Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 774333-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Dostawa i montaż urządzeń i sprzętu medycznego w ramach projektu pn. "Zminimalizowanie niekorzystnych czynników zdrowotnych na stanowiskach pracy w Szpitalu Wojewódzkim w Bielsku-Białej" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 338 100 143
faks: 338 102 101
e-mail: przetargi@hospital.com.pl
www: https://www.hospital.com.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres: Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL): https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 60/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż dwóch sztuk schodołazów dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 1);
2) dostawa i montaż dziewięciu sztuk foteli transportowych dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, Oddziału Hematologii, Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej, Oddziału Okulistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 2);
3) dostawa i montaż sześciu sztuk stolików typu Mayo dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Oddziału Ginekologiczno-Położniczego i Oddziału Okulistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 3);
4) dostawa i montaż dwudziestu sztuk taboretów obrotowych dla Oddziału Okulistycznego, Oddziału Nefrologicznego, Centralnego Bloku Operacyjnego i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 4);
5) dostawa i montaż trzech sztuk wag krzesełkowych dla Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej, Oddziału Hematologii i Oddziału Neurochirurgicznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 5);
6) dostawa i montaż dwóch sztuk podnośników kąpielowo-transportowych dla Oddziału Gastroenterologicznego i Chorób Wewnętrznych Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 6);
7) dostawa i montaż ośmiu sztuk przenośników taśmowo-rolkowych dla Oddziału Nefrologicznego, Oddziału Ginekologiczno-Położniczego, Centralnego Bloku Operacyjnego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 7);
8) dostawa i montaż dwóch sztuk dysków obrotowych dla Oddziału Nefrologicznego i Oddziału Kardiologicznego, trzech sztuk mat ślizgowych dla Oddziału Okulistycznego, Kardiologicznego i Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej oraz trzech sztuk desek ślizgowych z matą dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 8);
9) dostawa i montaż jednej sztuki podnośnika jezdnego z wagą dla Oddziału Nefrologicznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 9);
10) dostawa i montaż dwóch sztuk łóżek bariatrycznych z wagą dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 10);
11) dostawa i montaż jednej sztuki łóżka z wagą dla Oddziału Neurochirurgicznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 11).
w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 90
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), zwana dalej „ustawą pzp”.
2. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp, tj. nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 214 000 euro.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej określone w ust. 2.
2. Określenie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły „spełnia – nie spełnia” w następujący sposób: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części spośród części 1 - 11, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże należyte wykonanie jednej dostawy urządzeń lub sprzętu medycznego.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
5) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
6) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
7) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170.).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-7, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-7.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz, o którym mowa
powyżej musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego przez
Zamawiającego w Sekcji III.1.3)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) dokumenty (katalog, folder, prospekt, ulotka i tym podobne) zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru, w szczególności parametry określone w Załączniku Nr 2 do siwz dla każdej z oferowanych części zamówienia. Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której części zamówienia dotyczy dokument;
2) aktualny Certyfikat CE lub deklaracja zgodności zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2020r. poz. 186) dla każdego rodzaju oferowanego towaru.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z siwz (Załącznik Nr 1 do siwz) zawierający:
a) nazwę (firma) i adres Wykonawcy,
b) cenę oferty w złotych polskich, obliczoną zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVI siwz zatytułowanym „Opis sposobu obliczania ceny oferty”,
c) oświadczenie Wykonawcy, informujące zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz ich wartości bez kwoty podatku,
d) termin wykonania zamówienia publicznego dla każdej części zamówienia,
e) oferowany okres gwarancji jakości dla każdej z oferowanych części zamówienia, określony w miesiącach, liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru technicznego wykonania przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, iż minimalny okres gwarancji jakości musi wynosić 24 miesiące, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru technicznego wykonania przedmiotu zamówienia,
f) warunki płatności,
g) oświadczenie Wykonawcy, informujące zamawiającego, czy zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie części zamówienia, ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podaniem firm podwykonawców,
h) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO.
