eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieniawa › ZAPROJEKTOWANIE I ZAGOSPODAROWANIE ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY WIENIAWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 774926-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Urząd Gminy Wieniawa:

ZAPROJEKTOWANIE I ZAGOSPODAROWANIE ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY WIENIAWA

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wieniawa, krajowy numer identyfikacyjny 54738800000000, ul. Kochanowskiego 88, 26-432 Wieniawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 486 730 001
faks: 486 730 244
e-mail: ug_wieniawa@interia.pl
www: www.gminawieniawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.gminwieniawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: w formie pisemnej pod rygorem nieważności

Adres: Urząd Gminy w Wieniawie, ul. Kochanowskiego 88, 26-432 Wieniawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I ZAGOSPODAROWANIE ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY WIENIAWA

Numer referencyjny: ZP 11.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie zadania pn. „ZAPROJEKTOWANIE I ZAGOSPODAROWANIE ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY WIENIAWA”

Część 1
Zaprojektowanie i budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kłudno
Przedmiotem zamówienia jest budowa oraz zaprojektowanie oczyszczalni ścieków wraz z gospodarką osadową o przepustowości 160 m3d + ścieki dowożone- dz. nr 1, 24, 93, 709, 54, 40 obręb 0006, jedn. ew.142308_2.
Poniżej przedstawiono zakres inwestycji (obiekty projektowane):
Lp. Wyszczególnienie Jedn. Ilość
1. Instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej L=257,00 m, oraz kanalizacji deszczowej L= 213,00 m, PVC SDR34 SN8 Kpl. 1
2. Studnie betonowe fi 1000 Kpl. 6
3. Studzienki rewizyjne PP 400 Kpl. 11
4. Wpusty uliczne Kpl. 4
5. Studnia przepływomierza fi 2000 wraz z urządzeniem pomiarowym Kpl. 1
6. Studnia rozdziału GRP Kpl. 1
7. Komora zasuw, zbiornik ppoż. Instalacja wodociągowa do celów technologicznych, hydrant nadziemny Kpl. 1
8. Automatyka Kpl. 1
9. Przepompownia ścieków surowych Kpl. 1
10. Przepompownie osadów Kpl. 4
11. Przepompownia ścieków oczyszczonych Kpl. 1
12. Rurociąg doprowadzający osad do pompowni osadów M 205
13. Osadnik wstępny 59.000 dm3 Kpl. 2
14. Oczyszczalnia ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych 1100 RLM Kpl. 2
15. Osadnik wtórny Kpl. 1
16. Kontenerowa stacja zlewna Kpl. 1
17. Zbiornik uśredniający ścieki wraz z mieszadłem Kpl. 1
18. Urządzenia gospodarki osadowej Kpl. 1
19. Sitopiaskownik Kpl. 1
20. Zasilanie elektryczne Kpl. 1
21. Wylot ścieków oczyszczonych Kpl. 1
22. Separator substancji ropopochodnych Kpl. 1
23. Budynek techniczno- socjalny Kpl. 1

Część 2
Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w m. Skrzynno
Przedmiotem zamówienia jest budowa oraz zaprojektowanie sieci kanalizacyjnej wraz z oczyszczalnią ścieków 300 RLM o przepustowości 45 m3d.
Poniżej przedstawiono zakres inwestycji:
Lp. Wyszczególnienie Jedn. ilość
1. Budowa sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej m 3450,00
2. Budowa przyłączy do sieci kanalizacyjnej szt. 83
3. Biologiczna oczyszczalnia ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych 300 RLM Kpl. 1
4. Zagospodarowanie terenu oczyszczalni ścieków (nawierzchnia utwardzona, ogrodzenie terenu, oświetlenie) Kpl. 1
5. Zasilanie elektryczne oczyszczalni ścieków Kpl. 1
6. Odprowadzenie ścieków do rzeki Radomka Kpl. 1
7. Przepompownia ścieków surowych Kpl 1

Zakres i wielkości zamówienia przedstawione zostały w programach funkcjonalno-użytkowych (format PDF) zamieszczonych na stronie bip.gminawieniawa.pl w zakładce „Przetargi”


