eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › BUDOWA SIEDMIU NIEZALEŻNYCH OD SIEBIE PROSUMENCKICH MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA DACHACH A, C I E PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. WITELONA W LEGNICY



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775081-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy:

BUDOWA SIEDMIU NIEZALEŻNYCH OD SIEBIE PROSUMENCKICH MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA DACHACH A, C I E PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. WITELONA W LEGNICY

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 39063479300000, ul. Sejmowa 5A, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 076 7232281
faks: 076 7232905
e-mail: pwsz@pwsz.legnica.edu.pl
www: www.pwsz.legnica.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.pierog.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.pierog.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: forma pisemna

Adres: PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIEDMIU NIEZALEŻNYCH OD SIEBIE PROSUMENCKICH MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA DACHACH A, C I E PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ IM. WITELONA W LEGNICY

Numer referencyjny: DA.262-15/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i uruchomienie 7 prosumenckich mikro instalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kW każda wraz z systemem monitoringu, zlokalizowanych na dachach budynków A, C i E PWSZ im Witelona w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5A, zgodnie z dokumentacją projektową budowlano-wykonawczą opracowaną przez pracownię MMProjekt Marcin Marczydło z siedzibą: 35-083 Rzeszów, ul. Rymanowskiego 46/11.

2. Mikro instalacje prosumenckie są odrębnymi instalacjami, niezależnymi od siebie, będą zasilały wydzielone instalacje elektryczne i urządzenia zlokalizowane w poszczególnych segmentach budynków, poprzez dedykowane im Rozdzielnice Główne włączone do sieci dystrybucyjnej. Projekty zostały oznaczone jako A1,A2,A3,C4,C5,C6,E7 i stanowią integralną część SIWZ.

Mikro instalacja oznaczona A1 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmencie S3 budynku A i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S3. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano na połaci dachu segmentu S3 w części wschodniej i zachodniej, zgodnie z projektem.

Mikro instalacja oznaczona A2 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmentach S1 i S2 budynku A i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S1. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu S2 w części wschodniej i zachodniej, zgodnie z projektem.

Mikro instalacja oznaczona A3 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmentach S4 i S5 budynku A i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S5. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu S4 w części wschodniej i zachodniej, zgodnie z projektem.

Mikro instalacja oznaczona C4 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmencie S3 budynku C i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S3. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu S3 w części wschodniej, zachodniej i południowej, zgodnie z projektem.

Mikro instalacja oznaczona C5 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmentach S1 i S2 budynku C i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S1. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu S2 w części wschodniej, zachodniej i południowej, zgodnie z projektem.

Mikro instalacja oznaczona C6 zasila instalację elektryczną i urządzenia w segmentach S4 i S5 budynku C i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w części piwnicznej segmentu S5. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu S2 w części wschodniej, zachodniej i południowej, zgodnie z projektem.

Mikro instalacja oznaczona E7 zasila instalację elektryczną i urządzenia w budynku E i jest włączona do sieci poprzez RG zlokalizowaną w tym budynku. Panele fotowoltaiczne zlokalizowano w na połaci dachu segmentu w części wschodniej i zachodniej, zgodnie z projektem.

3. Zamawiający ustala kolejność realizacji poszczególnych mikro instalacji:
- etap I - mikro instalacja w budynku A, oznaczona jako A1
- etap II - mikro instalacja w budynku A, oznaczona jako A2
- etap III - mikro instalacja w budynku A, oznaczona jako A3
- etap IV - mikro instalacja w budynku C, oznaczona jako C4
- etap V - mikro instalacja w budynku C, oznaczona jako C5
- etap VI - mikro instalacja w budynku C, oznaczona jako C6
- etap VII - mikro instalacja w budynku E, oznaczona jako E7

4. Powołanie się w dokumentacji projektowej na określonych producentów, wykonawców i dostawców ma charakter przykładowy i dotyczy wyłącznie parametrów technicznych i charakterystyki urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie (wynikających z rozwiązań projektowych) i nie jest zobowiązaniem do wyboru tych producentów jako dostawców i wykonawców. Dopuszcza się w tym zakresie rozwiązania równoważne, tj. posiadające parametry techniczne nie gorsze niż wymagane w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności oferowanych rozwiązań.

5. Zamawiający przewiduje sukcesywne włączenie do sieci :
a) w 2021r. mikro instalacje oznaczone jako A1, A2 i A3;
b) w 2022r. mikro instalacje oznaczone jako C4, C5, C6 i E7.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.03.2021
data zakończenia: 30.10.2022

II.9) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia - I kwartał 2021 r.
Termin zakończenia - IV kwartał 2022 r.
w tym :
- etap I - termin rozpoczęcia : 01.03.2021r. – termin zakończenia do: 30.06.2021r.
- etap II - termin rozpoczęcia : 30.05.2021r. – termin zakończenia do : 30.10.2021r.
- etap III - termin rozpoczęcia : 30.07.2021r. – termin zakończenia do : 30.11.2021r.
- etap IV - termin rozpoczęcia : 01.03.2022r. – termin zakończenia do : 30.06.2022r.
- etap V - termin rozpoczęcia : 30.05.2022r. – termin zakończenia do : 30.08.2022r.
- etap VI - termin rozpoczęcia : 30.07.2022r. – termin zakończenia do : 30.10.2022r.
- etap VII - termin rozpoczęcia : 30.07.2022r. – termin zakończenia do: 30.10.2022r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, polegający na:
1) posiadaniu w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 1 500 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy),
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion).


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował i zakończył co najmniej 3 zamówienia publiczne obejmujące budowę mikroinstalacji o mocy do 50kW każda, w tym co najmniej 2 na dachach bitumicznych, o złożoności technologicznej porównywalnej z przedmiotu zamówienia, określonej w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ;
2) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą doświadczenie w budowie co najmniej siedmiu mikro instalacji fotowoltaicznych na dachach bitumicznych;
3) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą doświadczenie w budowie co najmniej siedmiu mikro instalacji fotowoltaicznych na dachach bitumicznych.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, o której mowa w rozdziale III ust. 1 pkt 1, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
2) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w rozdziale III ust. 1 pkt 2;
3) wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdziale III ust. 2 pkt 1 wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, o których mowa w rozdziale III ust. 2 pkt 2 i 3, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

Wszystkie oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale V ust. 4 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oświadczenie musi złożyć oddzielnie każdy z Wykonawców.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca może złożyć oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy).
2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się:
1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - złożenie w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;
2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 1090 2066 0000 0001 1167 7915
6. Wadium w formie innej niż pieniądz należy składać w siedzibie pełnomocnika Zamawiającego (ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa), od poniedziałku do piątku w godz. od 09:00 – 16:30, z dopiskiem na kopercie:
„Wadium w postępowaniu pn. Budowa siedmiu niezależnych od siebie prosumenckich mikroinstalacji fotowoltaicznych zlokalizowanych na dachach A, C i E Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy
(nr postępowania DA.262-15/2020)”
7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz:
1) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej;
2) musi wskazywać nazwę i numer postępowania;
3) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia;
8. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 6.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:40,00
Okres gwarancji na konstrukcję wsporczą (materiał):10,00
Procent wynagrodzenia wstrzymanego do zapłaty po dokonaniu odbioru końcowego, uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie i przyłączeniu elektrowni do sieci:20,00
Okres gwarancji na roboty budowlano montażowe i pozostałe elementy elektrowni:5,00
Okres gwarancji na inwertery:5,00
Czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji i rękojmi:10,00
Okres gwarancji na moduły fotowoltaiczne:5,00
Okres gwarancji na oprogramowanie monitorujące:5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.