Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-10
Katowice: Serwis kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 7747 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Śląska w Katowicach, pl. Rady Europy 1, 40-021 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083875, fax 032 2083720.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bs.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis kserokopiarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usługi serwisu, tj. utrzymanie stałej sprawności technicznej kopiarek, a w szczególności: a) usługi stałej gotowości serwisowej, a) usługi napraw sprzętu w tym - na koszt Zleceniobiorcy: - zakupu i dostawy części zamiennych, - wymiany i konfiguracji uszkodzonych podzespołów , b) usługi instalacji sprzętu zastępczego, c) usługi serwisu prewencyjnego (konserwacji), d) usługi dostarczania materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzenia: Infotec 7410E, Wykaz kopiarek będących przedmiotem serwisu zawarty jest w projekcie umowy. Usługi serwisowe będą prowadzone w siedzibie Zamawiającego, w budynku Biblioteki Śląskiej - Pl. Rady Europy 1 w Katowicach: w dniach roboczych w godzinach od 8.00-15.00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta powinna zawierać trzy ceny: 1. cenę brutto wyrażającą wielkość stawki za kompleksowy serwis urządzeń kopiujących czarno-białych, rozliczana wg ilości wykonanych przez urządzenie kopii (zł / kopię), 2. cenę brutto wyrażającą wielkość stawki za kompleksowy serwis kolorowego urządzenia kopiującego, rozliczana wg ilości wykonanych przez urządzenie kopii (zł / skan), 3. cenę brutto materiału eksploatacyjnego (tonerów) do urządzenia: Infotec 7410E wyrażoną w zł. Ceny te będą brane pod uwagę przez komisję przetargową w takcie wyboru najkorzystniejszej oferty. Sposób obliczania wartości spełnienia kryterium przez Wykonawcę: ad 1), 2) i 3) - w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (np.: cena) zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: n : w x a = ilość punktów otrzymanych w danym kryterium, n - najniższa wartość z zaoferowanych, w - wartość z badanej oferty, a - znaczenie czynnika.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kompletna oferta powinna zawierać: a. ofertę cenową (wzór - Dodatek Nr 1 do SIWZ), b. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy: prawo zamówień publicznych (wzór - Dodatek Nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikami: - aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami i opłatami, c) oświadczenie (wzór - Dodatek Nr 3 do SIWZ), że Wykonawca zapoznał się z treścią umowy i nie wnosi do jej postanowień żadnych zastrzeżeń. Przez aktualne dokumenty należy rozumieć dokumenty wystawione nie wcześniej niż: a. 6 miesięcy przed terminem składania oferty - w przypadku odpisu z właściwego rejestru, b. 3 miesiące przed terminem składania oferty - w przypadku zaświadczeń z ZUS-u i Urzędu Skarbowego. Do oferty należy załączyć charakterystykę firmy wraz z podaniem potencjału organizacyjno-technicznego, przez co należy rozumieć: - siedzibę serwisu firmy - ilość osób uprawnionych, mogących podjąć naprawy serwisowe, - ilość posiadanych środków transportu, niezbędnych do zachowania wymaganego czasu reakcji. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast odpisu z właściwego rejestru oraz dokumentów z ZUS-u i Urzędu Skarbowego, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych. 4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Wszystkie strony oferty winny być kolejno ponumerowane z zaleceniem by oferta była trwale spięta. 6. Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą złożyć podpisy na: a. wszystkich stronach oferty, b. załącznikach, c. oraz w miejscach, w których Wykonawca naniósł zmiany. 7. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. 8. Wymagane dokumenty (wymienione w pkt. III SIWZ) należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. 9. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 11. Informacje składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być opatrzone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI. 12. Koperta powinna być oznaczona: Oferta na serwis kopiarek - NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Cena za komplesowy serwis kolorowego urządzenia kopiującego, rozliczana wg ilości wykonanych przez urządzenie skanów - 30
- 3. Cena materiału eksploatacyjnego (komplet tonerów) dla urządzenia: Infotec 7410E - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bs.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Śląska, Pl. Rady Europy 1, 40-021 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Biblioteki Śląskiej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
- Remont mieszkań (II)/IX/2024
- Wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- "Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji"
- Remont dachów w dwóch jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu biurowego sprzętu biurowego dla CWBK
- Dostawa wyposażenia Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Zieleniewie
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.