II.5) Główny kod CPV: 45.23.24.10


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.09.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i wykaże, że:
a) Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była:
− budowa lub przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z gospodarką osadową o przepustowości co najmniej 100 m3d – dla części 1;
− budowa lub przebudowa kanalizacji sanitarnej, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto oraz budowa lub przebudowa oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 30 m3d – dla części 2;
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych robót oraz dołączonych do wykazu referencji. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.
b) Dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej obejmującej:
− budowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków wraz z gospodarką osadową o przepustowości co najmniej 100 m3d – dla części 1;
− budowę lub przebudowę kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto oraz budowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 30 m3d – dla części 2.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia dołączonego do oferty.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy są zobowiązani złożyć:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.);
4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji VI.4 na wezwanie Zamawiającego składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1) Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości
a) 100.000,00,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych) w przypadku składania oferty na część I;
b) 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) w przypadku składania oferty na część II.
2) Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.)
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przysusze O/Wieniawa, numer konta: 05 9145 1040 2000 0055 2000 0032, z dopiskiem, którego zadania dotyczy wpłata – ZP 11.2020 część 1 lub 2.
4) Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
5) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć wraz z ofertą.
6) Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności:
a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych
b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
7) Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności:
a) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych
b) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres Gwarancji i rękojmi:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT);
2) konieczności zmiany terminu realizacji:
a) w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
b) w związku z brakiem możliwości prowadzenia robót wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych czynników uniemożliwiających realizację robót w wyznaczonym terminie,
c) w związku ze skomplikowanym procesem technologicznym przygotowania i uruchomienia urządzeń lub sprzętu,
d) w związku z koniecznością prowadzenia robót budowlanych objętych zamówieniem uzupełniającym,
e) w skutek działania siły wyższej,
f) w związku z nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy,
g) w związku z wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
h) w związku z opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów,
i) w związku z innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy,
3) będących wynikiem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy,
4) dotyczących zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą.
5) dotyczących formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości, na zasadach określonych w art. 149 ustawy Pzp.
6) konieczności zmiany sposobu rozliczania z fakturowania końcowego na fakturowanie częściowe z uwagi na okoliczności nieprzewidziane na dzień zawarcia umowy.
3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne z dyspozycją art. 144 ustawy Pzp).


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 25.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zaprojektowanie i budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kłudno

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa oraz zaprojektowanie oczyszczalni ścieków wraz z gospodarką osadową o przepustowości 160 m3d + ścieki dowożone- dz. nr 1, 24, 93, 709, 54, 40 obręb 0006, jedn. ew.142308_2.
Poniżej przedstawiono zakres inwestycji (obiekty projektowane):
Lp. Wyszczególnienie Jedn. Ilość
1. Instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej L=257,00 m, oraz kanalizacji deszczowej L= 213,00 m, PVC SDR34 SN8 Kpl. 1
2. Studnie betonowe fi 1000 Kpl. 6
3. Studzienki rewizyjne PP 400 Kpl. 11
4. Wpusty uliczne Kpl. 4
5. Studnia przepływomierza fi 2000 wraz z urządzeniem pomiarowym Kpl. 1
6. Studnia rozdziału GRP Kpl. 1
7. Komora zasuw, zbiornik ppoż. Instalacja wodociągowa do celów technologicznych, hydrant nadziemny Kpl. 1
8. Automatyka Kpl. 1
9. Przepompownia ścieków surowych Kpl. 1
10. Przepompownie osadów Kpl. 4
11. Przepompownia ścieków oczyszczonych Kpl. 1
12. Rurociąg doprowadzający osad do pompowni osadów M 205
13. Osadnik wstępny 59.000 dm3 Kpl. 2
14. Oczyszczalnia ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych 1100 RLM Kpl. 2
15. Osadnik wtórny Kpl. 1
16. Kontenerowa stacja zlewna Kpl. 1
17. Zbiornik uśredniający ścieki wraz z mieszadłem Kpl. 1
18. Urządzenia gospodarki osadowej Kpl. 1
19. Sitopiaskownik Kpl. 1
20. Zasilanie elektryczne Kpl. 1
21. Wylot ścieków oczyszczonych Kpl. 1
22. Separator substancji ropopochodnych Kpl. 1
23. Budynek techniczno- socjalny Kpl. 1
Zakres i wielkości zamówienia przedstawione zostały w programach funkcjonalno-użytkowych (format PDF) zamieszczonych na stronie bip.gminawieniawa.pl w zakładce „Przetargi”

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres Gwarancji i rękojmi:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w m. Skrzynno

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa oraz zaprojektowanie sieci kanalizacyjnej wraz z oczyszczalnią ścieków 300 RLM o przepustowości 45 m3d.
Poniżej przedstawiono zakres inwestycji:
Lp. Wyszczególnienie Jedn. ilość
1. Budowa sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej m 3450,00
2. Budowa przyłączy do sieci kanalizacyjnej szt. 83
3. Biologiczna oczyszczalnia ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych 300 RLM Kpl. 1
4. Zagospodarowanie terenu oczyszczalni ścieków (nawierzchnia utwardzona, ogrodzenie terenu, oświetlenie) Kpl. 1
5. Zasilanie elektryczne oczyszczalni ścieków Kpl. 1
6. Odprowadzenie ścieków do rzeki Radomka Kpl. 1
7. Przepompownia ścieków surowych Kpl 1

Zakres i wielkości zamówienia przedstawione zostały w programach funkcjonalno-użytkowych (format PDF) zamieszczonych na stronie bip.gminawieniawa.pl w zakładce „Przetargi”

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji i rękojmi:40,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.