2) Wypełniony Załącznik Nr 2 do siwz zawierający:
a) obliczenie oferowanej ceny realizacji zamówienia (obliczoną wraz z podatkiem od towarów i usług VAT) według sposobu obliczenia oferowanej ceny określonego w Rozdziale XVI siwz zatytułowanym „Opis sposobu obliczania ceny oferty”;
b) parametry jakościowe oferowanego przedmiotu dostawy i montażu.
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów
dołączonych do oferty: 1) Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy, o którym mowa w Sekcji III.3).
4) Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Sekcji III.1.3), musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając konkretne i czytelne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także w przypadku Wykonawcy, mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którego urzędujący członek organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnik spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusz w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurent, ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Jakość: | 20,00 |
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1) przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w tym wynikających z niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy,
2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy;
3) nastąpi zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 2 niniejszej Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZŁOŻENIE OFERTY I OPIS SPOSOBU JEJ PRZYGOTOWANIA
1. Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej opatrzona odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec, że wskazane przez niego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, z zastrzeżeniem informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy pzp. Wykonawca musi wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
3. Wymagania dotyczące złożenia oferty w formie pisemnej i sposobu jej przygotowania:
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy uwzględnieniu regulacji zawartych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 931 ze zm.) i podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem.
2) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę z tym zastrzeżeniem, że naniesienie zmian lub skreśleń w formularzu ofertowym oraz innych formularzach i projekcie umowy, będących załącznikami do siwz, w miejscach do tego nieprzeznaczonych tj., gdy formularz nie przewiduje wyboru (wariantów) lub uzupełnienia (wypełnienia) treści, skutkować będzie odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem zmian wynikających z modyfikacji siwz dokonanej przez Zamawiającego, jeżeli takie występują.
3) Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
4) Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami dołączonymi do oferty, należy umieścić w nieprzezroczystej, zapieczętowanej kopercie, opatrzonej danymi Wykonawcy (pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy) oraz napisem:
Dostawa i montaż urządzeń i sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Zminimalizowanie niekorzystnych czynników zdrowotnych na stanowiskach pracy w Szpitalu Wojewódzkim w Bielsku-Białej” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)
– nr referencyjny 60/20
5) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 101 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302).
6) Niewłaściwe oznakowanie koperty może być przyczyną otwarcia jej przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku oferta zostanie potraktowana jako oferta handlowa, a nie oferta w rozumieniu ustawy pzp i nie będzie brana pod uwagę w chwili otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku wysłania koperty kurierem na opakowaniu firmy kurierskiej należy bezwzględnie umieścić informację, że jest to Dostawa i montaż urządzeń i sprzętu medycznego w ramach projektu pn. „Zminimalizowanie niekorzystnych czynników zdrowotnych na stanowiskach pracy w Szpitalu Wojewódzkim w Bielsku-Białej” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) – nr referencyjny 60/20.
7) W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, o których mowa powyżej, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które z zawartych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą: „Dokumenty zastrzeżone – tajemnica przedsiębiorstwa”. Zaleca się wydzielenie tych informacji w złożonej ofercie.
8) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę. Zmiany złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu ofert. Kopertę zawierającą zmiany oferty należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem „ZMIANA”.
9) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę. Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem złożonym w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Powiadomienie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu ofert. Kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem „WYCOFANIE”.
10) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
11) Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie. Oferty, które zostaną dostarczone do siedziby zamawiającego w stanie uszkodzonym, wskazującym na możliwość zapoznania się z zawartością nie będą dopuszczone do publicznego otwarcia ofert i zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcy bez rozpatrzenia.
4. Wymagania dotyczące złożenia oferty w postaci elektronicznej:
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formacie danych .doc, .docx, .rtf, .odt. .pdf.
2) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa”.
3) Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4) Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem https://hospital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem postępowania oraz znakiem sprawy (numerem referencyjnym) zgodnym z niniejszym postępowaniem.
5) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
6) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
7) Po upływie terminu do składania ofert, złożenie oferty jest możliwe, jednak taka oferta, w terminach przewidzianych w art. 84 ust. 2 ustawy pzp, zostanie zwrócona Wykonawcy. Uwaga! O terminie złożenia oferty decyduje czas ostatecznego wysłania oferty a nie czas rozpoczęcia jej wprowadzenia.
SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ FORMA, W JAKIEJ OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ SKŁADANE (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT)
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu Platformy Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej: https://hospital.logintrade.net/ oraz za pomocą poczty elektronicznej. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pomocą poczty elektronicznej wynosi 10MB.
2. Dokumenty lub oświadczenia, wymienione w Rozdziale IX siwz, składane w formie pisemnej muszą być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy – Prawo pocztowe, osobiście lub pośrednictwem posłańca. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
3. Dokumenty lub oświadczenia, wymienione w Rozdziale IX siwz, składane w postaci elektronicznej, muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U z 2020r. poz. 1261) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020r. poz. 1282).
5. Wnioski o wyjaśnienie treści siwz przekazywane są za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną tj. przy użyciu Platformy Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej https://hospital.logintrade.net/ oraz na adres e-mail: przetargi@hospital.com.pl, zaleca się aby wnioski, o których mowa powyżej przekazywane były również w wersji edytowalnych plików. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pomocą poczty elektronicznej wynosi 10MB.
KOMUNIKACJA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI - INFORMACJE OGÓLNE
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), zwanej dalej „ustawą – Prawo pocztowe”, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. przy użyciu Platformy Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej: https://hospital.logintrade.net/ oraz za pomocą poczty elektronicznej.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pomocą poczty elektronicznej wynosi 10MB.
2. Korzystanie przez Wykonawcę z Platformy Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej jest bezpłatne.
3. Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych, kodowania oraz oznaczania czasu przekazania danych przy użyciu Platformy Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej: https://hospital.logintrade.net/.
1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści siwz oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
2) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej:
a) Rekomendowane przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;
• Google Chrome 31;
• Mozilla Firefox 26;
• Opera 18.
b) Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet;
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca;
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
• włączona obsługa JavaScript;
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
• zainstalowany Acrobat Reader;
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3) Wymagane formaty przesyłanych danych: .doc, .docx, .rtf, .odt. .pdf.
4) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem sprawy (numer referencyjny postępowania).
5. Adres korespondencyjny Zamawiającego : Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii Krajowej 101 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302), Nr faksu: +48 33 810 21 01, Platforma Przetargowa Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej: https://hospital.logintrade.net/, e-mail: przetargi@hospital.com.pl.
6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Bożena Wiewióra i Agata Polok 033/810 21 77, 60, 65; e-mail: przetargi@hospital.com.pl.
7. Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 123).
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH SZTUK SCHODOŁAZÓW DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż dwóch sztuk schodołazów dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 1),
w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Jakość: | 20,00 |
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ DZIEWIĘCIU SZTUK FOTELI TRANSPORTOWYCH DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO, ODDZIAŁU HEMATOLOGII, ODDZIAŁU CHIRURGII URAZOWO-ORTOPEDYCZNEJ, ODDZIAŁU OKULISTYCZNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż dziewięciu sztuk foteli transportowych dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, Oddziału Hematologii, Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej, Oddziału Okulistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 2), w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Jakość: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ SZEŚCIU SZTUK STOLIKÓW TYPU MAYO DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO, ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII, ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO I ODDZIAŁU OKULISTYCZNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż sześciu sztuk stolików typu Mayo dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Oddziału Ginekologiczno-Położniczego i Oddziału Okulistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 3), w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Jakość: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ DWUDZIESTU SZTUK TABORETÓW OBROTOWYCH DLA ODDZIAŁU OKULISTYCZNEGO, ODDZIAŁU NEFROLOGICZNEGO, CENTRALNEGO BLOKU OPERACYJNEGO I ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż dwudziestu sztuk taboretów obrotowych dla Oddziału Okulistycznego, Oddziału Nefrologicznego, Centralnego Bloku Operacyjnego i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 4), w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Jakość: | 20,00 |
