eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.) na terenie KPP Choszczno na parkingu strzeżonym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-31



Ogłoszenie nr 775467-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.

Komenda Wojewódzka Policji:

Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.) na terenie KPP Choszczno na parkingu strzeżonym

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000, Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 47 78 11 479,
faks: 47 78 11 477
e-mail: zzp@sc.policja.gov.pl,
www: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pocztą, przez posłańca lub osobiście

Adres: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. św.św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2020 , poz. 110 ze zm.) na terenie KPP Choszczno na parkingu strzeżonym

Numer referencyjny: ZZ-2380-95/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub
części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem
przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym
(t.j. Dz.U.2020 poz.110 ze zm.) na terenie działania KPP Choszczno na parkingu strzeżonym, 2. Realizacja każdej usługi obejmuje: 1) protokolarne
przyjęcie pojazdu i/lub jego części nie później niż w ciągu 30 minut od momentu dostarczenia go
przez przewoźnika całodobowo, przez wszystkie dni kalendarzowe w okresie trwania umowy, 2) w
przypadku pojazdu uszkodzonego, zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób
nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza
pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika, 3) w przypadku pojazdu
nieuszkodzonego, zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie
jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur, 4) w
przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym,
umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu i
powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru, 5) umożliwienie pracownikom
Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu lub części
samochodowych, 6) zapewnienie dostępu do pojazdu lub części samochodowych osobom
legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego w celu dokonania oględzin i
ekspertyz, 7) strzeżenie pojazdów i/lub ich części przechowywanych na parkingu przez 24 godziny na
dobę, 7 dni w tygodniu poprzez system wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer i przy pomocy
ochrony osobowej, 8) wydanie pojazdu i/lub części osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym
przez Zlecającego, 9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności finansowej za powierzone mienie. 3. Ilość
usług określona w formularzu kalkulacji cenowej dla każdej części zamówienia jest wielkością
szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi
potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w
stosunku do Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres
obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od
wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związana z przedmiotem umowy ponosi
odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wyrządzone w przechowywanym
mieniu na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł, 5. Zaoferowana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto
za jedną dobę przechowywania musi obejmować wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie (nakłady)
niezbędne do realizacji zamówienia. Ceny ryczałtowe brutto za 1 (jedną) dobę przechowywania
zostały określone z uwzględnieniem stałego (ciągłego) utrzymania minimalnej ilości miejsc
parkingowych do dyspozycji Zlecającego niezależnie od rozmiaru wykonanych prac oraz bez względu
na to jaka jest pora dnia, jaki jest dzień tygodnia i czy jest to dzień ustawowo wolny od pracy lub
święto. Za ustalenie ilości prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) w
całości oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego
odpowiada tylko i wyłącznie Wykonawca. 6. Parking Wykonawcy musi posiadać: 1) miejsce wydzielone wyłącznie dla przechowywanych pojazdów zabezpieczonych przez Policję, 2) zamykane
pomieszczenie do przechowywania części samochodowych lub innych elementów zabezpieczonego
pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu w celu ich zabezpieczenia przed zniszczeniem lub
zaginięciem, 3) oświetlenie w porze nocnej o zasięgu zapewniającym widoczność na terenie
wydzielonym wyłącznie dla przechowywanych pojazdów zabezpieczonych przez Policję, 4) system
wewnętrznego monitoringu działającego całodobowo, 7 dni w tygodniu przy pomocy kamer o zasięgu
zapewniającym rejestrację obrazu na terenie wydzielonym wyłącznie dla przechowywanych pojazdów
zabezpieczonych przez Policję, 5) parking powinien być strzeżony przez 24 godziny na dobę przy
pomocy ochrony osobistej. Ponadto miejsce wydzielone na parkingu Wykonawcy musi posiadać: a)
nieprzesuwne ogrodzenie o wysokości minimum 150 cm; b) bramę wjazdową zabezpieczającą przed
dostępem osób trzecich w sposób uniemożliwiający wejście o wysokości min. ogrodzenia, zawieszoną
nad ziemią w odległości uniemożliwiającej przejście osoby trzeciej, o szerokości pozwalającej na
wjazd pojazdu holującego wraz z pojazdem holowanym; c) utwardzoną materiałem budowlanym
nawierzchnię stanowisk postojowych; d) do stałej dyspozycji Zamawiającego miejsca do
przechowywania na koszt Policji pojazdów w liczbie: - dla KPP Choszczno co najmniej 7 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 2 stanowisk jednocześnie. W przypadku składania oferty na
więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi posiadać do stałej dyspozycji Zamawiającego
łącznie tyle stanowisk, ile wynika z wymagań dla każdej części oddzielnie, na które została złożona
oferta. Dotyczy to również Wykonawców, którzy na podstawie wcześniejszych umów świadczą
przedmiotowe usługi na terenie innych jednostek. W przypadku niespełnienia powyższego warunku
oferta zostanie odrzucona we wszystkich tych częściach, na które Wykonawca złożył ofertę, jako
niezgodną ze specyfikacją. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania wizji lokalnej
parkingu wskazanego w ofercie celem weryfikacji złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu
lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz
z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ze stanem faktycznym. Wykaz narzędzi musi
być zgodny ze stanem faktycznym w dniu jego złożenia. 10. Parking powinien znajdować się w
odległości nie większej niż 35 km licząc od siedziby jednostki organizacyjnej Policji (Zlecającego) Wykonawca musi określić dokładne położenie parkingu w jakiej miejscowości z nazwą ulicy oraz
dokładnym numerem. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Podwykonawcy: a) Zamawiający dopuszcza
powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. b) W przypadku powierzenia realizacji
zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b
ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i
podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załączniki nr 2 i 3 do siwz).
Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 3 siwz oraz we wzorze umowy
(załącznik nr 8 do siwz).


