Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 774840-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Dostawa wyrobów medycznych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 126 876 330
faks: 126 876 331
e-mail: zp@dietl.krakow.pl
www: http://zp.dietl.krakow.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.dietl.krakow.pl i www.platformazakupowa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: www.platformazakupowa.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: SZP/31/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
Dodatkowe kody CPV:
33.71.17.00
33.14.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- oświadczenia Wykonawcy zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ, iż dostarczane produkty wprowadzane są do obrotu i do używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.) jak i z innymi powszechnie obowiązującymi przepisami w tym są oznakowane znakiem CE,
- opisu oferowanego przedmiotu zamówienia lub specyfikacji technicznej w postaci np. katalogu, folderu, itp. – dla każdej pozycji z pakietu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ; Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze
szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w wersji edytowalnej (w przypadku składania oferty papierowej np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi
części oferty. Załączone w powyższy sposób informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku:
1) zaproponowania odpowiednika danego towaru w przypadku udokumentowanej obiektywnej niedostępności towaru z umowy (np. wstrzymania bądź zakończenia produkcji oferowanego towaru) w cenie odpowiednika nie wyższej niż niedostępnego towaru),
2) pojawienia się w ofercie Dostawcy towaru o równoważnych lub przewyższających parametrach do towarów zawartych w załączniku nr 1 do umowy,
3) zmiany nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów,
4) zmiany numeru katalogowego,
5) niemożności dostarczenia towaru pod nazwą handlową wskazaną w załączniku cenowym do umowy,
6) zmiany wielkości opakowań,
7) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentu wyszczególnionego
w załączniku do umowy, przy zachowaniu zaoferowanych przez dostawcę cen jednostkowych
i sumarycznej ceny brutto umowy,
8) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/ ew. zamiennika,
9) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w niniejszej umowie,
10) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu),
11) zmian w zakresie regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy a mających do niej zastosowanie,
12) wydłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania kwoty wskazanej
w § 3 ust. 1 w terminie określonym w § 5 ust. 1 oraz umożliwiającym zrealizowanie dostaw dokonywanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 Pzp);
13) konieczności okresowej realizacji przedmiotu umowy przez wykonawcę zastępczego z przyczyn niezależnych od Dostawcy, o których to przyczynach Dostawca powinien niezwłocznie poinformować Zamawiającego.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 1)-4) (jak i w innych przypadkach tego wymagających) Dostawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje inny towar o tym samym zastosowaniu różniący się np. wielkością opakowania w przeliczonych ilościach i wyceniony proporcjonalnie do zaoferowanego w umowie.
W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej, Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika. W takiej sytuacji Dostawca zobowiązany jest przedstawić pisemnie/mailem Zamawiającemu do akceptacji informację o nowej cenie lub/i informację o czasowym wyłączeniu tego towaru z umowy na czas wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy i braku możliwości dostarczenia zamiennika towaru w cenie przetargowej z podaniem przyczyn takiego stanu.
Zmiany, o których mowa powyżej mogą nastąpić na uzasadniony wniosek Dostawcy i po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego.
3. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych.
4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji,
w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 12:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Pakiet 1 - Elektrody medyczne do badań EKG i EEG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet 2 - Papiery medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet 3 - Zestawy do toalety jamy ustnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33711700-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet 3 - Zestawy do toalety jamy ustnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33711700-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet 4 - Żele medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet 5 - Akcesoria do resuscytacji dla dorosłych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet 6 - Pieluchomajtki dla dorosłych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet 7 - Torby i rękawy do sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet 8 - Testy, taśmy i etykiety do sterylizacji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet 9 - Aparaty jednorazowe AMBU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Pakiet 10 - Drobne artykuły medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa wyrobów medycznych - w postaci: elektrod i papierów medycznych, zestawów do higieny jamy ustnej, żeli i past medycznych, rezerwuarów tlenu i filtrów do resuscytacji, pielucho majtek dla pacjentów, akcesoriów do sterylizacji, aparatów AMBU, oraz drobnego sprzętu medycznego w podziale na 10 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Realizacja robót budowlanych pn. Rozbudowa miejsc parkingowych przy ul. Ks. Siemaszki 25
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 14 PAKIETÓW
- Dostawa celowników kolimatorowych do pistoletów
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostawa sprzętu sportowego
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji pawilonu U-3 przy ul. Akademickiej 5 w Krakowie - DE-dzp.272-227/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa Monitoringu temperatury i wilgotności - dostawa sprzętu medycznego III
- "Zakup wyposażenia, w tym sprzętu i aparatury medycznej do Apteki Szpitalnej w SPZZOZ - Szpital w Iłży"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii (II)
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny.
- (DFP.271.90.2025.KSK) Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, szwów chirurgicznych, środków hemostatycznych oraz preparatów i akcesoriów do dializ
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.