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ TRZECH SZTUK WAG KRZESEŁKOWYCH DLA ODDZIAŁU UROLOGII I ONKOLOGII UROLOGICZNEJ, ODDZIAŁU HEMATOLOGII I ODDZIAŁU NEUROCHIRURGICZNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż trzech sztuk wag krzesełkowych dla Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej, Oddziału Hematologii i Oddziału Neurochirurgicznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 5), w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Jakość: | 20,00 |
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH SZTUK PODNOŚNIKÓW KĄPIELOWO-TRANSPORTOWYCH DLA ODDZIAŁU GASTROENTEROLOGICZNEGO I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż dwóch sztuk podnośników kąpielowo-transportowych dla Oddziału Gastroenterologicznego i Chorób Wewnętrznych Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 6), w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Jakość: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ OŚMIU SZTUK PRZENOŚNIKÓW TAŚMOWO-ROLKOWYCH DLA ODDZIAŁU NEFROLOGICZNEGO, ODDZIAŁU GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO, CENTRALNEGO BLOKU OPERACYJNEGO I SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż ośmiu sztuk przenośników taśmowo-rolkowych dla Oddziału Nefrologicznego, Oddziału Ginekologiczno-Położniczego, Centralnego Bloku Operacyjnego i Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 7),
w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Jakość: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH SZTUK DYSKÓW OBROTOWYCH DLA ODDZIAŁU NEFROLOGICZNEGO I ODDZIAŁU KARDIOLOGICZNEGO, TRZECH SZTUK MAT ŚLIZGOWYCH DLA ODDZIAŁU OKULISTYCZNEGO, KARDIOLOGICZNEGO I ODDZIAŁU UROLOGII I ONKOLOGII UROLOGICZNEJ ORAZ TRZECH SZTUK DESEK ŚLIZGOWYCH Z MATĄ DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII ORAZ SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż dwóch sztuk dysków obrotowych dla Oddziału Nefrologicznego i Oddziału Kardiologicznego, trzech sztuk mat ślizgowych dla Oddziału Okulistycznego, Kardiologicznego i Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej oraz trzech sztuk desek ślizgowych z matą dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 8),
w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Jakość: | 20,00 |
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ JEDNEJ SZTUKI PODNOŚNIKA JEZDNEGO Z WAGĄ DLA ODDZIAŁU NEFROLOGICZNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż jednej sztuki podnośnika jezdnego z wagą dla Oddziału Nefrologicznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 9).
w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Jakość: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ DWÓCH SZTUK ŁÓŻEK BARIATRYCZNYCH Z WAGĄ DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż dwóch sztuk łóżek bariatrycznych z wagą dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 10),
w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
Jakość: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Nazwa: DOSTAWA I MONTAŻ JEDNEJ SZTUKI ŁÓŻKA Z WAGĄ DLA ODDZIAŁU NEUROCHIRURGICZNEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W BIELSKU – BIAŁEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż jednej sztuki łóżka z wagą dla Oddziału Neurochirurgicznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku – Białej Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała (Część 11),
w rodzajach określonych w Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „siwz”, spełniających parametry jakościowe określone w wyżej wymienionym Załączniku oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do siwz
2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem i instalacją będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Jakość: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji jakości: | 20,00 |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Przebudowa i remont modernizowanych pracowni samochodowych w Zespole Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej w ramach projektu "Bielsko-Biała - zawodowo".
- Modernizacja pokrycia dachowego w 5 budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, w podziale na 3 części.
- Zapewnienie transportu dla osób z niepełnosprawnością na uczelnię oraz z uczelni (door to door) dla Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34.
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy pl. Ratuszowym 3, 4 w Bielsku-Białej
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Dostawy wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz endoskopii.
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych oraz weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
- Dostawa stanowisk badawczych według 4 pakietów
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.