eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › BUDOWA LINII O¦WIETLENIA ULICZNEGO W CI¡GU DROGI DW nr 473 MIEJSCOWO¦CI KAMOCIN i SZYD£ÓW, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. £ÓDZKIE

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-30



Og³oszenie nr 775451-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Urz±d Gminy Grabica:

BUDOWA LINII O¦WIETLENIA ULICZNEGO W CI¡GU DROGI DW nr 473 MIEJSCOWO¦CI KAMOCIN i SZYD£ÓW, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. £ÓDZKIE

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Grabica, krajowy numer identyfikacyjny 53542200000000, Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska

telefon: 44 6161188
faks: 44 6161188
e-mail: zamowieniapubliczne@grabica.pl
www: grabica.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, grabica.biuletyn.net

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Urz±d Gminy w Grabicy, Grabica 66, 97-306 Grabica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: BUDOWA LINII O¦WIETLENIA ULICZNEGO W CI¡GU DROGI DW nr 473 MIEJSCOWO¦CI KAMOCIN i SZYD£ÓW, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. £ÓDZKIE

Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: wszystkich czê¶ci

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST budowa linii o¶wietlenia ulicznego w ci±gu drogi DW nr 473 w miejscowo¶ci Kamocin i Szyd³ów w podziale na 2 czê¶ci zamówienia, tj.
a) Czê¶æ I - budowa o¶wietlenia ulicznego w ci±gu drogi DW nr 473 w miejscowo¶ci Kamocin, wg dokumentacji projektowej,
b) Czê¶æ II - budowa o¶wietlenia ulicznego w ci±gu drogi DW nr 473 w miejscowo¶ci Szyd³ów, wg dokumentacji projektowej

2. ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE m.in.:
a) Czê¶æ I – rozbudowa o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Kamocin na podstawie Projektu budowlano – wykonawczego stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SIWZ, tj:
 monta¿ wysiêgników na istniej±cych s³upach,
 monta¿ opraw o¶wietleniowych na wysiêgnikach.
b) Czê¶æ II - budowê o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Szyd³ów - Kolonia na podstawie Projektu budowlano – wykonawczego stanowi±cego Za³±cznik nr 10 do SIWZ, tj:
 monta¿ napowietrznej linii o¶wietlenia ulicznego,
 budowê linii kablowej o¶wietlenia ulicznego,
 monta¿ szafki sterowania i zasilania o¶wietlenia na konstrukcji stacji transformatorowej,
 monta¿ na istniej±cych s³upach wysiêgników dla opraw o¶wietlenia ulicznego,
 monta¿ i pod³±czenie opraw o¶wietlenie ulicznego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ujêty zosta³ w Dokumentacji projektowej poszczególnych Czê¶ci (Projektach budowlano-wykonawczych, Przedmiarach robót) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowi±cych Za³±czniki do SIWZ.
3. W RAMACH W/W ROBÓT KA¯DEJ Z CZʦCI, WYKONAWCA ZOBOWI¡ZANY JEST DO:
a) zorganizowania zaplecza budowy, pod³±czenia mediów we w³asnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez ca³y okres trwania budowy.
b) sporz±dzenia i przekazania Zamawiaj±cemu planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, sporz±dzonego zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nast±piæ w ci±gu 7 dni od daty przekazania placu budowy.
c) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym uwzglêdniaj±c jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu oraz wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania i jego demonta¿u po wykonaniu robót - je¿eli zajdzie konieczno¶æ;
d) wykonania wszystkich badañ potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jako¶ci wykonanych robót i wbudowanych materia³ów.
e) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególno¶ci do przeciwdzia³ania wypadkom z udzia³em osób trzecich. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody wyrz±dzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy,
f) dbania o porz±dek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w nale¿ytym stanie i porz±dku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
g) natychmiastowego usuniêcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcê w trakcie realizacji robót,
h) zabezpieczenie instalacji, urz±dzeñ i obiektów na terenie robót i w jej bezpo¶rednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
i) pokrycia kosztów zwi±zanych z bie¿±c± obs³ug± geodezyjn± inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajduj± siê na terenie realizacji robót.
j) dokonania niezbêdnych uzgodnieñ przed realizacj± robót z w³a¶ciwym Zak³adem Energetycznym.
k) ubezpieczenia terenu budowy na w³asny koszt oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 umowy niniejszej umowy,
l) wspó³pracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim.
m) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowi±zek zagospodarowania powsta³ych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustaw± o odpadach (tj. Dz. U. z 2018, poz. 992 z pó¼n. zm.) i ustaw± z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony ¶rodowiska (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z pó¼n. zm.). W cenie rycza³towej Wykonawca ma obowi±zek uwzglêdniæ odleg³o¶æ i koszt wywozu, sk³adowania oraz utylizacji odpadów.
n) prowadzenia robót rozbiórkowych, monta¿owych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401).
o) uporz±dkowanie terenu budowy po zakoñczeniu robót, zaplecza budowy, jak równie¿ terenów s±siaduj±cych zajêtych lub u¿ytkowanych przez Wykonawcê w tym dokonania na w³asny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
p) przekazania Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletno¶ci przez Inspektora Nadzoru, najpó¼niej w terminie do dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
q) Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjêtej do zasobów przez Powiatowy O¶rodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
r) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jako¶ci na okres wskazany w ofercie i wyd³u¿enia okresu rêkojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru koñcowego.


