eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów › Remont drogi gminnej w m-ci Rekowo gmina Polanów - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Polanów: Remont drogi gminnej w m-ci Rekowo gmina Polanów - ETAP II
Numer ogłoszenia: 77484 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanów, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, fax 094 3188387.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w m-ci Rekowo gmina Polanów - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Odtworzenie trasy punktów wysokościowych km 0,765 Wykonanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej na wyremontowany odcinek Usunięcie warstwy humusu o grubości 10 za pomocą spycharek m2 900 Mechaniczne rozebranie nawierzchni z brukowca o wysokości 16 do 20 cm na odcinku od 0,243 km dio 0,315 km m2 324 Wykonanie wykopów spycharkami w gr. Kat. I do III m3 220,5 Wykonanie warstwy dolnej podbudowy z tłucznia kamiennego powierzchniowo utwardzonego klińcem o łącznej grubości 20 cm m2 2159,5 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm jako warstwa ścieralna m2 2677,5 Jak wyżej lecz warstwa wiążąca grubości 6 cm m2 2677,5 Wykonanie wjazdów na posesje w technologii jak droga z podbudową z tłucznia kamiennego w ilości 7szt x8,5 m2 m2 59,5 Oczyszczenie bruku przed ułożeniem mas bitumicznych m2 518

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a.Posiadają uprawniania do wykonywania określonej działalności, b.Posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia w tym: zrealizowanie w okresie 2-ch lat co najmniej 2-ch podobnych remontów o charakterze, wielkości oraz złożoności podobnej do charakteru zamówienia, c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - tj. posiadają środki finansowe na sfinansowanie 100% ceny oferowanego kosztu remontu. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Ponadto: e.Udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na cały zrealizowany zakres prac remontowych, licząc od daty odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia, f.Posiadają ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN, g.Wniosą wadium w wysokości 7.000,00zł. 2.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a.Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiającego będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia, b.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz ofertowy z załącznikami, 2.Potwierdzona kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej, 3.Referencje z wykonanych prac za ostatnie 2 lata, 4.Opinia lub zaświadczenie banku prowadzącego rachunek Wykonawcy, że jest w stanie sfinansować przedmiot zamówienia w wielkości oferowanej ceny, 5.Potwierdzoną kserokopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, 6.Złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłatami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego, 7.Dowód wpłaty wadium, 8.W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców zobowiązany jest spełnić wszystkie warunki określone w rozdziale VIII i jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty przewidziane w rozdziale IX, pkt 2-7. Przy składaniu oferty wspólnej należy ustanowić pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwa, oraz umowę regulującą współpracę podmiotów, 9.Zaakceptowanie projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1/8 do SWIZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4 76-010 Polanów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4 76-010 Polanów pokój nr 5 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.