eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Inowrocław: 012 warta
Numer ogłoszenia: 77459 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1523, ul. Dworcowa 56, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3596200, 3596202, 3596209, fax 052 3596234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2pk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 012 warta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i utrzymanie (napraw doraźnych) w sprawności technicznej 3 (trzech) kompletów Systemu Wspomagania Warty WARTOWNIA, a w tym: - przegląd instalacji antenowej; - przegląd stanu technicznego radiotelefonów noszonych; - sprawdzanie i ewentualne zestrajanie częstotliwości pracy radiotelefonów noszonych i stacji bazowych; - kontrola komunikacji pomiędzy Punktami Kontrolnymi, radiotelefonami noszonymi, stacją bazową z modułem komunikacyjnym i zestawem komputerowym; - modulowanie kodów uruchamiających oprogramowanie; - aktualizacja programu komputerowego WARTOWNIA; - dostarczenie programu antywirusowego wskazanego przez zamawiającego i jego sukcesywna aktualizacja dla wszystkich zestawów; - konfigurowanie przyjętych przez użytkownika zestawień tras; - naprawa uszkodzonych w trakcie eksploatacji elementów systemu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnienia do wykonania określonego zamówienia. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych . e) Wyrażą zgodę na okres płatności do 30 dni. f) Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie jak pkt 7 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o zapewnieniu 3 lata gwarancji; c) Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologiami o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. Nr 67, poz. 679 z poźn. zm); d) Ważny Certyfikat Systemu Jakości Polskiego Centrum Certyfikacji i Jakości w zakresie: - projektowania, instalowania, wdrażania systemów telekomunikacyjnych i radiołączności; - sprzedaż, instalowanie i serwis urządzeń telekomunikacyjnych i radiołączności; - świadczenie usług szkoleniowych związanych z w/w działalnością; e) Certyfikat bezpieczeństwa przemysłowego, wystawiony przez służbę ochrony państwa; f) Potwierdzone kserokopie licencji pracowników zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; g) Potwierdzone kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego pracowników wydane przez stosowne służby ochrony państwa do klauzuli zastrzeżone. g) Ofertę napisana wg wzoru załączonego formularza h) Oświadczenia załączone do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. cena 1 rbg - 15
  • 3. koszty pośrednie w % - 5
  • 4. koszty zakupu w % - 5
  • 5. Zysk w % - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2pk.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1523 ul. Dworcowa 56 88-110 Inowrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1523 ul. Dworcowa 56 88-110 Inowrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.