.48; zadaniu 6 - poz. 47. Próbki należy dostarczyć w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę. W przypadku składania ofert na kilka zadań, a dany artykuł powtarza się - próbkę należy złożyć w jednym egzemplarzu. Próbki należy dostarczyć w zamkniętym kartonie oznakowanym jako próbki do oferty na dostawę materiałów biurowych. 3 W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczyć wyrobów innego producenta niż wskazano w formularzu cenowym - załącznik nr 2a. 4 Dostarczone towary muszą być nowe, wolne od wad technicznych i prawnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.30 - Ołówki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.30 - Ołówki Oryginalny kod CPV: 30.23.21.40 - Markery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.30 - Markery Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 28.61.12.00 - Nożyczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.12.00 - Nożyczki Oryginalny kod CPV: 25.24.72.30 - Linijki Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.25.00 - Linijki Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych w pkt 1, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dołączy dokumenty wykazane w pkt 3.2.1 lit) a), b) części II specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Postać oferty: 3.1 Ofertę stanowi: 3.1.1 Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Cenę ( za cały przedmiot zamówienia w zależności od wyboru zadania: zadanie nr 1 - należy podać wartość z wiersza SUMA zadania nr 1, w zadaniu nr 2 w formularzu ofertowym podajemy wartość z wiersza SUMA zadnia nr 2 tabeli A plus SUMA zadnia nr 2 tabeli B, w zadaniu nr 3 - należy podać wartość z wiersza SUMA zadania nr 3, w zadaniu nr 4 - należy podać wartość z wiersza SUMA zadania nr 4, w zadaniu nr 5 - należy podać wartość z wiersza SUMA zadania nr 5, w zadaniu nr 6 - należy podać wartość z wiersza SUMA zadania nr 6). 3.1.2 Wypełniony i podpisany druk Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.1.3 Próbki następujących materiałów: długopis opisany w: zadaniu 1 - poz. 6; zadaniu 2 tabela A - poz. 8; zadaniu 2 tabela B - poz. 8; zadaniu 3 - poz. 4; zadaniu 4 - poz. 6; zadaniu 5 - poz. 9; zadaniu 6 - poz. 3 gumka do papieru opisana w: zadaniu 1 - poz. 25; zadaniu 2 tabela B - poz. 13; zadaniu 3 - poz. 9; zadaniu 4 - poz. 12; zadaniu 5 - poz. 15, klej biurowy opisany w: zadaniu 1 - poz. 32; zadaniu 2 tabela A - poz. 30; zadaniu 2 tabela B - poz. 18; zadaniu 3 - poz. 12; zadaniu 4 - poz. 15; zadaniu 5 - poz. 19; zadaniu 6 - poz. 19 korektor szybkoschnący w długopisie opisany w: zadaniu 1 - poz.40; zadaniu 2 tabela A - poz. 39; zadaniu 3 -poz. 17; zadaniu 4 -poz. 20; zadaniu 5 -poz. 26; zadaniu nr 6 - poz. 2; ołówek HB opisany w: zadaniu 1 - poz. 51; zadaniu 2 tabela B - poz. 28; zadaniu 3 - poz. 22; zadaniu 4 - poz. 27; zadaniu 5 - poz. 30; taśma klejąca opisana w: zadaniu 1 - poz. 68; zadaniu 2 tabela A - poz. 77; zadaniu 2 tabela B poz. 36; zadaniu 4 - poz. 38; zadaniu 5 - poz. 38; zszywacz do zszywek opisany w: zadaniu 1 - poz. 80; zadaniu 2 tabela A - poz.83; zadaniu 2 tabela B - poz.45; zadaniu 4 - poz.48; zadaniu 6 - poz. 47. Próbki należy dostarczyć w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę. W przypadku składania ofert na kilka zadań, a dany artykuł powtarza się - próbkę należy złożyć w jednym egzemplarzu. Próbki należy dostarczyć w zamkniętym kartonie oznakowanym jako próbki do oferty na dostawę materiałów biurowych. 3.2. Do oferty załączone muszą być: 3.2.1 Oświadczeniach i dokumentach, jw celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany druk -Oświadczenie, że Wykonawca spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655) - stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 1 musi spełnić każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej. Oświadczenie wymienione w pkt. 3.2.1a składa każdy z Wykonawców lub składają wspólnie. 3.2.2 Ponadto do oferty musi być dołączone: a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 3.2.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2.1 lit b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.2.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR OT Gdańsk w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Powstańców Warszawy 28, pokój 01.07A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat ANR OT Gdańsk w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych do ANR OT w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28 szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.20-8, 30.19.21.30-1, 30.23.21.40-7, 25.24.71.00-5, 28.61.12.00-0, 22.85.10.00-7, 21.23.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych do do ANR GNiAZ w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 3 i ANR CSA w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28 szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.20-8, 30.19.21.30-1, 22.85.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Skarszewach ul. Starogardzka 11 szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.20-8, 30.19.21.30-1, 30.23.21.40-7, 22.85.10.00-7, 21.23.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19 szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.20-8, 30.19.21.30-1, 30.23.21.40-7, 22.85.10.00-7, 21.23.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Bytowie ul. Zakładowa 4 szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.20-8, 30.19.21.30-1, 30.23.21.40-7, 25.24.72.30-5, 22.85.10.00-7, 21.23.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3-go Maja 44. szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.20-8, 30.19.21.30-1, 30.23.21.40-7, 25.24.72.30-5, 22.85.10.00-7, 21.23.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- "Usługi wycen nieruchom. położonych na terenie pow. wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego i sztumskiego w I półroczu 2026 roku"
- "Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji, przewodów infrastruktury grzewczej wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych położonych na terenie pow. tczewskiego i gdańskiego-III"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