II.5) Główny kod CPV: 98.35.11.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 8943,09
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Przez cały okres realizacji umowy wykonawca będzie dysponował
parkingiem, który posiada i będzie spełniał przez cały czas realizacji umowy, niżej określone
warunki tj: Parking Wykonawcy musi posiadać: 1) miejsce wydzielone odrębnym ogrodzeniem
wyłącznie dla przechowywanych pojazdów zabezpieczonych przez Policję, 2) zamykane
pomieszczenie do przechowywania części samochodowych lub innych elementów zabezpieczonego
pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu w celu ich zabezpieczenia przed zniszczeniem lub
zaginięciem, 3) oświetlenie w porze nocnej o zasięgu zapewniającym widoczność na terenie
wydzielonym wyłącznie dla przechowywanych pojazdów zabezpieczonych przez Policję, 4) system
wewnętrznego monitoringu działającego całodobowo, 7 dni w tygodniu przy pomocy kamer o
zasięgu zapewniającym rejestrację obrazu na terenie wydzielonym wyłącznie dla
przechowywanych pojazdów zabezpieczonych przez Policję, 5) parking strzeżony przez 24 godziny
na dobę przy pomocy ochrony osobowej. Ponadto miejsce wydzielone na parkingu Wykonawcy
musi posiadać: a) nieprzesuwne ogrodzenie o wysokości minimum 150 cm; b) bramę wjazdową
zabezpieczającą przed dostępem osób trzecich w sposób uniemożliwiający wejście o wysokości
min. ogrodzenia, zawieszoną nad ziemią w odległości uniemożliwiającej przejście osoby trzeciej, o
szerokości pozwalającej na wjazd pojazdu holującego wraz z pojazdem holowanym; c) utwardzoną
materiałem budowlanym nawierzchnię stanowisk postojowych; d) do stałej dyspozycji
Zamawiającego miejsca do przechowywania na koszt Policji pojazdów w liczbie: - dla KPP Choszczno co najmniej 7 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 2 stanowisk jednocześnie.
Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odrzuceniem oferty jako
nieodpowiadającej treści SIWZ. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część
zamówienia Wykonawca musi posiadać do stałej dyspozycji Zamawiającego łącznie tyle stanowisk,
ile wynika z wymagań dla każdej części oddzielnie, na które została złożona oferta. Dotyczy to
również Wykonawców, którzy na podstawie wcześniejszych umów świadczą przedmiotowe usługi
na terenie innych jednostek. W przypadku niespełnienia powyższego warunku oferta zostanie
odrzucona we wszystkich tych częściach, na które Wykonawca złożył ofertę, jako niezgodna ze
specyfikacją.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
B. ETAP PO OTWARCIU OFERT:Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona , do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na
dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że: a)
Wykonawca (podwykonawca) nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w
rozdziale V ust. 1 pkt 1.1 a) i b) siwz z zastrzeżeniem zapisów w rozdziale V ust. 1, pkt 1.1.1. siwz:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku poważnego naruszenia w sposób zawiniony obowiązków
zawodowych, co podważa jego uczciwość; W przypadku składania oferty wspólnej ww.
oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy
złożyć w oryginale. 3) oświadczenie Wykonawcy o braku naruszenia obowiązków dotyczących
płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne W przypadku
składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę
wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. UWAGA! Oświadczenia te należy złożyć
zgodnie ze wzorem oświadczeń stanowiącym - załącznik nr 9 do siwz.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
B. ETAP PO OTWARCIU OFERT:Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których
mowa w rozdziale V ust. 1 pkt.1.2: - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń
technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 7 do siwz. Wykaz ten musi
być zgodny ze stanem faktycznym w dniu jego złożenia


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) i b) siwz; 1.1. W przypadku
korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych
podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów
określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) i b) siwz; - w przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw
wykluczenia 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - aktualne na dzień
składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz w celu wstępnego
potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1
pkt. 1.2. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów, należy w
oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania spełniania, w zakresie, w
jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania
oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki
cywilnej każdy wspólnik itd.) . Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3.
zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku polegania na zasobach
innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych 4.
wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami
według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 5. wypełniony/e i podpisany/e oryginał/y
formularza/y kalkulacji cenowej - na daną część - według wzorów stanowiących załączniki od nr
6.1 do 6.4 do siwz; 6. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem
kopii do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do
wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do
reprezentacji wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.).
Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z
wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust. 11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania
Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do
siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z
Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
odległość parkingu od siedziby Policji podana w km:40,00
cena brutto oferty:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 142 ust. 5
oraz art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany
wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, w
następujących przypadkach: 1) zmiana cen jednostkowych usług w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT 2)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października
2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 3)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne. 2.Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub
Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, rachunków bankowych, osób
zatrudnionych do wykonywania czynności w zamówieniu, zmianie podwykonawcy i numerów
telefonów kontaktowych Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie
wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 3. Dokonanie zmiany w ust. 1 pkt. 2 i 3 może
nastąpić, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty
wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen.
Jednocześnie Zamawiającemu, będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z
przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za usługę
przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z
podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu,
że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia
następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie,
o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenia lub
dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 6. Termin, od
którego ulegnie zmiana wynagrodzenia Wykonawcy strony ustalą w aneksie do umowy. 7. Zmiana
umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 i 3 jest nieważna.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 13:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.