II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.14.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 90

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Spe³nienie warunku wymienionego zostanie uznane, je¿eli:
a) Dla Czê¶ci I
Wykonawca wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub rozbudowie lub monta¿u o¶wietlenia ulicznego
o warto¶ci co najmniej 15.000,00 z³ brutto.
Dla Czê¶ci II
Wykonawca wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub rozbudowie lub monta¿u o¶wietlenia ulicznego
o warto¶ci co najmniej 40.000,00 z³ brutto.
b) dla Czê¶ci I i II
Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ i skieruje do realizacji zamówienia publicznego min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, które uprawniaj± do kierowania robotami w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlana, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia.
Przez uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy – Prawo budowlane i aktów wykonawczych do tej ustawy lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granic±, uznane w Polsce na podstawie aktualnych przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.

Uwaga:
Dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego, powy¿ej, je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez NBP w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, Zamawiaj±cy za podstawê przeliczenia przyjmuje ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
4) o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu niniejsze o¶wiadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. (art. 24 ust. 11)
5) Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VII ppkt. 3.1 – 3.3 SIWZ.
6) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII pkt. 3 ppkt. 1)-3) SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.
7) Dokument, o którym mowa w ppkt 6 lit. a SIWZ, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8) Dokument, o którym mowa w ppkt 6 lit. b SIWZ, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ppkt 6) SIWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 7) i ppkt 8) SIWZ stosuje siê.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument zgodnie z pkt. V ppkt. 4 SIWZ – je¿eli dotyczy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:
Dla Czê¶ci I – 400,00 z³ (s³ownie: czterysta z³otych zero groszy).
Dla Czê¶ci II – 1.000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych zero groszy).
W przypadku wniesienia wadium w innej walucie ni¿ PLN nale¿y stosowaæ ¶redni kurs NBP dla danej waluty, obowi±zuj±cy w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu.
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 18.01.2021r.
do godz. 10:00
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.):
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
4. Wadium w wysoko¶ci okre¶lonej w ppkt. 1 nale¿y wnie¶æ:
a) w pieni±dzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy Ziemi Piotrkowskiej o/Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006 tytu³em: WADIUM
w postêpowaniu znak ZP.271.1.13.2020 lub WADIUM na budowê o¶wietlenia ulicznego w ci±gu drogi DW nr 473 Czê¶ci I /Czê¶æ II
W przypadku wp³aty wadium w pieni±dzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy wykonawcy w nazwie konta), do tytu³u przelewu nale¿y dodaæ informacjê o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona.
W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiaj±cego.
b) w formie innej ni¿ pieni±dz (porêczeniach lub gwarancjach) orygina³ dokumentu nale¿y umie¶ciæ w ofercie bez zszywania jej z pozosta³ymi dokumentacji oferty, a do oferty za³±czyæ kserokopiê.
W przypadku braku mo¿liwo¶ci uzyskania niniejszych dokumentów w oryginale w formie papierowej wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz mo¿e zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej. Dokument podpisany kwalifikowalnym podpisem wystawcy dokumentu musi zostaæ przys³any na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: urzadgminy@grabica.pl przed terminem sk³adania ofert, tj. znale¼æ siê u Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert.
Nale¿y pamiêtaæ, ¿e wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach okre¶lonych w SIWZ (tj. we w³a¶ciwej formie, terminie i kwocie) zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Pzp.
6. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. 3 lit. b) – e) musi zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±. Oferta, która nie bêdzie zabezpieczona przez ca³y okres zwi±zania ofert± nie bêdzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia musi wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta/Porêczyciela do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
7. UWAGA!
a) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej (art. 46 ust.4a ustawy Pzp).
b) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
 odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
 nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
8. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji i wyd³u¿enie rêkojmi do okresu równego gwarancji jako¶ci (G):20,00
Termin wykonania zamówienia (T):20,00
