Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 774973-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Budowa ujęcia wody dla potrzeb Strefy Przemysłowej w Radomsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 044 6830630 w. 45,
faks: 446 834 377
e-mail: zamowienia@pgk-radomsko.pl,
www: www.bip.pgk-radomsko.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.bip.pgk-radomsko.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.pgk-radomsko.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustaw Prawo zamówień publicznych, składanie ofert odbywa sięzapośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawopocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Składając ofertę osobiście należy zachować wszystkie powszechnie obowiązujące w momencie składania oferty zasady bezpieczeństwa i ograniczenia dotyczące COVID-19
Adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków:
-technologicznego z wbudowanym zbiornikiem wyrównawczym „A” wody uzdatnionej
-budynku zbiornika wyrównawczego „B” wody uzdatnionej,
-budynku magazynowo –garażowego,
oraz zagospodarowanie terenu stacji wodociągowej w Radomsku.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
a) Branża architektoniczna
- Wykonanie prac związanych z budową wolnostojącego budynku technologicznego, stanowiącego obudowę urządzeń technologicznych uzdatniania i pompowania wody wraz z niezbędnym zapleczem higieniczno – sanitarnym,
- Budowa zbiornika wyrównawczego wody uzdatnionej, przylegającego do budynku technologicznego,
- Budowa drogi wewnętrznej z miejscami parkingowymi i podjazdami pod terenowe urządzenia technologiczne, ułożenie chodników, opasek oraz założenie trawników,
- Budowa ogrodzenia z osadzeniem bramy i furtki
b) Branża elektryczna : wykonanie i odbiór instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych na napięcie do 1kV
Ułożenie linii zasilających.
Montaż osprzętu instalacyjnego
Montaż tablic licznikowych i bezpiecznikowych
Montaż zabezpieczeń prądowych, ograniczników przepięć, wyłączników różnicowoprądowych, połączeń wyrównawczych
Montaż opraw, przygotowanie podłoża pod oprawy
Badanie wykonanych instalacji
c) Branża technologiczna: budowa kompletnej infrastruktury pompowania, uzdatniania i gospodarki ściekami - służącej do produkcji wody do celów produkcyjnych i bytowo-gospodarczych odbiorców w strefie przemysłowej
- Instalacje wewnętrzne:
a) uzbrojenie studzien ujęcia (instalacje pompowania I stopnia),
b) instalacje technologii uzdatniania,
c) instalacje pompowania płucznego,
d) instalacje pompowania II stopnia,
e) instalacje wod-kan, osuszania powietrza, wentylacji i ogrzewania.
- Obiekty:
a) obudowy studzien ujęcia,
b) zbiorniki wyrównawcze,
c) osadnik na ścieki z płukania filtrów,
d) pompownie ścieków.
- Rurociągi zewnętrzne:
a) wody surowej,
b) wody uzdatnionej,
c) ścieków technologicznych, sanitarnych i deszczowych.
Obiekty należy wyznaczyć w terenie przez uprawnionego geodetę. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną przez organ administracji oraz STWiORB. Przed zakończeniem robót należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, zaś obiekty lub elementy obiektów budowlanych ulegające zakryciu, wymagające wykonania inwentaryzacji geodezyjnej, zgodnie z art.43 ust.3 ustawy – Prawo budowlane, podlegają inwentaryzacji przed ich zakryciem.
Standardy jakościowe
Standardy jakościowe zostały określone w treści Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i dokumentacji projektowej.
Wszystkie dostarczane materiały muszą posiadać certyfikaty zgodności z PN/EN CE
Roboty mają być wykonane z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku, dopuszczonych do powszechnego stosowania, posiadające atesty, świadectwa dopuszczenia oraz certyfikaty, uwarunkowane normą i przepisami, które należy przedłożyć w czasie odbioru. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty na okres wskazany w formularzu oferty. Gwarancja i rękojmia jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.04.2022
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: -rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy -zakończenie: 30.04.2022 r. (w tym do 29.12.2021 r. termin uruchomienia ujęcia wraz z uzyskaniem pozytywnych badań jakości wody)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji ujęcia wody. Wartość każdej z robót minimum 2 000 000,00 zł netto (słownie: dwa miliony złotych),
2. dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą: od minimum 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami prawa budowlanego i aktualne zaświadczenie stwierdzające o przynależności do odpowiednich izb samorządu zawodowego,
3. dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą: od minimum 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami prawa budowlanego i aktualne zaświadczenie stwierdzające o przynależności do odpowiednich izb samorządu zawodowego,
4. dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą: od minimum 5 lat uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami prawa budowlanego i aktualne zaświadczenie stwierdzające o przynależności do odpowiednich izb samorządu zawodowego,
5. dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję automatyka, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji automatyka, który uruchamiał dwa podobne obiekty ujęcia wody o wydajności min. 100m3/h.
Uwaga:
1. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które realizować będą niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełni łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji.
2. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz.1333tj.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220 tj.).
W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r., poz. 1117 tj.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:
1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjnąmin. 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). b) wykaz robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty – z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku nr 5, c) wykaz osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności wymienionych w ust. 4.1lit. c pkt 2-5, odpowiedzialnych za kierowanie budową, kierowanie robotami orazodpowiedzialnych za uruchomienie ujęcia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku nr 6. Do wykazu osób dołączyć należyuprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcyzłotych 00/100). Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jestzawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 poz.299). Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium wnoszone wpieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku ESBANKBank Spółdzielczy w Radomsku: Nr rachunku: 29 8980 0009 2105 0037 6697 0014 z dopiskiem:Wadium „Budowa ujęcia wody dla potrzeb Strefy Przemysłowej w Radomsku”
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
:Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia, ale dopuszcza się płatności częściowe po każdorazowym wykonaniu minimum 20% wartości zadania. Wykonawca wystawi faktury na podstawie częściowego protokołu odbioru podpisanego przez Strony
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 90,00 |
Okres gwarancji i rękojmi: | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje zmiany niniejszej umowy wnastępujących okolicznościach: 1) z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacjiprzedmiotu umowy mających wpływ na zakres lub termin wykonania niniejszej umowy w zakresieniezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów, 2) w przypadku zmiany stawki podatku VATwprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy i wynikającej z tego tytułuzmiany kwoty podatku VAT przyjętej do wyliczenia Wynagrodzenia, bez zmiany wysokościwynagrodzenia netto dostosowując kwotę podatku VAT i należne od dnia zmiany przepisówWynagrodzenie do obowiązujących przepisów, 3) z powodu wystąpienia nadzwyczajnej zmianyokoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytejstaranności w zakresie niezbędnym do należytego wykonania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- "Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz PGK Sp. z o. o. z/s w Radomsku
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do Szpitala Powiatowego w Radomsku.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3906E na odcinku Borzykówka-Borzykowa
- Budowa instalacji klimatyzacji komfortu dla budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Radomsku
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3907E w km 8+111 w miejscowości Czechowiec
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ŚCIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. ZŁOCIENIECKA 5
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.