Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-30
Og³oszenie nr 774987-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Budowa ulicy Pucha³y.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 44/ 78 60 137 ,
faks: 44/ 78 60 111
e-mail: przetargi@um.opoczno.pl,
www: www.bip.opoczno.pl
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.opoczno.pl / zak³adka - zamówienia publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Wykonawca sk³ada ofertê w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem kuriera
Adres: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno (sekretariat) urzêdu I piêtro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.24.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1. Przedmiot umowy obejmuje budowê ulicy Pucha³y w Opocznie, w zakresie:
1) wykonania robót drogowych,
2) instalowania znaków drogowych,
3) malowania nawierzchni,
4) budowy linii telefonicznych,
5) kopania rowów,
6) budowy linii energetycznych,
7) budowy ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej,
2.1 wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
2.2 opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych.
2. Szczegó³owy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu umowy okre¶la nastêpuj±ca dokumentacja:
1) za³±cznik nr 1 - dokumentacja projektowa,
2) za³±cznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STW i ORB) – dalej jako „STW i ORB”,
3) za³±cznik nr 3 - przedmiary robót,
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.40
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 31.03.2022
II.9) Informacje dodatkowe: 1.Zamawiaj±cy dopuszcza korzystanie z Podwykonawców. Wykonawca: a) jest zobowi±zany wskazaæ w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 4 do SIWZ) zakres/ czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ firmy (oznaczenie przedsiêbiorstwa) podwykonawców. Wskazanie w ofercie zakresu/czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców, stanowi co do zasady jedynie jego zamierzenie a nie stanowi zobowi±zania do wykonania prac przy udziale konkretnych podwykonawców (zgodnie z wyrokiem KIO sygn. akt KIO 234/17). W przypadku niewskazania czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom i firmom podwykonawców, przyjmuje siê, i¿ przedmiot zamówienia zostanie w ca³o¶ci wykonany samodzielnie przez Wykonawcê; 2. Gwarancja i rêkojmia. a) Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materia³y na okres wskazany w formularzu oferty. b) d³ugo¶æ okresu gwarancji - stanowi równie¿ kryterium oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 36 miesiêcy (termin minimalny) do 60 miesiêcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego. c) Okres rêkojmi równy okresowi gwarancji. 3.Warunki p³atno¶ci: 1) Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, p³atne bêdzie w dwóch ratach w nastêpuj±cy sposób: 1) I rata – w wysoko¶ci nie wiêkszej ni¿ brutto 1 187 200,00 z³ – za roboty budowlane i czynno¶ci sk³adaj±ce siê na przedmiot umowy wykonane do dnia 31.10.2021 r. i odebrane, p³atna w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury wraz z za³±czonym bezusterkowym protoko³em czê¶ciowego odbioru robót. Roboty te bêd± rozliczone zgodnie z kosztorysem ofertowym. 2) II rata – za wykonanie pozosta³ych robót budowlanych i czynno¶ci sk³adaj±cych siê na przedmiot umowy, w wysoko¶ci pozosta³ej do wyp³aty czê¶ci wynagrodzenia, p³atna po odbiorze koñcowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury VAT wraz z za³±czonym bezusterkowym protoko³em koñcowego odbioru robót. 2)Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e bêdzie realizowaæ p³atno¶ci za fakturê z zastosowaniem mechanizmu podzielonej p³atno¶ci tzw. split payment (dotyczy p³atników VAT).3) Wynagrodzenie bêdzie p³atne na konto wskazane przez Wykonawcê na fakturze zg³oszone do rejestru podmiotów VAT.4) Wykonawca o¶wiadcza, ¿e jest podatnikiem VAT / nie jest podatnikiem VAT.
5) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e jest podatnikiem VAT 6) Rozliczenia pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± bêd± prowadzone tylko w PLN. 7) Rozliczenia w walutach obcych nie bêd± prowadzone. 4. Inne postanowienia ogólne: a) Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. b) Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert czê¶ciowych. c) Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. d) Postêpowanie o udzielenie zamówienia przygotowane jest i prowadzone w sposób zapewniaj±cy zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie Wykonawców oraz z zasadami proporcjonalno¶ci i przejrzysto¶ci. e) Je¿eli koniec terminu do wykonania czynno¶ci przypada na sobotê lub dzieñ ustawowo wolny od pracy, termin up³ywa dnia nastêpnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. f) Zamawiaj±cy, przed wszczêciem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, nie poinformowa³ wykonawców o planach i oczekiwaniach dotycz±cych zamówienia, nie przeprowadzi³ dialogu technicznego, nie zwracaj±c siê do ekspertów, organów w³adzy publicznej lub wykonawców o doradztwo lub udzielenie informacji w zakresie niezbêdnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub okre¶lenia warunków umowy. 5. Zamawiaj±cy nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej; b) rozliczania w walutach obcych; c) aukcji elektronicznej; d) zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy odstêpuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 50 000,00 z³ PLN (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach w zale¿no¶ci
od wyboru Wykonawcy:
1) pieni±dzu - przelewem na rachunek bankowy Nr 29 8992 0000 0033 1931 2000 0400 Bank Spó³dzielczy w Opocznie 26- 300 Opoczno dla podmiotów zagranicznych, kod swift: GBWCPLPP nr iban: PL 29 8992 0000 0033 1931 2000 0400 z podaniem tytu³u: Wadium w postêpowaniu na realizacje zadania p.n. Budowa ulicy Pucha³y.
Bêdzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Kserokopiê dowodu przelewu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy musi wp³yn±æ na wskazany przez Zamawiaj±cego rachunek bankowy najpó¼niej do dnia i godziny sk³adania ofert.
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) nale¿y w formie nienaruszonego orygina³u zdeponowaæ
w kasie Gminy Opoczno, budynek D, a kopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty.
4. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych
w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp .
5. Wadium sk³adane przez Konsorcjum w formie porêczeñ lub gwarancji ma wskazywaæ Lidera Konsorcjum i pozosta³ych konsorcjantów.
6. Gwarancja lub porêczenie wadium musi dodatkowo zawieraæ klauzulê wyp³aty kwoty wadialnej Zamawiaj±cemu, zarówno wówczas gdy Lider Konsorcjum uchyli siê od zawarcia umowy z Zamawiaj±cym w przypadku gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wtedy, gdy od zawarcia umowy uchyli siê którykolwiek z pozosta³ych cz³onków Konsorcjum.
7. Zwrot wadium;
1) Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
1a) Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
2) Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3) Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego.
4) Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówieñ Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz
z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych
w ofercie;
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
9. Oferta w trakcie trwania procedury przetargowej od dnia sk³adania ofert do dnia podpisania umowy (termin zwi±zania ofert± 30 dni) winna byæ przez ca³y okres zabezpieczona wadium.
10. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy z³o¿onej oferty wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp,
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Okres gwarancji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: terminu realizacji przedmiotu umowy, technologii wykonywania robót, wynagrodzenia, zmiany zakresu przedmiotu umowy, zmiany sposobu rozliczeñ przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) dzia³ania si³y wy¿szej, za któr± uwa¿a siê zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wystêpuj±ce po zawarciu umowy, a których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemo¿liwiaj± wykonanie umowy zgodnie z jej tre¶ci± w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, akty wandalizmu, ataki terrorystyczne, promieniowanie lub ska¿enia, awarie, katastrofy,
2) wyst±pienia nadzwyczajnych warunków pogodowych maj±cych charakter anomalii nie pozwalaj±cych na wykonanie przedmiotu umowy lub spowalniaj±cych wykonanie przedmiotu umowy,
3) konieczno¶ci realizacji robót zamiennych lub zaniechania realizacji czê¶ci robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanym lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji.
4) konieczno¶ci podjêcia dzia³añ maj±cych na celu niezw³oczne usuniêcie bezpo¶redniego zagro¿enia bezpieczeñstwa ludzi lub mienia,
5) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy,
6) realizacji przez innych wykonawców, w drodze odrêbnej umowy, prac powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszaj±cych konieczno¶æ skoordynowania prac i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ,
7) znalezisk archeologicznych, wojennych itp. prowadz±cych do konieczno¶ci wstrzymania robót,
8) przed³u¿aj±cych siê w stosunku do obowi±zuj±cych przepisów, procedur i postêpowañ administracyjnych, cywilnych, karnych lub innych, w szczególno¶ci wydania przez uprawnione organy decyzji o wstrzymaniu robót z powodów, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci,
9) napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
10) w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, i¿ jest ono zwi±zane z zabytkiem lub uzasadnione bêdzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oglêdzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego,
11) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotycz±cej podmiotu, na którego Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
12) zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonanych przez podwykonawców zg³oszonych przez Wykonawcê wg. postanowieñ umowy.
13) innych od wy¿ej przywo³anych, niezale¿nych od Wykonawcy pod warunkiem wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego,
2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu realizacji przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy.
3. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadkach wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
5. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany przedmiotu umowy, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególno¶ci:
- mo¿liwo¶ci± zastosowania materia³ów lub urz±dzeñ o równym lub lepszym standardzie ni¿ przyjête
w projekcie, umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób kluczowych dla realizacji umowy,
w szczególno¶ci kierownika budowy, kierowników robót. W przypadku zmian proponowanych przez Wykonawcê wraz z odpowiednim wnioskiem przekazywane s± odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienia i kwalifikacje zawodowe z zastrze¿eniem, i¿ musz± byæ one co najmniej takie same jak wymagane na etapie postêpowania o zamówienie publiczne.
7. Wykonawca wnioskuj±c o zmianê umowy zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu pisemnego wniosku wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania. Ka¿dorazowa zmiana umowy wymaga zgody lub akceptacji Zamawiaj±cego.
8. Dopuszczalne s± zmiany spowodowane okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, a warto¶æ tej zmiany nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej w umowie.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e zmianê umowy w sytuacji, kiedy Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców.
10. Wskazane w ust. 1 – 9 postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy): Nie dotyczy.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 27.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Zakup i dostawa sto³ów z nadbudow± i imad³ami, sto³ów spawalniczych oraz sto³ów monterskich z mat± i opask± antystatyczn±
- Dostawa preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
wiêcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowo¶ci Pogórze, gmina Kosakowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Soko³owie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioró¿norodno¶ci wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioró¿norodno¶ci na terenie siedziby Biura ZPKW¦ w Bêdzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dêbnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urz±dzeniami budowlanymi.
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nak³o nad Noteci±.
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