Cena brutto (C):60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych przewidziano mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zamówienia, dotycz±ce:
a) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
 w nastêpstwie wykraczaj±cych poza terminy okre¶lone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych maj±cych wp³yw na terminy realizacji zamówienia, a nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy;
 przed³u¿aj±cej siê procedury o udzielenie zamówienia publicznego,
 zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy
i maj±cych wp³yw na termin wykonania przedmiotu zamówienia;
 ujawnienia wad opracowania projektowego, o których Zamawiaj±cy nie posiada³ wiedzy wcze¶niej;
 ujawnienia w trakcie robót infrastruktury (urz±dzeñ) podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia lub dokumentacji projektowej;
 czasu dzia³ania si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót;
 w razie konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ;
 niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorców.
 wystêpowania wysokiego stanu wód;
 wstrzymania robót lub przerw w pracach powsta³ych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy;
 nieprzekazania w terminie placu budowy;
 zaistnienia konsekwencji wprowadzenia stanu epidemii lub ka¿dego kolejnego ¶rodka zaradczego wobec rozszerzania siê wirusa SARS-Co V-2. Jako ww. konsekwencje rozumie siê m.in. udowodnione przez Wykonawcê problemy organizacyjne, kadrowe, sprzêtowe, dostêpno¶ci materia³ów budowlanych, zwi±zane z realizacj± niniejszego zamówienia.
Termin wykonania umowy ulega odpowiednio wyd³u¿eniu o okres trwania w/w okoliczno¶ci;
b) zmiany sposobu spe³niania ¶wiadczenia w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
 pojawienie siê na rynku urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
 konieczno¶æ zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/ technologicznych ni¿ wskazane w specyfikacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
 konieczno¶æ zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa.
c) zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
 ujawnienia w trakcie robót infrastruktury (urz±dzeñ) podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia lub dokumentacji projektowej;
d) wysoko¶ci wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
 przypadku zmiany stawki podatku VAT przez w³adzê ustawodawcz± w trakcie trwania umowy i wynikaj±cej z tego tytu³u zmiany wynagrodzenia w okre¶lonego w § 7 ust.1;
 niewykonania robót ujêtych w dokumentacji technicznej nie wp³ywaj±cych na jako¶æ techniczn± i technologiczn± zadania inwestycyjnego, roboty te zostan± odliczone z ceny kontraktowej wg czynników cenotwórczych jak w kosztorysie ofertowym Wykonawcy;
 przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace,
 przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
 zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcê.
Je¿eli zaktualizuje siê którakolwiek z podstaw do zmiany wynagrodzenia, o której mowa w niniejszym punkcie, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu szczegó³ow± kalkulacjê zmiany wysoko¶ci swojego wynagrodzenia, opart± o wy¿ej wymienione przes³anki.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy dodatkowych wyja¶nieñ w zakresie odnosz±cym siê do przedstawionej kalkulacji, w tym w szczególno¶ci wyja¶nieñ, których celem jest jednoznaczne i wyczerpuj±ce wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wp³ynê³y na koszt wykonania zamówienia;
W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie zajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug.
W przypadku nast±pienia zmiany okre¶lonej w ust. 2 litera d tiret trzeci do pi±ty zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê, w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki godzinowej lub zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych.
e) zmiany czê¶ci zamówienia powierzonej podwykonawcom oraz zmiany podwykonawcy z zastrze¿eniem §11 ust. 19 umowy.
o) zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego.
3. W przypadkach wskazanych w ust. 2 podstaw± do wnioskowania o zmianê umowy bêdzie pismo sporz±dzone przez stronê zg³aszaj±c± potrzebê zmiany okre¶laj±ce zakres rzeczowo – finansowy zmian
i przyczynê jej konieczno¶ci, po którym pracownicy Zamawiaj±cego sporz±dz± protokó³ konieczno¶ci. W zale¿no¶ci od okoliczno¶ci protokó³ konieczno¶ci powinien okre¶laæ przede wszystkim:
a) przyczyny konieczno¶ci dokonania zmian,
b) wykaz robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych,
c) propozycjê zmiany terminu realizacji umowy lub innego elementu zamówienia.
4. Przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy w okoliczno¶ciach wskazanych w ust. 2 zostanie dokonane jedynie w zakresie uzasadnionym czasem wyst±pienia przeszkód.
5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w szczególno¶ci:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami, zmiany osób reprezentuj±cych Wykonawcê,
5. Zgodnie z art. 649 KC w razie w±tpliwo¶ci poczytuje siê, i¿ Wykonawca podj±³ siê wszystkich robót objêtych dokumentacj± projektow± stanowi±c± czê¶æ sk³adow± umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 18.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIKI

Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Czê¶æ I - budowa o¶wietlenia ulicznego w ci±gu drogi DW nr 473 w miejscowo¶ci Kamocin

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE m.in.:
a) Czê¶æ I – rozbudowa o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Kamocin na podstawie Projektu budowlano – wykonawczego stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SIWZ, tj:
 monta¿ wysiêgników na istniej±cych s³upach,
 monta¿ opraw o¶wietleniowych na wysiêgnikach.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ujêty zosta³ w Dokumentacji projektowej poszczególnych Czê¶ci (Projektach budowlano-wykonawczych, Przedmiarach robót) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowi±cych Za³±czniki do SIWZ.
W RAMACH W/W ROBÓT KA¯DEJ Z CZʦCI, WYKONAWCA ZOBOWI¡ZANY JEST DO:
a) zorganizowania zaplecza budowy, pod³±czenia mediów we w³asnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez ca³y okres trwania budowy.
b) sporz±dzenia i przekazania Zamawiaj±cemu planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, sporz±dzonego zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nast±piæ w ci±gu 7 dni od daty przekazania placu budowy.
c) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym uwzglêdniaj±c jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu oraz wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania i jego demonta¿u po wykonaniu robót - je¿eli zajdzie konieczno¶æ;
d) wykonania wszystkich badañ potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jako¶ci wykonanych robót i wbudowanych materia³ów.
e) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególno¶ci do przeciwdzia³ania wypadkom z udzia³em osób trzecich. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody wyrz±dzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy,
f) dbania o porz±dek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w nale¿ytym stanie i porz±dku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
g) natychmiastowego usuniêcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcê w trakcie realizacji robót,
h) zabezpieczenie instalacji, urz±dzeñ i obiektów na terenie robót i w jej bezpo¶rednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
i) pokrycia kosztów zwi±zanych z bie¿±c± obs³ug± geodezyjn± inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajduj± siê na terenie realizacji robót.
j) dokonania niezbêdnych uzgodnieñ przed realizacj± robót z w³a¶ciwym Zak³adem Energetycznym.
k) ubezpieczenia terenu budowy na w³asny koszt oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 umowy niniejszej umowy,
l) wspó³pracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim.
m) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowi±zek zagospodarowania powsta³ych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustaw± o odpadach (tj. Dz. U. z 2018, poz. 992 z pó¼n. zm.) i ustaw± z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony ¶rodowiska (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z pó¼n. zm.). W cenie rycza³towej Wykonawca ma obowi±zek uwzglêdniæ odleg³o¶æ i koszt wywozu, sk³adowania oraz utylizacji odpadów.
n) prowadzenia robót rozbiórkowych, monta¿owych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401).
o) uporz±dkowanie terenu budowy po zakoñczeniu robót, zaplecza budowy, jak równie¿ terenów s±siaduj±cych zajêtych lub u¿ytkowanych przez Wykonawcê w tym dokonania na w³asny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
p) przekazania Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletno¶ci przez Inspektora Nadzoru, najpó¼niej w terminie do dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
q) Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjêtej do zasobów przez Powiatowy O¶rodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
r) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jako¶ci na okres wskazany w ofercie
i wyd³u¿enia okresu rêkojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru koñcowego.

