Ogłoszenie z dnia 2009-05-20
Świecie: usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego
ZP_PN-8/RTG/2009
Numer ogłoszenia: 77501 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych , ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3311031 w. 354, faks 052 3311031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego ZP_PN-8/RTG/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego są usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania. Zadanie nr 1 usługa w zakresie napraw i konserwacji aparatu rentgenowskiego stacjonarnego RTG Bucky Diagnost firmy Philips Zadanie nr 2 usługa w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wywoływarka rentgenowska Konica Minolta SRX - 101 Zadanie nr 3 usługa w zakresie sprawdzenia testu specjalistycznego kontroli jakości aparatu rtg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Usługodawcy , którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 5)Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ i umowie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia . W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Usługodawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Usługodawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: dział organizacyjny cena 30,- zł  Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych 86-100 Świecie ul. Sądowa 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy przesłać / składać na adres zamawiającego lub w sekretariacie budynek dyrekcji szpital Sądowa 18 , 86-100 Świecie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa w zakresie napraw i konserwacji aparatu rentgenowskiego stacjonarnego RTG Bucky Diagnost firmy Philips.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego 2.Kontrola występowania usterek zewnętrznych 3.Kontrola zużycia części ruchomych 4.Oczyszczanie i smarowanie ruchomych części mechanicznych 5.Przeprowadzenie uznanych przez Usługodawcę za konieczne środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa obsługi aparatu 6.Kontrola i czyszczenie dróg odprowadzania ciepła 7.Sprawdzenie parametrów roboczych, w razie potrzeby ich regulacja 8.Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy 9.Sprawdzenie jakości obrazu jak również wartości pomiarowych i aplikacyjnych urządzenie ew. Regulacja w przypadkach ich odchylenia od wartości normalnych dla standardu urządzenia 10.Świadectwo Sprawności sprzętu w przypadku potwierdzenia stanu technicznego aparatu. Usługa wykonywana co 12 miesięcy przez okres trzech lat tj. do 30 czerwca 2011 r Termin wymagalny wykonania pierwszej usługi do 30 czerwca 2009 roku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa w zakresie napraw i konserwacji urządzeń obejmująca; wywoływarka rentgenowska Konica Minolta SRX - 101.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.czyszczenie wewnętrznej strony pokrywy zbiorników wywoływarki 2.czyszczenie raków wywoływacza, utrwalacza, wody i wyciskania 3.mycie tanków wywoływacza, utrwalacza i wody preparatem chemicznym usuwającym osady srebra 4.wymiana roztworów wywoływacza i utrwalacza 5.wymiana sprężyn dociskowych wałków raka wywoływacza 6.wymiana sprężyn dociskowych wałków raku utrwalacza 7.wymiana sprężyn dociskowych wałków raku wody 8.mycie zbiorników na odczynniki i przewodów doprowadzających odczynniki 9.czyszczenie wałków zespołu suszarki 10.czyszczenie i smarowanie łożysk ślizgowych przekładni zespołu suszarki 11.kontrola sprawności układu pobierania odczynników 12.kontrola sprawności układu transportu filmu 13.kontrola układu doprowadzenia wody do wywoływarki 14.kontrola ilości wywoływanych błon(jeżeli dotyczy) 15.kontrola stanu wałków silikonowych i absorpcyjnych 16.kontrola temperaturowa i sensytometryczna wywoływarki po wykonanej konserwacji 17.utworzenie raportu serwisowego z wykonanego przeglądu. Usługa wykonywana co 6 miesięcy przez okres trzech lat tj. do 30 czerwca 2011 r Termin wymagalny wykonania pierwszej usługi do 30 czerwca 2009 roku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa w zakresie sprawdzenia testu specjalistycznego kontroli jakości aparatu rtg stacjonarnego Bucky Diagnost firmy Philips , kontroli jakości pomieszczeń pracowni i wyposażenia dodatkowego w pracowni RTG zgodnie z procedurą z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25.08.2005 r w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. z 2005 r., Nr 194, poz. 1625 ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa w zakresie sprawdzenia testu specjalistycznego kontroli jakości aparatu rtg stacjonarnego Bucky Diagnost firmy Philips , kontroli jakości pomieszczeń pracowni i wyposażenia dodatkowego w pracowni RTG zgodnie z procedurą z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25.08.2005 r w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. z 2005 r., Nr 194, poz. 1625 ) Usługa wykonywana co 12 miesięcy przez okres trzech lat tj. do 30 listopada 2011 r Termin wymagalny wykonania pierwszej usługi do 30 listopada 2009 roku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Zakup koparko-ładowarki
- "Dożywianie uprawnionych świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu w formie gorącego posiłku na rok 2026"
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- "Dostawa agregatów prądotwórczych oraz masztu oświetleniowego z agregatem - II postępowanie"
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych sprzętu medycznego i sprzętu niemedycznego mającego zastosowanie w medycynie znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- DZ/52/2025 Przedmiotem zamówienia jest 24 miesięczna usługa serwisowa tomografu komputerowego, oraz aparatu RTG w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
- Dostawa części do naprawy i naprawa tomografu komputerowego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