Wykonawca jest zobowi±zany do uwzglêdnienia w ofercie wszystkich kosztów zwi±zanych
z realizacj± zamówienia.


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45231400-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin wykonania zamówienia (T):20,00
Cena brutto (C):60,00
Okres gwarancji i wyd³u¿enie rêkojmi do okresu równego gwarancji jako¶ci (G):20,00
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Czê¶æ II - budowa o¶wietlenia ulicznego w ci±gu drogi DW nr 473 w miejscowo¶ci Szyd³ów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE m.in.:
Czê¶æ II - budowê o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Szyd³ów - Kolonia na podstawie Projektu budowlano – wykonawczego stanowi±cego Za³±cznik nr 10 do SIWZ, tj:
 monta¿ napowietrznej linii o¶wietlenia ulicznego,
 budowê linii kablowej o¶wietlenia ulicznego,
 monta¿ szafki sterowania i zasilania o¶wietlenia na konstrukcji stacji transformatorowej,
 monta¿ na istniej±cych s³upach wysiêgników dla opraw o¶wietlenia ulicznego,
 monta¿ i pod³±czenie opraw o¶wietlenie ulicznego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ujêty zosta³ w Dokumentacji projektowej poszczególnych Czê¶ci (Projektach budowlano-wykonawczych, Przedmiarach robót) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowi±cych Za³±czniki do SIWZ.

W RAMACH W/W ROBÓT KA¯DEJ Z CZʦCI, WYKONAWCA ZOBOWI¡ZANY JEST DO:
a) zorganizowania zaplecza budowy, pod³±czenia mediów we w³asnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez ca³y okres trwania budowy.
b) sporz±dzenia i przekazania Zamawiaj±cemu planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, sporz±dzonego zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nast±piæ w ci±gu 7 dni od daty przekazania placu budowy.
c) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym uwzglêdniaj±c jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu oraz wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania i jego demonta¿u po wykonaniu robót - je¿eli zajdzie konieczno¶æ;
d) wykonania wszystkich badañ potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jako¶ci wykonanych robót i wbudowanych materia³ów.
e) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególno¶ci do przeciwdzia³ania wypadkom z udzia³em osób trzecich. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody wyrz±dzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy,
f) dbania o porz±dek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w nale¿ytym stanie i porz±dku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
g) natychmiastowego usuniêcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcê w trakcie realizacji robót,
h) zabezpieczenie instalacji, urz±dzeñ i obiektów na terenie robót i w jej bezpo¶rednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.
i) pokrycia kosztów zwi±zanych z bie¿±c± obs³ug± geodezyjn± inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajduj± siê na terenie realizacji robót.
j) dokonania niezbêdnych uzgodnieñ przed realizacj± robót z w³a¶ciwym Zak³adem Energetycznym.
k) ubezpieczenia terenu budowy na w³asny koszt oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej zgodnie z § 5 ust. 9 umowy niniejszej umowy,
l) wspó³pracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim.
m) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowi±zek zagospodarowania powsta³ych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustaw± o odpadach (tj. Dz. U. z 2018, poz. 992 z pó¼n. zm.) i ustaw± z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony ¶rodowiska (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z pó¼n. zm.). W cenie rycza³towej Wykonawca ma obowi±zek uwzglêdniæ odleg³o¶æ i koszt wywozu, sk³adowania oraz utylizacji odpadów.
n) prowadzenia robót rozbiórkowych, monta¿owych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401).
o) uporz±dkowanie terenu budowy po zakoñczeniu robót, zaplecza budowy, jak równie¿ terenów s±siaduj±cych zajêtych lub u¿ytkowanych przez Wykonawcê w tym dokonania na w³asny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
p) przekazania Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletno¶ci przez Inspektora Nadzoru, najpó¼niej w terminie do dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
q) Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjêtej do zasobów przez Powiatowy O¶rodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 30 dni od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego.
r) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jako¶ci na okres wskazany w ofercie i wyd³u¿enia okresu rêkojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru koñcowego.

Wykonawca jest zobowi±zany do uwzglêdnienia w ofercie wszystkich kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.


2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45231400-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto (C):60,00
Termin wykonania zamówienia (T):20,00
Okres gwarancji i wyd³u¿enie rêkojmi do okresu równego gwarancji jako¶ci (G):20,00

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.